וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלף איש בשעה: הכירו את ה"ריינבו סליידס" - מגלשות המים החדשות של ישראל

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 9:08

עם בואו של חג השבועות (הלא הוא חג המים), יפתח פארק המים שפיים אחרי שנתיים שהיה סגור, והפעם עם מתקן חדש של 14 מגלשות שאמורות לצמצם את התורים. וכמה יעלה כרטיס לחוויה הרטובה?

מגלשות מים ריינבו סליידס בפארק המים שפיים. מיטל דור,
אמורות לצמצם את התורים. מגלשות ה"ריינבו סליידס" בשפיים/מיטל דור

שנתים לאחר שהיה סגור (קורונה ועוד), פארק המים שפיים פותח את שעריו (ומגלשותיו) לקראת חג השבועות, הלא הוא חג המים, ומשיק את ה"ריינבו סליידס" - מתחם חדש של 14 מסלולי גלישה חווייתיים.


זהירות, ממכר: טיול המים הכי כייפי לקיץ
לקבל שפריץ בחינם: 5 טיול מים מרעננים לשבועות
לגזור ולשמור לאחרי הקורונה: נבחרו פארקי המים הטובים ביותר בעולם


המגלשות החדשות יאפשרו גלישה של אלף איש בשעה (מגיל שבע ומעלה), עם אפשרות תפוסה נרחבת המצמצמת את התורים למגלשות. הפארק ייפתח ב-13 במאי 2021, שהוא גם עיד אל-פיטר ("חג שבירת הצום"), המציין את סיום חודש הרמדאן, ובו נוהגים אזרחי ישראל המוסלמים לבלות בחיק הטבע ובאתרים השונים בארץ במשך שלושה ימים.

לדברי שרה רם-שליין, מנכ"לית פארק המים שפיים: "אנחנו שמחים לחזור לשגרה ולהציג בפני המבקרים שלנו את הריינבו סליידס, שצפויות להוות מקור משיכה גדול ולעשות מהפכה של ממש בחוויית הגלישה. בשל הביקוש הרב לביקורים משפחתיים ולאירועי חברה בפארק, לצד הגבלת מספר המבקרים של התו הסגול, הרחבנו השנה את שעות הביקור, ונהיה פתוחים בימים רבים גם בשעות אחר הצהריים והערב". ואכן, מי שירצה לבוא לגלוש בשעות הערב, יוכל לעשות זאת במתכונת ודאי מצומצמת של מבקרים, שבה יעמדו לרשותו חמש שעות של בילוי מהשעה 17:00 ועד 22:00 בלילה.

מגלשות מים ריינבו סליידס בפארק המים שפיים. מיטל דור,
14 מסלולי גלישה חווייתיים. ה"ריינבו סליידס" בשפיים/מיטל דור

כמה יעלה יום בפארק?

המגלשות החדשות מצטרפות למתקנים נוספים בפארק המים: ארבע מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה - מגלשות אקסטרים מהירות לגילי 10 ומעלה ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום לילדים מגיל ארבע. עוד בשפיים, מגלשות ומסלולי האבובים, בריכת הגלים הגדולה בישראל, מתחם הפיראטים שבו ספינת פיראטים ייחודית עם שמונה מגלשות, תותחי מים, בריכה רחבה עם מסלולי שחייה ואזור ג'קוזי למבוגרים.

מהלובי לים: מצאנו דילים שווים לחג המים

לגילים הצעירים מתחמים ייעודיים, כמו עולם הילד, המותאם לגילי שנתיים ומעלה, מעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות המתוזמנות למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות המעוטרת בדמויות מעולם המים ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, שבו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים.

ומה עם מחירים? אז כרטיס לאטרקציה הרטובה אינו זול ויעלה 129 שקלים לאדם, החל מגיל שנתיים. בפארק מפנים את הציבור להזמין כרטיסים באתר האינטרנט שלו בלבד, בכפוף למועדים הזמינים, כשמכירת הכרטיסים מוגבלת, ולא תתאפשר רכישת כרטיסים במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully