וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז, בלב המדבר, הופיע פתאום אגם בצורת ירח

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 17:45

האגם המסתורי אותר בלב המדבר בדובאי על ידי צלם מקומי שהשתמש ברחפן. למקום, שבו חיים ראמים רבים, ניתן להגיע רק ברכבי שטח ומומלץ לעשות זאת בזריחות ובשקיעות המדהימות. ועד אז, תוכלו גם אתם לצפות בו באמצעות גוגל מפות

בווידאו: דובאי איחוד האמירויות הערביות/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה מעולה: ניר חן וירדנה עבודי פוקס

אגם בצורת סהר התגלה לאחרונה במדבר אל-קודרה שבדובאי. את האגם הייחודי, המוקף בדיונות חול זהובות, איתר וצילם בתחילת חודש הרמדאן האחרון (אפריל-מאי 2021) מוסטפה אלדיאסטי, צלם כבן 19 מדובאי, שעשה שימוש ברחפן. את התצלומים הוא פרסם לראשונה בחשבון האינסטגרם שלו, 100.pixels. באופן טבעי, כעת, לאחר הפרסום הראשוני באמצע חודש אפריל, מגיעה למקום גם התקשורת.

טסים לדובאי? לא לפני שתעברו על מדריך לאמירויות לתייר הישראלי

מוסטפה תיאר את האגם שאיתר במילים "פנינה נסתרת, גדושה בחיות בר וטבע לא מופר. באזור זה תמצאו ראמים רבים, והנופים בעת הזריחות והשקיעות - מדהימים".

עוד מקומות מטורפים בוואלה! תיירות:
באי האהבה שבצפון ישראל כבר הייתם?
16 יעדים מדהימים באירופה שטרם התגלו על ידי תיירים
ללא ישראלים: חופשה במקומות שלא הכרתם בעולם

אגם בצורת ירח בדובאי. מוחמד סאג'אד, צילום מסך
"פנינה נסתרת, גדושה בחיות בר וטבע לא מופר". אגם הירח בדובאי/צילום מסך, מוחמד סאג'אד
אגם בצורת ירח בדובאי. מוחמד סאג'אד, צילום מסך
כדי להגיע לאגם, יש צורך ברכבי שטח 4X4/צילום מסך, מוחמד סאג'אד

איך מגיעים? רק עם 4X4

כעת, גם אתם יכולים למצוא בקלות את צילום הלווין של האגם: פשוט הקישו בשדה החיפוש שב"גוגל מפות", את נקודות הציון 24.7874218, 55.3065662 (העתיקו את כל המספרים).

ואם גם תרצו להגיע אל האגם עצמו, יש לזכור כי הדרכים אליו אינן סלולות ויש צורך ברכבי שטח 4X4. עובדה זו רק מוסיפה להילת המסתורין שאופפת את המקום.

צפו באגם הירח המרהיב

אגם בצורת ירח בדובאי. מוחמד סאג'אד, צילום מסך
צפוי להיות פופולרי במיוחד בקרב תיירים/צילום מסך, מוחמד סאג'אד

"רגע של הפוגה מהכאוס העירוני"

בדומה לאגם האהבה הסמוך (צמד אגמים בצורת שני לבבות המתמזגים זה בזה), גם אגם הירח עשוי להיות מעשה ידי אדם. וגם כמוהם, צפוי אגם זה להיות פופולרי במיוחד בקרב תיירים.

מאז שהתגלה האגם, פוקדות אותו משפחות של מטיילים, המתאספים ליד המים ועורכים פיקניקים מדבריים. כתב CNN שביקר במקום ציין כי "ביום שישי בצהריים, מטיילים רבים מתאספים ליד האגם, בלב המדבר. מכאן, קו הרקיע המרשים של דובאי כלל לא נראה, ומה שנותר הם רגעי שקט מבורכים, תצפיות ציפורים וקמפינג בלב הדיונות. זהו רגע של הפוגה מהכאוס העירוני".

אגם האהבה

אגם בצורת ירח. מוחמד סאג'אד, צילום מסך
משפחות ומטיילים מתאספים ליד המים ועורכים פיקניקים מדבריים/צילום מסך, מוחמד סאג'אד

תגלית זו מגיעה זמן לא רב לאחר שתצלומים של אגם בגוון ורוד, שהתגלה בראס אל-ח'ימה שבאיחוד האמירויות, פורסמו ברשתות החברתיות, והפכו להיות ויראליים. מדענים סבורים כי הצבע הוורוד של המים נגרם בשל הימצאות אצות אדומות במים המלוחים. כעת לא נותר אלא להמתין להפתעה הבאה שתצוף ברחבי איחוד האמירויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully