וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הישראלים: אוקטוברפסט בגרמניה בוטל ועובר ל... דובאי

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 11:32

באיחוד האמירויות אף הודיעו על שינוי בחוקים, כדי לאפשר שתיית אלכוהול בפסטיבל הבירה המפורסם, ויטיסו לאירוע השנה סלבס כמו ארנולד שוורצנגר, סטיבן סיגל ופמלה אנדרסון. מארגני הפסטיבל המקורי: "אין לנו קשר לאירוע בדובאי"

בווידאו: דובאי איחוד האמירויות הערביות/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה מעולה: ניר חן וירדנה עבודי פוקס

האוקטוברפסט, פסטיבל הבירה הגרמני הנערך מדי שנה ומושך אליו מבקרים מהעולם כולו, בוטל זו השנה השנייה, בשל מגפת הקורונה. מרקוס זודר, מושל מדינת בוואריה שבגרמניה, אומר כי קיום אירועים רבי-משתתפים בבוואריה, אינו בר ביצוע בימים אלו.

המדריך המלא לחופשה באיחוד האמירויות הערביות

עם זאת, התקשורת הגרמנית דיווחה כי לא הכל אבוד בעבור חובבי הבירה והפסטיבלים, שכן הפסטיבל - הנמשך 16 ימים - ייערך במרינה של דובאי שבאיחוד האמירויות. שם הוא אף יתפרס על פני כחצי שנה ויכלול מבשלות בירה, פונדקים ואנשי צוות שיוטסו מגרמניה. בין הסלבריטאים שכבר הוזמנו ניתן למנות את ארנולד שוורצנגר, סטיבן סיגל ופמלה אנדרסון.

האוקטוברפסט בחיפה. גיא רותם,
בוטל זו השנה השנייה, בשל מגפת הקורונה. פסטיבל אוקטוברפסט/גיא רותם
פסטיבל הבירה אוקטוברפסט במינכן, גרמניה. ספטמבר 2016. רויטרס
מארגני הפסטיבל: "לא מדובר באירוע המקורי". אוקטוברפסט במינכן/רויטרס

השתכרת? תחזור למלון

"האישור לכך ניתן על ידי הרשויות בדובאי, מתוך ההבנה שאורחים שישתכרו, יועברו בחזרה אל בתי המלון שלהם, באמצעות אוטובוסים", אמר צ'רלס בלום, אחד ממארגני הפסטיבל, בעת שהתראיין בנושא באחת מתחנות הרדיו של מינכן. זאת ועוד: באיחוד האמירויות הודיעו בשנה שעברה על שינוי בחוקיה, כדי לאפשר שתיית אלכוהול.

בדובאי כועסים על הישראלים: "אתם אומה של הייטק, אבל הורסים מכוניות ומלכלכים"

עם זאת, מארגני האוקטוברפסט מסרו כי לא מדובר באירוע המקורי, והפסטיבל שיתקיים בדובאי הוא אירוע נפרד. "האוקטוברפסט הוא אירוע מקורי של מינכן והוא מתקיים אך ורק במינכן", מסר אחד מדוברי העירייה. "התוכניות שמתפרסמות עתה אינן קשורות למארגני האירוע או לעיריית מינכן".

ברמנית באוקטוברפסט. Shutterstock, ShutterStock
באמירויות הודיעו בשנה שעברה על שינוי בחוקים, כדי לאפשר שתיית אלכוהול/ShutterStock, Shutterstock
דובאי, איחוד האמירויות הערביות. Shutterstock, ShutterStock
בירה קרה מול הנוף הזה? לא רעיון רע. דובאי/ShutterStock, Shutterstock

" המותג ייפגע לנצח"

לדברי זודר, באוהלי הבירה הגדולים שבפסטיבל, בלתי אפשרי ליישם את מגבלות הריחוק החברתי וגם לא חבישת מסכות. "תארו לעצמכם שהדבר יביא לגל חדש - המותג ייפגע לנצח. אנו לא רוצים שזה יקרה".

הדיילי מייל מדווח כי מדי שנה, פוקדים את האוקטוברפסט, המתקיים בסוף חודש ספטמבר, כשישה מיליוני מבקרים. בשנת 2020 הוא בוטל בפעם הראשונה מאז מלחמת העולם השנייה. עוד צוין כי בעבר הרחוק, נפגע פסטיבל האוקטוברפסט בשל מגפות כולרה, שהשתוללו בגרמניה בשנים 1854 ו-1873 - מה שהותיר את אוהלי הבירה ריקים מאדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully