וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטלמת במקומות אקזוטיים בעולם ומרוויחה מזה עשרות אלפי דולרים

2.9.2019 / 8:58

דוגמנית הרשת אלכסה דלאנוס מטיילת בעולם, מצטלמת על רקע נופים מהממים ועושה מזה 65 אלף דולר בשנה רק דרך האינסטגרם. היא החליטה לעבור הסבה מקצועית כשהבינה שהכסף הגדול נמצא ברשתות החברתיות

מצטלמת במקומות יפים בעולם ועושה מזה ים כסף/עמוד היוטיוב של Alexa Dellanos

הדוגמנית אלכסה דלאנוס עשתה בשכל. היא בנתה על קריירה מזהירה כשדרנית ועיתונאית בתקווה שדלתות יפתחו בשבילה, אבל כשגילתה שאפשר לעשות הרבה יותר כסף באינסטגרם - בטח עם נתונים גופניים כמו שלה - היא פתחה בעצמה את הדלתות ותוך שנה הפכה לכוכבת רשת מצליחה עם כמעט מיליון וחצי עוקבים. כוכבת האינסטגרם טוענת שהיא מרוויחה 6 אלף דולר על כל פוסט שלה ו-65 אלף דולר בשנה סך הכל רק מלפרסם תמונות סלפי שלה בפוזות סקסיות מאתרים אקזוטיים מסביב לעולם.

דלאנוס בת ה-23 ממיאמי, פלורידה, ובן זוגה האמן העשיר אלק מונופולי, מנצלים את החופשה התמידית שלהם כדי לנפוש ברחבי העולם. בינואר שנה שעברה פתחה דלאנוס עמוד אינסטגרם והחלה לשתף את עוקביה בתמונות מחייה הראוותנים, כשהיא נוטה להצטלם בפוזות סקסיות ובלבוש מינימלי. היא אמרה ל"דיילי סטאר": "בכנות, לא הבנתי כמה כסף אפשר להרוויח רק מהאינסטגרם עד שהתחלתי לעבוד בזה. עכשיו אני מרגישה שהשמיים הם הגבול. הבנתי שארוויח פי 3 יותר ברשת החברתית מאשר במקצוע שלי כשדרנית. זו הייתה יכולה להיות הזדמנות מדהימה עבורי שתפתח לי דלתות בתעשיית הבידור, אבל החלטתי שאני יכולה לפתוח את הדלתות בעצמי".

דוגמנית מצטלמת במקומות יפים בעולם ועושה מזה ים כסף. אינסטגרם, alexadellanos, צילום מסך
הדוגמנית אלכסה דלאנוס שוברת את הרשת/צילום מסך, אינסטגרם, alexadellanos

כדי לשמור על הגוף ההורס שלה, דלאנוס מקפידה על דיאטה טבעונית מזה חמש שנים ובזבזה 15 אלף דולר על ניתוחים קוסמטיים בדרך. היא סיפרה: "עברתי ניתוחים כדי לשדרג את הנתונים שכבר היו לי. זה עזר לי להשיג קהל עוקבים אדוק בשנה וחצי בלבד. עברתי הגדלת חזה ב-2018 בסכום של 15 אלף דולר ומילוי שפתיים באלפיים דולר. גם הישבן שלי עבר שיפוץ, אבל על זה כבר אספר בקרוב בערוץ היוטיוב שלי". דלאנוס פתחה בסוף השבוע את ערוץ היוטיוב שלה במטרה להעניק הצצה נוספת לשגרת חייה ולסייע במתן טיפים לכל מי שרוצה להיות אלכסה. בסרטון הראשון שלה בערוץ היא מעניקה טיפים באיפור. בנוסף לכל זה, הדוגמנית עסוקה כרגע בפתיחת ליין בגדים משלה "שיגרמו לישבנים שלכן להיראות מדהים".

למרות שנראה כי דלאנוס חיה בבועה שעלולה להתפוצץ בכל רגע, היא טוענת שהיא נהנית להיות כוכבת רשת ומתכננת לנו עוד הרבה הפתעות להמשך. היא מקווה לשמש כמובילת דעת קהל ולעורר השראה, "למדתי לעולם לא לתת לתהילה לעלות לי לראש, כי לא משנה כמה קטנה או גדולה את ברשת, את עדיין רק בת אדם", היא הסבירה, "למרות שאני נהנית לפרסם תמונות סקסיות ופוסטים על אורח החיים הראוותני שלי, אני גם מנסה לכתוב על דברים שבאמת חשובים. אני רוצה להפיץ אנרגיה חיובית לכל מי שאני פוגשת ולכל מי שעוקב אחריי ברשתות החברתיות".

לפרסום, היא מודה, יש גם צדדים שליליים: "לפני שלוש שנים המתינו לי פרחים בלובי של הבניין בו גרתי ומכתב מאדם לא מזוהה שעוקב אחרי באינסטגרם. הוא ביקש שאנשא לו. זה היה כל כך מפחיד כי לא תיארתי לעצמי שמישהו יודע איפה אני גרה, אבל עברתי מאז דירה והחשש נעלם. קיבלתי גם לא פעם תמונות של איברי מין מזרים, אבל מיד חסמתי את מי שפנה אליי כי זה פשוט מגעיל בעיניי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully