וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים לא לפוזות אינסטוש: המדינה שרוצה שתטיילו על אמת

קמפיין יוצא דופן בניו זילנד מציג סרטונים משעשעים, הקוראים למטיילים להימנע מ"קלישאות של משפיענים ברשתות חברתיות" - ולטייל באופן טבעי וסקרני

קמפיין בניו זילנד קורא לא לטייל תחת השפעה חברתית/יוטיוב

בניו זילנד הושק לאחרונה קמפיין משעשע העונה לכינוי Travelling under the social influence, כאשר הכוונה היא לקרוא למטיילים להפסיק להיות מושפעים מפוזות וקלישאות של ידוענים ומשפעינים, שיוצאים לטייל ומעלים את תצלומיהם הכה-דומים זה לזה, אל הרשתות החברתיות.

בבסיס הקמפיין מספר סרטונים מצחיקים, שנועדו "לגמול" את המטיילים מאותן פוזות במקומות מפורסמים, ולשלוח אותם לטייל באמת, תוך גילוי היבטים חדשים ומקוריים במדינה.

בסרטונים אלו מככב תומאס סיינסבורי, קומיקאי מקומי מפורסם, היוצא אל כמה מאתרי הטבע המפורסמים במדינה, ומנסה למנוע ממטיילים לחקות את הקלישאות ותנוחות הצילום הידועות והמתבקשות. "ראינו את כל זה בעבר", הוא אומר למטיילים בסרטונים, ושולח אותם לחוויות טיול אותנטיות יותר.

הר הגעש טונגרירו, ניו זילנד. ShutterStock
המטרה: "לגמול מטיילים מאותן פוזות במקומות מפורסמים. הר הגעש טונגרירו, ניו זילנד/ShutterStock

רומנטיקה דביקה בשדות הלבנדר

כך למשל, באחד הסרטונים, מעפיל סיינסבורי, מתנשף כולו, אל פסגת הר שעליה ניצב זוג צעיר, המצטלם בפוזה "אינסטגרמית" קלאסית. הוא מאלץ אותם לרדת מן ההר ושולח אותם לטיול באזורים כפריים פסטורליים. בדוגמה אחרת, הוא רודף אחר מטיילים שתיעדו את עצמם ברשת החברתית, בפוזות זוגיות דביקות בלב שדות לבנדר סגולים. וישנו גם סרטון היתולי שבו הוא לועג למי שמצטלמים על סלעי ענק, מול הנוף, בעודם מביטים קדימה, ברצינות תהומית, אל נקודה לא ברורה באופק.

אתר לונלי פלנט מציין כי מטרת הקמפיין החדש היא להעלאות את המודעות בקרב מטיילים - כולל משפיענים ברשתות החברתיות - לכך שניו זילנד טומנת בחובה שפע של חוויות ומקומות מדהימים, שאינם מוכרים ברשתות החברתיות ואינן שייכות לטרנד כזה או אחר.

מטרה נוספת היא להביא לקדמת הבמה את הסכנות הכרוכות בהשתעבדות למדיה החברתית בזמן הטיול בטבע. כך למשל, הטרנד של צילומי סלפי של מטיילים שצועדים לבדם בכבישים מהירים נטולי כלי רכב - מה שעלול להיגמר באסון.

דוגמנית מצטלמת במקומות יפים בעולם ועושה מזה ים כסף. אינסטגרם, alexadellanos, צילום מסך
ככה גם נראית החופשה שלכם? דוגמנית הרשת אלכסה דלאנוס מטיילת בעולם ועושה מזה כסף/צילום מסך, אינסטגרם, alexadellanos
  • עוד באותו נושא:
  • ניו זילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully