וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננים חופשה בכרתים? כל המלונות והמקומות שצריך להכיר

8.6.2016 / 9:56

מתכננים לנפוש בקיץ הזה בכרתים? יופי. אבל היות ומדובר בשטח עצום ובו אזורים שונים ומספר רב של מלונות, מסעדות וחופים - מה הכי מומלץ למשפחות או לזוגות? יעל לאור ביקרה באי היווני וחזרה עם האפשרויות שהכי מתאימות לישראלים

סי סייד ריזורט וספא. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
הזמנתם כבר? סי סייד ריזורט אנד ספא, כרתים/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

איך יודעים שהקיץ כבר כאן? כלומר, חוץ מהחשודים המידיים כמו טמפרטורות גבוהות, חוסר היכולת להיות מחוץ לחלל עם מזגן יותר משעה ורצון תמידי לנגוס בארטיק קרח? כשבפיד הפייסבוק שלכם מתחילה לצוץ יותר מדי השאלה "למי יש המלצה על מלון בכרתים?".

לא סתם השאלה הזאת עולה שוב ושוב, בעיקר על ידי "בתולי" האי כרתים. המושג "אי" קצת מטעה במקרה של כרתים, כיוון שמדובר בשטח עצום ובו אזורים שונים ומספר רב של מלונות, וזה יכול קצת לבלבל, ואם כבר נוסעים לחופש - אז צריך לעשות את זה כמו שצריך. אז למי שמתכנן חופשה יוונית בקיץ, הנה כמה אופציות למלונות שווים ושונים. עכשיו רק נותר לכם להחליט איזה סוג של חופשה אתם מחפשים.

לאנשי עיר: Aquila Atlantis Hotel

הרקליון. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
הרקליון. צעירה, מגניבה ותוססת/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אקוילה אטלנטיס (Aquila Atlantis) הוא לא המלון שיעלה לכם בראש כשתדמיינו חופשה בכרתים. מדובר במלון עם אווירה עירונית ו-וייב של אנשי עסקים (היוש מכונת נספרסו בחדר). אין פה מלא בריכות ענקיות - אבל יש אחת קומפקטית על הגג, אין חוף ים - אבל יש נמל יפה במרחק הליכה. אז למה כן לקחת אותו? כי אם אתם אנשים שמחפשים חופשה יוונית עירונית וקצת אחרת - זה המלון בשבילכם.

העיר הרקליון מתגלה לשוהים בה כעיר מפתיעה, תוססת, צעירה ומגניבה. הגרפיטי, בתי הקפה היפים והצבעוניים, חנויות האופנה, הברים ההיפסטרים והמסעדות המעולות, יחשפו בפניכם מעין עיר אירופאית קטנה, אבל באווירה יוונית. המלון נמצא במיקום מושלם במרכז העיר, ומעבר לזה מציע חדרים נקיים ומרווחים, ארוחת בוקר טובה ושירות נעים. מה צריך יותר מזה?

אם אתם כבר בעיר לא לוותר בשום אופן על שתי המסעדות המעולות - 7 Thalasses שמתמחה במנות מופלאות של פירות ים וסושי, ו- Peskesi מסעדת בשרים מדהימה.

טווח מחירים בסוף שבוע של חג שבועות: החל מ-1,770 שקלים ל-3 לילות, כולל ארוחת בוקר.

עוד באותו נושא

היעדים החמים הקיץ לישראלים, וכמה יעלה לכם לטוס לשם?

לכתבה המלאה

לאוהבי הטיולים: Bella Beach Hotel

חרסוניסוס. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
החוף הפרטי של בלה ביץ'/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

בלה ביץ' הוטל הוא כבר יותר הסטייל של המלונות היוונים אותם אתכם מכירים. הוא מציע שתי בריכות שחייה גדולות, שתי מסעדות וירידה ישירה לחוף ים פרטי, נקי, גדול ויפיפה. מדובר במלון הכל כלול, ככה שאתם מסודרים מבחינת ארוחות בוקר צהריים וערב, ובין לבין תוכלו לקחת קוקטייל או כל משקה אחר שתחפצו בו מאחד הברים הפזורים ברחבי המלון - בלובי, בבריכה או על החוף. מעבר ליתרונותיו הברורים, אותם ניתן לראות בתמונות, יתרון נוסף שלו הוא הקרבה לעיירה חרסוניסוס, שמציעה חיי לילה ומסעדות, אם תרצו לצאת להתאוורר קצת מהמלון. בנוסף, הוא מהווה נקודת יציאה נוחה עם רכב לטיולים יומיים בכפרים הסמוכים היפים, בהם תוכלו ליהנות בארוחת צהרים באחת מהטברנות המקומיות, ולהספיק לחזור לטבילת ערב בבריכה.

טווח מחירים בסוף שבוע של חג שבועות: החל מ-2,041 שקלים ל-3 לילות, הכל כלול.

ואפשר לבקר בכפרים הסמוכים לעיירה חרסוניסוס:

חרסוניסוס. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
חרסוניסוס/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור
חרסוניסוס. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
חרסוניסוס/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

לחופשה משפחתית: אקווילה רתמינו

רתמינו. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
אחת הבריכות באקווילה רתמינו, לילדים וגם למבוגרים/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אקווילה רתמינו, שייך לאותה רשת של המלון בהרקליון, אבל שונה לגמרי במהותו. מדובר במלון עם מספר בריכות, חוף ים, מסעדות ואטרקציות. ידידותי במיוחד לחופשה משפחתית עם ילדים, בשל מועדוני הילדים שהוא מציע לגילאים שונים, האטרקציות השונות כמו מגרשי טניס, צלילה, ספורט ימי ועוד. חוף הים של המלון הוא חוף פרטי שקט, נקי ומרווח. חדרי האירוח מתחלקים בין בניין מרכזי לביתני בונגלו, כולם עם נוף נעים ויפה, חלקם לגינות המטופחות וחלקם אל עבר הים, מספר חדרים מציעים גם בריכה פרטית. המלון מרוחק מספר דקות מהעיירה החביבה רתמינו אשר מציעה ברים, בתי קפה וטברנות נעימים לישיבה. המדרחוב של העיירה כיפי להתסובבות בשעות היום וגם בשעות הערב, שם תוכלו למצוא מבחר מזכרות להביא הביתה. המלון עצמו מספק כל כך הרבה אטרקציות, לצד יכולת פשוט לשכב ליד הבריכה ולא לעשות כלום, כך שזה מסוג המלונות שאפשר ללון בהם חמישה לילות ואפילו יותר, מבלי להרגיש. חופשה אידאלית גם לילדים וגם עבור ההורים.

מחירים בסוף שבוע של חג שבועות: החל מ-2,631 שקלים ל-3 לילות, כולל ארוחת בוקר.

אם יש גן עדן: סי סייד ריזורט וספא

סי סייד ריזורט וספא. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
סי סייד ריזורט וספא, יפה מכל נקודה שתעמדו בה/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

סי סייד ריזורוט וספא הוא מסוג המלונות שכשחברים שלכם מעלים מהם תמונות ברשתות החברתיות, אתם נאכלים קנאה ומודיעים למי שצריך - שכזאת חופשה בדיוק אתם רוצים. מדובר במלון שובה לב, מהרגע שכף רגלכם תדרוך בו ומשקה קר ומרענן יוגש לכם מיד בלובי. הנוף הנשקף ממנו של הים מכל נקודה במלון בה תעמדו, העיצוב הלבן והנקי, שמתמזג עם הכחול של הים והתכלת של הבריכות והערסלים שמפוזרים ברחבי המלון ישרו עליכם מיידית תחושה של רוגע. למרות שמדובר במלום הכל כלול, הוא מציע אוכל איכותי יותר ממלונות רגילים, יש כאן גם מסעדה סינית טובה, וגם מסעדה לצד הבריכה העליונה של המלון אשר מציעה מטבח ים תיכוני-יווני עם שווארמה וצלעות כבש על הגריל שיכינו במקום במיוחד בשבילכם, באיזו מידת עשייה שתרצו, כל זה כשאתם משקיפים על הנוף היפה מלמעלה.

הבריכה התחתונה של המלון היא בריכה למבוגרים בלבד, כך שמדובר במלון אידאלי גם לזוגות שנוסעים ללא ילדים ומחפשים שקט ורוגע. מי שממש רוצה להתפנק ימצא כאן גם חדרים חלומיים עם בריכה פרטית שמשקיפים אל הים. המלון ממוקם באגיה פלאגיה, והעיר הרקליון נמצאת כעשרים דקות נסיעה מכאן. אבל אין באמת סיבה לעזוב את המלון.

מחירים בסוף שבוע של חג שבועות: החל מ-2,415 שקלים ל-3 לילות, הכל כלול.

הכותבת היתה אורחת של חברת "קווי חופשה" המציעה נופשונים לכרתים

סי סייד ריזורט וספא. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
יש חדרים עם בריכה פרטית/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור
סי סייד ריזורט וספא. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
אבל גם הבריכה לכל הארוחים לא רעה בכלל/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully