וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג יהודים ובתם התינוקת הורדו מהטיסה: "אתם מסריחים"

יוסי וג'ני אלדר סולקו מטיסת "אמריקן איירליינס" במיאמי, לאחר שנוסעים התלוננו על ריח הגוף שלהם. "אני מתקלח מדי יום ביומו! לדעתי הורדנו מהטיסה בגלל סיבות דתיות!" אומר יוסי

יוסי אדלר ומשפחתו היהודית ממישיגן נזרקו מטיסת אמריקן איירליינס כי נטען שהם מסריחים. צילום מסך יוטיוב, צילום מסך
"ריח" של גזענות? יוסי אדלר ומשפחתו שנזרקה מטיסת אמריקן איירליינס/צילום מסך, צילום מסך יוטיוב

בני משפחה יהודית תושבי העיר דטרויט שבארצות הברית, הורדו ממטוס של חברת התעופה "אמריקן איירליינס" (American Airline), לאחר שלפני ההמראה, התלוננו נוסעים אחרים על ריח הגוף שנודף מהם.

יוסי אדלר, רעייתו ג'ני ובתם בת ה-19 חודשים, עלו בליל רביעי שעבר על המטוס בדרכם חזרה לביתם, לאחר חופשה שערכו במיאמי. אך מעט לפני ההמראה, הם התבקשו להתלוות לאיש צוות האוויר, שהוציא אותם מהמטוס אל הגייט שממנו הגיעו, בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי.

"לפתע פתאום, מיד אחרי שהורידו אותנו מהמטוס, הם סגרו את הגייט ואמרו לנו 'מצטערים אדוני, מספר נוסעים התלוננו שנודף מכם ריח רע'. הם לא הניחו לנו לחזור אל המטוס. אין לנו שום ריח גוף. אין בנו שום דבר חריג", אמר אדלר לכתבים.

הדיילי מייל מדווח כי אדלר השתמש בטלפון הנייד שלו בכדי לצלם סרטון שבו הוא מתעד את שיחתו עם אנשי הצוות, לאחר שהוא ומשפחתו הורדו מהמטוס. "אין לנו שום ריח, אוקיי?" נשמע אדלר בשיחה. "לאף אחד אין ריח גוף!".

חברת אמריקן איירליינס אישרה כי "בני המשפחה הוצאו מהמטוס לאחר שכמה נוסעים התלוננו על ריח הגוף שלהם". עוד נמסר בהודעת חברת התעופה כי לבני המשפחה הוצע חדר בבית מלון למשך הלילה וכן שוברים לארוחות. כמו כן, הוזמנה להם טיסה ליעדם בבוקר המחרת.

הווידאו שיוסי צילום לאחר שנזרק מהמטוס עם משפחתו

"שאלנו אנשים אם אנחנו באמת מסריחים"

אדלר אומר עוד כי בחברת התעופה הובטח להם שהמזוודות שלהם יוחזרו, כולל עגלת הילדים ומושב הבטיחות של התינוקת, המיועד למכונית, אך למעשה, המטוס המריא כשבבטנו כל הכבודה של בני המשפחה.

ג'ני אדלר הוסיפה כי לאחר המקרה, הם עצרו מספר אנשים בנמל התעופה, ושאלו אותם האם הם מדיפים ריח רע. "זה היה מביך, אבל שאלנו זאת, וגם סיפרנו להם על המקרה". לדבריה, אנשים הגיבו במילים כגון "הו אלוהים, אנו כה נבוכים בשבילכם, וממה שעוללו לכם!"

בני המשפחה טוענים כי הסיבה האמיתית לסילוקם מהמטוס היתה שונה לחלוטין. "אני דורש מהחברה שיודו בטעותם ויאמרו לנו את האמת, מדוע סולקנו מהמטוס? אני מתקלח מדי יום ביומו! לדעתי הורדנו מהטיסה בגלל סיבות דתיות!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully