וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הריזורט היוקרתי בישראל? המלון לזוגות בלבד שיפתח הקיץ בצפון

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 22:25

27 סוויטות יפתחו בקיץ הקרוב במלון "פרא" שבאתר ההיסטורי בית המכס העליון שברמת הגולן. ילדים לא תוכלו להביא לשם, אבל כן תוכלו ליהנות ממסעדת שף, ספא, בריכה, בוסתנים ושקיעות יפות לעבר עמק החולה. המחיר: החל מ-2,200 שקל ללילה בסופ"ש

מלון פרא יפתח בקיץ הקרוב באתר ההיסטורי של בית המכס שברמת הגולן. המלון מיועד לזוגות בלבד (ללא ילדים), ובהקמתו הושקעו כ-15 מליון שקלים (ללא הבינוי) והוא משתרע על פני 8 דונם.

בשלב הראשון יפתחו 27 סוויטות (בהמשך יוקמו סוויטות נוספות), כשהן ממוקמות בארבעה בניינים שונים ששומרו על יסודות האתר ההיסטורי בית המכס העליון, ששוכן במפגש של כביש 91 וכביש 888.

בית המכס העליון הוקם בשנות ה-20 על ידי המנדט הצרפתי ששלט באזור, ממש בגבול עם המנדא הבריטי. לימים, הפך המקום למוצב סורי ולאחר מכן, במלחמת ששת הימים, הופצץ על ידי צה"ל ונשאר בעזבונו. בשנת 2012 רכש איש העסקים ליאו גלזר את המתחם מידי מינהל מקרקעי ישראל כדי להפוך אותו למלון בוטיק, שיושק בשבועות הקרובים.

מלון פרא בבית המכס העליון בגולן. איה בן עזרי,
המלון שמיועד לזוגות בלבד. מלון פרא/איה בן עזרי
בית המכס העליון. Bukvoed, ויקיפדיה, ויוה
כך נראה בעבר בית המכס העליון לאחר הפגזות במהלך השנים/ויוה, Bukvoed, ויקיפדיה

אג'נדה של קיימות

המלון מציע תחת קורת גג אחת תפריט מגוון ועשיר של פעילויות למתארחים בו: מסעדת שף, מרתף יין, בר לאונג', חדר אירועים פרטי, שירותי ספא, בריכת שחייה, בוסתנים ואולם לאירועים וכנסים.

מלון פרא, כשמו כן הוא, מהווה מחווה לטבע המרהיב והפרוע של רמת הגולן שממנו נצפים נופים הררים ועמקים עוצרי נשימה. המלון ממקום על פני מרחבים פתוחים ומוקף בגינות ירק אורגניות, עצי פרי וצמחייה טבעית המקדמת אג'נדה של קיימות, אורגניות ומחזקת את התוצר המקומי, לצד צמחייה המקורית במקום, עוד מתקופת קום המדינה.

מחירי השקה של המלון:
לילה באמצע שבוע - החל מ-1,800 שקלים.
לילה בסוף שבוע - החל מ-2,200 שקלים.

מלון פרא בבית המכס העליון בגולן. איה בן עזרי,
מלון פרא הוא מחווה לטבע הפרוע של רמת הגולן/איה בן עזרי
מלון פרא בבית המכס העליון בגולן. איה בן עזרי,
החדרים המשוחזרים מיסודות הבניינים המקוריים של בית המכס הצרפתי מ-1919/איה בן עזרי

שישה סוגי חדרים

הסוויטות במלון, שעוצב על ידי דנה לייטסדורף ותמרה גלסר-שפרן, יציעו דיאלוג עם הטבע וההיסטוריה של אתר הנופש, ומתן תחושת אותנטיות קסומה. קיימים שישה סוגי חדרים עם מאפייני ריהוט וגן שונים, כולם מעוצבים בחומרים האופיינים לגולן: אבן, בזלת ועץ טבעי ומשרים רובד של נעימות, יוקרה ואווירה מזמינה.

מדובר בחדרים המשוחזרים מיסודות הבניינים המקוריים של בית המכס הצרפתי מ-1919, בחדרים רצפות עץ בנות 150 שנה, קירות מאבני סלע עגולות ותקרות גבוהות המעניקות חוויה אותנטית לאווירה של 1919. מגוון החדרים כולל בין הייתר: סוויטה נשיאותית, חדרי גן וחדרי באוהאוס - אך בכל חדרי המלון קיימת מרפסת אישית.

במלון ארבעה מבנים שונים: שניים מהם באוהאוס, ששימשו כבית המכס, מבנה נוסף ששימש כאורוות סוסים ועוצב כמתחם הקבלה, ולאונג' המלון ושני מבנים מודרנים חדשים הצופים להרי הגולן.

מלון פרא בבית המכס העליון בגולן. איה בן עזרי,
שקיעה יפה על הבריכה במלון/איה בן עזרי
מלון פרא בבית המכס העליון בגולן. איה בן עזרי,
בכל חדרי המלון קיימת מרפסת אישית/איה בן עזרי

בינות ארטיזנליות לצד בקר וצאן הגדלים בשטחי מרעה פתוחים

מלון פרא מציע מסעדת שף בניצוחו של רועי דורי. מדובר במסעדה המאופיינת בקולינריה המתבססת על חומרי גלם ותוצרת מקומית. בין המטעמים ניתן למצוא גבינות ארטיזנליות, בקר וצאן הגדלים בשטחי מרעה פתוחים, מטעי זית סורי אופייניים לאזור, עשבי מרפא ומאכל מקומיים וכמובן גפנים ויקבים עם מוניטין בינלאומי. הקולינריה במלון פרא נותנת במה לעושר והגיוון, תוך שימוש בטכניקות חדישות ועתיקות כאחד כדי להפיק את מירב הטעם והחוויה שרמת הגולן מציעה.

מלון פרא בבית המכס העליון בגולן. איה בן עזרי,
במלון תהיה מסעדה המאופיינת בקולינריה המתבססת על חומרי גלם ותוצרת מקומית/איה בן עזרי

טיפולי מסאג' וניקוי רעלים

הספא במלון פרא מקדם את אורח החיים והגישה המקומית, וכולל חדרי טיפולים, סאוונה יבשה ורטובה, ג'קוזי חיצוני ובריכת שחייה. האוכלוסייה המקומית של רמת הגולן מפורסמת בהיותה מכוונת לטבע, תוך הדגש בשימוש במשאבים אזוריים בכדי לייצר תרופות, משחות, שמנים, תה טיפולי, סבונים ותערובות השריה בכיול הגוף והרוח. הספא מציע מבחר טיפולים: טיפולי מסאג', ניקוי רעלים, אנרגיה ונינוחות.

מלון פרא בבית המכס העליון בגולן. איה בן עזרי,
במלון יש ג'קוזי חיצוני ובריכת שחייה/איה בן עזרי

"שילוב של יוקרה וטבע"

לדברי ישי מלכה, מבעלי המלון: "אנו מתרגשים להשיק את הריזורט היוקרתי ביותר בישראל. הרעיון הוא שאורחי המלון ייהנו משילוב של יוקרה וטבע, יין וקולינריה, הירגעות אלגנטית והרפתקנות מלהיבה".

מלכה מוסיף, שאת המלון בנה בעשור האחרון איש העסקים ליאו גלסר, אשר החליט להפוך את מתחם בית המכס הנטוש והעזוב במשך עשרות שנים למלון ברמה בינלאומית שבו השיקע את מיטב כספו וזמנו.

עוד מסר ישי מלכה: "כיום לחברה שבבעלותנו יש שני בתי מלון אקסלוסיביים (השני מלון אלגרה בעין כרם - ז.ר) המנוהלים על ידנו. החלטנו להמשיך ולגדול בתחום זה ולרכז תחת החברה בתי מלון ומתחמי אירוח, התואמים את האג'נדה האישית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully