וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת המלונות החדשה של ישראל; כמה יעלה לישון באחד מחמשת מלונותיה?

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 13:15

רשת מלונות חדשה קמה היום בישראל - Jacob - שלקחה על עצמה שיפוץ של חמישה מלונות בירושלים, תל אביב, טבריה, נהריה וחדרה בעלות של 100 מיליון שקלים. אז אילו מלונות עשו "מייק אובר" ומחכים לכם כבר הקיץ (ובעיקר כמה יעלה)? הנה הפרטים

רשת מלונות חדשה - ג'ייקוב (Jacob) שמה - קמה בימים אלה בישראל ולה חמישה בתי מלון בארץ - בירושלים, תל אביב, טבריה, נהריה וחדרה - שאומנם לא הוקמו מחדש, אבל עברו שיפוץ ואוחדו תחת מותג אחד.

לפי רשת בתי המלון, כל אחד ממלונות הרשת ייחודי, בעל אישיות משלו ומושך קהלים מגוונים, כך שהרשת מציעה חוויה מלאה לקהלים רבים. הרשת בבעלות פרטית של איש עסקים ישראלי שהחליט להנציח את שם אביו המנוח, ג'ייקוב, על שמו נקראת הרשת.

בחודשים האחרונים שופצו המלונות בעלות כוללת של כ-100 מיליון שקלים, ולקראת הקיץ כל המלונות ערוכים לקבל אורחים. הרשת שמה למטרה לקדם ולהציב נשים בתפקידי ניהול בכירים. רק לפני שבועות בודדים מונתה ענת שאול למנכ"לית מלון רמדה חדרה, ולפני כשבוע מונתה טלי קדוש כמנכ"לית מלון סי לייף נהריה. ברשת ארבע מנכ"ליות מתוך חמישה בתי מלון, וגם שדרת ההנהלה של הרשת מורכבת מרוב של 80% נשים.

סיי לייף נהריה. מקס מורון,
המלונות שופצו בעלות כוללת של כ-100 מיליון שקלים. מלון סי לייף, נהריה/מקס מורון

מלון סי לייף, נהריה

מלון סי לייף ממוקם על קו החוף הצפוני. המלון מציע 64 חדרים הפרושים במבני המלון: מבנה מרכזי עם 40 סוויטות הפונות לנוף הים, ועוד 24 סוויטות גרדן וטרסה מסוגננות. מיקומו של המלון סמוך למוקדי תיירות, טיילת נהריה שלאחרונה עברה שיפוץ ניכר, מסלולי טיולים וטבע פופולריים בגליל. במלון בריכה מקורה הפתוחה, ספא שבו חדר מלח טבעי (היחיד שקיים בארץ), שיובא היישר מרומניה.

מחירים: לילה באמצע השבוע ביוני - החל מ-765 שקלים לזוג.

עוד בוואלה!

זה הריזורט היוקרתי בישראל? המלון לזוגות בלבד שיפתח הקיץ בצפון

לכתבה המלאה
סיי לייף נהריה. מקס מורון,
מלון סיי לייף נהריה/מקס מורון

מלון רמדה ריזורט, חדרה

מלון רמדה ריזורט בחדרה הינו מלון פנאי, ספא ועסקים, והוא אחד המלונות הקרובים ביותר לחוף ים הקיימים בישראל. המלון שופץ כמעט כולו בחודשים האחרונים בעשרות מיליוני שקלים, ועוצב על ידי עמנואל שטרן. במלון 171 חדרים מודרניים ומאובזרים, כולם פונים אל נוף חוף הים עם הלגונה שבו.

במלון ספא הכולל בריכה חיצונית, מדשאות שיזוף, מתחם מרחצאות הכולל בריכה מקורה הפתוחה כל ימות השנה, ג'קוזי, סאונה פינית, סאונה לחה וחדר כושר.

מחירים: לילה באמצע השבוע ביוני - החל מ-1,215 שקלים לזוג.

מלון רמדה חדרה. מקס מורון,
מלון רמדה חדרה/מקס מורון

מלון שינקין, תל אביב

מלון בוטיק שינקין בתל אביב מוקף ברים, מסעדות ומזללות וחנויות בוטיק. בעיצובו העכשווי של המלון, שבו 30 חדרים, הושקעה מחשבה רבה וכל פרט וחפץ בונבחרו בקפידה תוך שימת לב ליצירת אווירה רגועה ושלווה.

בפטיו יש פינה מפנקת שביחד עם בר קפה בלובי ונשנושים על חשבון הבית, הופכים לאזור מנוחה. המלון מציע שני חדרי ספא למעוניינים בטיפולים. גג המלון פונה אל נופה האורבני של תל אביב ובו מיטות שיזוף, פינות ישיבה, ג'קוזי ומקלחת התרעננות.

מלון שינקין זכה בפרס TripAdvisor's Travelers's Choice Award בשל חווית אירוח המוענקת בו.

מחירים: לילה באמצע השבוע ביוני - החל מ-522 שקלים לזוג.

מלון שינקין בתל אביב. בר כהן,
מלון שינקין בתל אביב/בר כהן

מלון בת שבע, ירושלים

מלון בוטיק בת שבע ממוקם במרכז ירושלים, סמוך לבית הכנסת הגדול, הכותל המערבי, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד. במלון 79 חדרים, כשהקונספט העיצובי עוסק בהקפאת רגע בזמן בירושלים ונועד להשרות אווירה נוסטלגית וחמימה, של זיכרונות מתקופות שונות ומימים אחרים, או כמו שאומרת דנה אוברזון, אדריכלית הפרויקט: "המלון הוא סיפור של חיבור בין תקופות, של מסע בזמן".

מטבח המלון, בניצוחו של השף משה אסולין, מגיש ארוחות בוקר ובראנצ'ים מיוחדים, המבוססים על חומרי גלם מקומיים ובטעמים ירושלמיים. במלון חדר כושר, טרקלין עסקים, אולם כנסים המתאים לאירועים עד 80 איש וגג המשקיף לנוף הירושלמי.

מחירים: לילה באמצע השבוע ביוני - החל מ-502 שקלים לזוג.

מלון בת שבע בירושלים מרשת ג'ייקוב. אורי אקרמן,
מלון בת שבע בירושלים/אורי אקרמן

מלון ג'ייקוב, טבריה

מלון ג'ייקוב בטבריה ממוקם בתוך מבנה היסטורי בסגנון עות'מני במרכז העיר. המלון משלב ישן וחדש, קלאסי ואופנתי. על עיצוב המלון הופקד יהודה גדליהו, ששילב אלגנטיות אירופית בתוך ההשפעות העות'מאניות המאפיינות את המבנה.

במלון 78 חדרים מרווחים ונוחים שתוכננו ועוצבו תוך חשיבה על המטייל העכשווי, ל-18 מהחדרים מרפסת המשקיפה על העיר טבריה. המלון ממוקם במרכז העיר קרוב למסעדות ולאטרקציות תיירותיות רבות ונמצא במרחק הליכה של כ-10 דקות מהטיילת של טבריה וכ-15 דקות מחופי הכנרת.

מחירים: לילה באמצע השבוע ביוני - החל מ-405 שקלים לזוג.

מלון ג'ייקוב טבריה. מקס מורון,
מלון ג'ייקוב טבריה/מקס מורון
  • עוד באותו נושא:
  • מלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully