וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה חם ורטוב: מה מחכה לכם בפארקי המים של ישראל הקיץ

25.6.2017 / 1:25

בקיץ 2019 ייפתח באילת פארק מים ענק. אבל עד אז, אין לכם סיבה להישאר יבשים בקיץ הזה: קבלו את רשימת פארקי המים המעודכנת של ישראל - כמה תשלמו כניסה ומה החידושים שמחכים לכם. בדקנו ונרטבנו

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: "אקווה כיף" בחוף גנים בכנרת - אחד מפארקי המים שבכתבה

ראית פארק מים אחד - ראית את כולם? ממש לא. עולם המים שוצף האדרנלין לא מפסיק להתחדש, ומדי עונה נרשמים חידושים בחלק מהאתרים. לאחרונה גם אושרה הקמתו של פארק מים חדש באילת על שטח של 110 דונם ובעלות של כ-120 מיליון שקלים, שעתיד להיפתח בקיץ 2019 ויהווה את האטרקציה המרעננת של עיר הקיט הדרומית.

אבל עד שיעברו שני קיצים ונוכל להצטנן מהחום של אילת, קבלו 11 פארקי מים שווים במיוחד בארץ, שטובים לבילוי משפחתי של יום שלם (לפחות). מה התחדש וכמה יעלה? בדקנו.

אקווה כיף, חוף גנים, כנרת

בחוף גנים, המצוי בכניסה הדרומית לטבריה, נחנך בשנה שעברה מתחם ייחודי העונה לשם "אקווה כיף". מדובר בפארק מים צף, הראשון מסוגו בארץ. השנה אף נוספו לו מתקנים נוספים, וניתן לבחור מבין מספר מתחמים: פארק ילדים (גילאי 6-3), שבו פארק המים הצף כולל מקפצות, טרמפולינות, מגלשות, גשרים ומדרגות לקטנטנים; פארק משפחתי (מגיל 6), הכולל גם קיר טיפוס, גשר מכשולים וסולמות אתגריים; פארק אתגרי (מגיל 6), שבו טרמפולינות, מקפצות, גשר מכשולים, קיר טיפוס, נדנדות ועוד. כדאי לדעת: כוחו של כרטיס הכניסה טוב לסבב של 45 דקות.

מחיר: 35 שקלים לסבב בפארק המים (הורה מלווה בחינם), 60 שקלים לסבב בפארק המשפחתי והאתגרי.
טלפון: 1-700-555-079.

עוד באותו נושא

רטוב שם בחוץ: פארקי המים הטובים בישראל

לכתבה המלאה
אקווה כיף. אתר אקווה כיף, מערכת וואלה! NEWS
אקווה כיף/מערכת וואלה! NEWS, אתר אקווה כיף

לונה גל, חוף דוגית, כנרת

פארק המים לונה גל, בחלקה הצפון-מזרחי של הכנרת, נחשב לאחד הגדולים מסוגו בישראל. הוא מאכלס מגלשות מים בשלל צבעים, בריכת שחייה אולימפית ובריכה לקטנים. יש בו צמד מגלשות קמיקזה, מסלול אבובים מפותל, מגלשת הוריקן ארוכה, מגלשת "האבוב השחור" ושאר חוויות מסחררות. נוסף על כך, בחוף הצמוד (חוף גולן) מוצעות בתוספת תשלום פעילויות ספורט ימיות, כולל שיט בסירת פדלים, שיט בסירת פדלים או שיט קיאקים זוגי בכנרת, סקי בננה וגם "אבובים מרחפים", הקשורים לסירת מנוע. עוד במקום: מדשאות, קפיטריה, שירותים ומקלחות ומתחם קמפינג.

מחיר: 108 שקלים לאדם. מבצע באתר האינטרנט: כרטיס פינוק מוזל (כולל קרטיב) ב-65 שקלים לאדם. תשלום מגיל שנתיים. גם את פעילויות הספורט הימי מומלץ להזמין באתר האינטרנט, בתעריף מוזל.
טלפון: 04-6678000.

לונה גל. אתר לונה גל, מערכת וואלה! NEWS
לונה גל/מערכת וואלה! NEWS, אתר לונה גל

חוף גיא טבריה

פארק המים של חוף גיא שבטבריה מצוי לצד בית המלון של המתחם וחוף הרחצה הצמוד לו, כאשר הכל מוקף במדשאות. תמצאו פה 10 מגלשות מים, כולל מגלשות קמיקזה, מגלשות לולייניות, מגלשות ילדים ומגלשת טייפון. בנוסף, במקום פועלת בריכת גלים ענקית (800 מ"ר).
עוד במקום: מזנון, סככות צל, משירותים ומלתחות, כיסאות נוח וכן צוותי בידור והפעלה. במקום אף נחנך קולנוע בשבעה ממדים, המציע הדמיה של נסיעה רכבות הרים (בתשלום נוסף).

מחיר: 99 שקלים לאדם (80 שקלים לתושב טבריה). תשלום מגיל 3.
טלפון: 04-6700713.

בריכה פארק מים חוף גיא. צילום: אילן סגרון, מערכת וואלה! NEWS
חוף גיא/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אילן סגרון

חוף צמח, כנרת

בדרום הכנרת, על חוף רחב ידיים ששטחו כ-40 דונמים, שוכן פארק המים חוף צמח, שבו מגלשות קמיקאזה מפותלות וכן בריכה לקטנטנים. בתיאום מראש, ניתן להזמין פעילויות ספורט ימי כגון סקי בננה עם סירת מרוץ, שייט קיאקים, מזרני ציפה בכנרת, סקי אבובים ועוד.

עוד במקום: מדשאות, חוף רחצה מוכרז, שירותים ומקלחות, שירותי קייטרינג, כיסאות חוף ושמשיות, שולחנות פיקניק, מתחמי VIP פרטיים, קפיטריה, מנהרות צל ומתחם קמפינג עם חיבור לחשמל, תאורה, אפשרות לבישול ועוד.

מחיר: כרטיס כניסה לבילוי יום (בשעות 17:00-9:00): 70 שקלים לאדם. כרטיס כניסה לבילוי יום פלוס לינת שטח: 100 שקלים לאדם. תשלום מגיל 3.
טלפון: 072-3932690.

חוף צמח. אתר חוף צמח, מערכת וואלה! NEWS
חוף צמח/מערכת וואלה! NEWS, אתר חוף צמח

גני חוגה, עמק המעיינות

מעיינות חוגה, אל מול הרי הגלעד, יוצרים כאן בעמק המעיינות שלושה אגמים יפים, הנטועים במרחב המתאים לבילוי משפחתי רטוב. הפארק כולל גלישת אומגה הישר אל המים ושאר שעשועים רטובים.

עוד במקום: מדשאות רחבות ידיים עם פינות מנגל, שולחנות פיקניק, מזנון, שירותים, הצללות, פארק חבלים, בריכת דיג ומתחם קמפינג מאובזר (כולל אפשרות ללינה באוהלים ממוזגים).

מחיר: 42 שקלים לאדם. מחיר קמפינג: החל מ-78 שקלים לאדם.
טלפון: 04-6581111.

באדיבות גני חוגה. באדיבות גני חוגה, מערכת וואלה! NEWS
גני חוגה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות גני חוגה

שונית, קיבוץ נווה ים

אל מול חוף נווה ים שבצפון מישור החוף, ממתים לכם פארק מים ובו בריכה גדולה ומגלשות מים מכמה סוגים.

במתחם "עולם הילד" ישנן מגלשות מים המיועדות לפעוטות. הפארק, הפתוח לקהל הרחב בשבתות בלבד (עד 26 באוגוסט), כולל מדשאות, סככות צל, מקלחות ושירותים, כיסאות נוח וכמובן – חוף ים צמוד.

מחיר: 70 שקלים לאדם. תשלום מגיל שנתיים.
טלפון: 04-9543333.

פארק המים שונית. אתר פארק המים שונית, אתר רשמי
פארק המים שונית/אתר רשמי, אתר פארק המים שונית

שפיים ונהנים, קיבוץ שפיים

לא פחות מ-26 מסלולי גלישה ו-8 מתחמי מים מצויים בפארק המים הגדול הזה, שבו מסלולי שייט, מגלשות מכל סוג ומין וכל מה שירטיב לכם את הקיץ. עוד במקום: בריכת גלים גדולה, שייט אבובים בנהר גועש, "העולם הקריבי", המדמה חוף קריבי עם מזרקות, שייט אבובים במסלול חשוך הכולל אפקטים מיוחדים ועוד.

הקיץ נחנכה כאן בריכה חדשה שבה עוגנת ספינת פיראטים ענקית, שאורכה 17 מטרים וגודלה 1,000 מ"ר. היא כוללת מגלשות, תותחי מים, דליי ענק וסילוני מים. עוד במקום: 3 מסעדות, מדשאות ושטחי צל ועוד.

מחיר: 119 שקלים לאדם (90 שקלים באמצעות אתר האינטרנט). תשלום מגיל 3. קיימים מבצעי 1+1 עבור כל כרטיסי האשראי (הזמנה דרך חברות האשראי).
טלפון: 09-9595756/7.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פארק המים שפיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נחשונים במים, קיבוץ נחשונים

מתחם הבריכות המחודש "נחשונים במים", ליד קיבוץ נחשונים (לא הרחק מראש העין), כולל 4 בריכות עם מגלשות מים, בריכת אוקיינוס עגולה, בריכות פעוטות עם דמויות ומזרקות, בריכת שחייה גדולה, מגלשת ספירלה לילדים ומגלשות אקסטרים במיועדות לבני נוער. שימו לב: לא מדובר במתחם הפארק המוטורי "נחשונית".

מחיר: 55 שקלים לאדם באמצע השבוע, 85 שקלים לאדם בשבת (ברכישה מוקדמת בלבד). תשלום מגיל 3.
טלפון: 03-9386444.

נחשונים במים. אתר נחשונים במים, אתר רשמי
נחשונים במים/אתר רשמי, אתר נחשונים במים

ימית - ספארק המים, חולון

גם ספא, גם פארק מים. "ימית ספארק המים" הפועל בחולון מאז 1978, משתרע על כ-70 דונמים של בריכות, מתקנים ואטרקציות לכל המשפחה. בין השאר, ממתינים לכם בריכה אולימפית, בריכת גלים וכמובן – שפע של מגלשות אקסטרים. מגלשת סופר קמיקזה, אגב, אף מציעה גלישה עם אפקטי תאורה מיוחדים במינם. מגלשות נוספות כוללות מגלשות באנג'י גבוהות, מגלשה עם מסלול אבובים ושאר מעוררי אדרנלין.

אטרקציה חדשה יחסית כאן היא "עולם הילדים", מתחם מוצל בצורת לוויתן שבו גן שעשועים רטוב, מפלי מים, משטחי הזתה, מגלשות לקטנטנים, משאבות שעשוע ובריכת פעוטות. עוד במקום: מתקני ספא, מסעדה, חדר כושר ומגרשי ספורט.

מחיר: 106 שקלים לאדם (או 85 שקלים באמצעות אתר האינטרנט). תשלום מגיל שנתיים.
טלפון: 1-700-50-60-60.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימית - ספארק המים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המימדיון, גני יהושע, תל אביב

פארק המים הוותיק, השוכן על פני כ-100 דונמים במתחם גני יהושע, מציע מדשאות רחבות ידיים, שטחים מוצלים ופינות ישיבה עם אלפי כיסאות נוח. במקום פועלות מספר בריכות ושפע של מגלשות מים מכל סוג, המתאימות לגילאים שונים. בין השאר, תמצאו פה מגלשות מטאור, מסלול אבובים מהיר (וגם איטי, לקטנים יותר), מגלשת תותחים, בריכת גלים ועוד. כמו כן, נפתחו כאן מגלשות סלאלום גדולות במיוחד בשלושה מסלולים שונים (כולל אפקטים צבעוניים ומשחקי אור וחושך).
עוד במקום: מתקני ספורט, מגרש כדורעף חופים, מגרש כדורסל וכן במה מרכזית שבה פועל צוות בידור.

מחיר: 117 שקלים לאדם. כניסה משעה 13:00 במחיר מוזל של 97 שקלים (גם בשבת). תשלום מגיל שנתיים. קיימים מבצעי 1+1 למחזיקי כרטיס אשראי של ישראכרט ואמריקן אקספרס.
טלפון: 03-6422777.

מימדיון. מתוך פייסבוק מימדיון, צילום מסך
מימדיון/צילום מסך, מתוך פייסבוק מימדיון

פארק האי, עזריאלי, תל אביב

פארק האי אינו פארק מים קלאסי: מדובר בפינת חמד אורבנית, לא גדולה אך חביבה להפליא, שבה 2,500 מ"ר של תפאורה טרופית שבה בריכות מים ו-13 אטרקציות שונות, והכל - תחת כיפת השמיים, על הגג של קניון עזריאלי (קומה 3). במקום בריכה גדולה, מגלשות מים מפותלות, מזרקות, באנג'י, טרמפולינות, מתקן "חבלים בשחקים", קירות טיפוס, מסלול הישרדות ואומגה, גשר אתגרי המכונה "הימלאיה", מערת הפחד, מתחם לקטנטנים ועוד.

מחיר: 48 שקלים לילד, 18 שקלים להורה מלווה. תשלום מגיל שנתיים.
טלפון: 1-700-504-150.

פארק האי עזריאלי. פייסבוק פארק האי, צילום מסך
פארק האי בעזריאלי/צילום מסך, פייסבוק פארק האי

* שימו לב: שעות הפתיחה בכל פארקי המים הנ"ל משתנות לעתים בהתאם לאירועים מיוחדים, אירועי חברות, ימי גיבוש ועוד. יש להתקשר לפני ההגעה ולוודא שהמקום אכן פתוח לקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully