וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגזור ולשמור לאחרי הקורונה: נבחרו פארקי המים הטובים ביותר בעולם

7.8.2020 / 0:01

בפרסי בחירת המטיילים לשנת 2020 של טריפ אדוויזר נבחרו עשרת פארקי המים הטובים ביותר בעולם - כשספרד ואירלנד הקפואה מובילות

מגלשת המים בטקסס שחייבים להיות ממש אמיצים (ויפים) כדי לעלות עליה/ROUND III MEDIA

מצטערים על הטיזינג. אנחנו יודעים שזה לא הוגן להמליץ לכם פה על פארקי המים הטובים בעולם בלי שתוכלו להגיע אליהם, אבל כולנו אופטימיים שבקיץ הבא כבר נוכל לפצות על השנה העגומה הזאת - ואין פיצוי הולם יותר מביקור בפארקי המים הכי מטורפים ועצומים שראיתם. אז תרשמו, תשמרו וברגע שיהיה אפשר - תשלפו. אפשר גם לשים בפייבוריטס.

ניגש לעניין: כמו בכל שנה, בטריפ אדוויזר הכריזו השבוע על עשרת פארקי המים הטובים בעולם - שמפוזרים בין היתר בספרד, מצרים, אינדונזיה ואפילו באירלנד הקפואה. פרסי בחירת המטיילים לשנת 2020 חולקו על בסיס מיליוני ביקורות ודירוגים של מבקרים, כשהשנה כמובן התוצאות התבססו בעיקר על ביקורות שניתנו לפני התפרצות נגיף הקורונה. ישראל, באופן לא מפתיע, לא התברגה לעשירייה. רוצים לראות מי כן?

1. פארק סיאם, ספרד

פארק סיאם, ספרד. TRIPADVISOR, אתר רשמי
פארק סיאם, ספרד - אחד מפארקי המים הטובים בעולם/אתר רשמי, TRIPADVISOR

פארק סיאם, שנחנך על ידי נסיכת תאילנד בשנת 2008, הוא באמת המלך הבלתי מעורער של פארקי המים הבינלאומיים. למעשה, הוא במקום הראשון בדירוג כבר מזה 4 שנים. אז מה הופך את המקום הזה לטוב בעולם? אז זהו, שתמצאו בו לא פחות מ-30 מגלשות מים עוצרות נשימה ובריכת גלים עצומה - שמחזיקה בשיא גינס על הגל הגדול ביותר שנעשה בידי אדם (וזה לא השיא היחיד שנשבר שם).

חובבי הפארק יוכלו בקרוב גם ליהנות מפארק נוסף אצל השכנים בגראן קנריה. הסרטונים הבאים כבר יוכיחו לכם כמה המקום הזה מושלם ואיזה פספוס אנחנו מרגישים עכשיו כשבביקור האחרון שלנו בספרד, לא עשינו לשם קפיצה.

תראו את הטירוף:

וגם את זה:

2. ווטרבום באלי, אינדונזיה

פארק ווטרבום משתרע על שטח של 38,000 מ"ר ומתגאה בכך ש-68 אחוזים ממנו היא גינה. כמובן שהפארק כולל כמה ממגלשות המים המטורפות שראינו ותמצאו שם גם בר-בריכה, בה תוכלו ליהנות משחייה בשילוב קוקטיילים שווים. בעונת השיא נערכות שם גם מסיבות מדי ערב עם די ג'ייאים מהטובים בעולם.

3. אטלנטיק אקוונצ'ר, איחוד האמירויות

הפארק, שהוא חלק ממלון אטלנטיק האייקוני, הוא המקום המושלם למכורי אדרנלין. תמצאו בו את מגלשת המים הכמעט אנכית "Leap of Faith" שאורכה 30 מטרים. הגולשים בה ממש מרגישים שהם נופלים מטה, כשבתחתית הם ממשיכים לנוע דרך צינור מים שמוקף כרישים. תמצאו שם עוד 30 מגלשות מים ואטרקציות מטורפות ואחריהן תוכלו להירגע קצת על אבוב בנהר ארוך במיוחד או בחוף פרטי של 500 מטרים.

4. אקווה דום, אירלנד

יש שם הכל - מגלשות מים מטורפות, מגלשות אבובים, נהר אבובים רגוע, ספא ומגרש גולף. אל תדאגו ממזג האוויר האירי, כי מרבית מהפארק מכוסה והמקום שומר על טמפרטורות טרופיות לאורך כל השנה.

5. אקווהפארק איסטרלנדיה, קרואטיה

זהו פארק המים הראשון שנפתח בקרואטיה, בשנת 2014. טוב שנזכרו. עם 20 בריכות ומגלשות מים שונות, לא יחסר לכם דבר. הפארק כולל גם את בריכת הגלים הגדולה ביותר בחופי הים התיכון. פארק המים משתרע על פני 81,000 מ"ר, יש בו יותר מ-1.6 ק"מ של מגלשות מים, עם מגוון מהירויות למבוגרים ולילדים כאחד.

6. דיסני טייפון לגון, ארה"ב

גם אחד מפארקי המים של דיסני הצליח להתברג ברשימה. הפארק שנפתח ב-1989 הוא אחד מפארקי המים המתויירים ביותר בעולם והוא כולל את אחת מבריכות הגלים החיצוניות הגדולות בעולם, שם המבקרים יכולים גם ליהנות משיעורי גלישה פרטיים.

7. אל מונטאז, איחוד האמיריות

הפארק משתרע על שטח של 126,000 מ"ר ומחולק לשני אזורים: ממלכת הפנינים ואי האגדות. בממלכת הפנינים תוכלו ליהנות מהרפתקאות אגדיות עם פיראטים ונסיכות עם 25 מגלשות מים. באי האגדות תחזרו בזמן לעידן "מנוע הקיטור" עם אטרקציות ברוח התקופה.

8. ג'ונגל אקווה פארק, מצרים

הפארק הוא חלק ממלון ג'ונגל פארק שבהורגהאדה, השוכנת על הגדה המערבית של הים האדום במצרים, והוא כולל 35 מגלשות מים ו-33 בריכות שחייה חיצוניות. מטורף! כדי להירגע מכל זה, תוכלו לרבוץ בחוף הפרטי של המלון.

9. ביץ' פארק, ברזיל

הפארק משתרע על שטח של 170,000 מ"ר והוא הגדול ביותר באמריקה הלטינית. תמצאו שם הכל: בריכות, סאונות, טיולים אקולוגיים ומפלים מלאכותיים. הפארק כולל גם מגלשת מים בגובה 14 קומות למכורים לאדרנלין ותוכלו ליהנות בו גם משיעורי גלישה, עיסויים ואפילו תקבלו שירותי בייביסיטינג כדי שהקטנים לא יפריעו לכם לבלות.

10. ממלכת המאיה האבודה, מקסיקו

המקום נבנה בהשראת המשלחות שיצאו לחפש את הממלכה האבודה של בני המאיה בשנות הארבעים של המאה העשרים ותמצאו בו גם מגלשות מים וגם רכבות הרים. בפארק שנמצא בקווינטנה רו יש גם נהרות לשחייה באבובים, אומגה ובריכות שחייה. מבקרים אמיצים יוכלו לנסות את קפיצת קורבן המאיה - נפילה חופשית מגובה של 25 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully