וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה חוקרת: האם דיילת "מוכרת סקס" בטיסות?

1.12.2020 / 23:54

ב-British Airways בודקים תלונות שהתקבלו נגד דיילת אנונימית, שמעלה תמונות חושפניות שלה בזמן העבודה ועל פי החשד מציעה גם "שירותי סקס" לנוסעים וחושפת את עצמה כדי למכור תחתונים והלבשה תחתונה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סרטון חשפנות הוביל להשעייתה של דיילת בריטיש איירווייז/Sunday Mirror

חברת התעופה British Airways פתחה השבוע בחקירה אחרי שהצטברו תלונות נגד דיילת שעל פי החשד "מוכרת שירותי סקס" לנוסעים ומפרסמת לכאורה למכירה פריטי הלבשה תחתונה שלה, ומפיצה תמונות שלה מהמטוס בבגדים חושפניים.

על פי החשד הדיילת מעלה לעמוד הפייסבוק שלה תמונות חושפניות בזמן שהיא לובשת את מדי העבודה שלה בזמן הטיסה. התמונות כוללות אותה בתחתונים, תמונה שלה מושכת את החצאית כלפי מעלה וחופשת את הישבן ואחת עם הרגליים שלה שמוטות והכיתוב: "נוסעים יקרים, אני הבידור בטיסה שלכם, מה אתם רוצים שאעשה?".

ככה זה נראה בעמוד הפייסבוק שלה

הדיילת האנונימית טוענת שהיא עובדת בחברת התעופה הענקית British Airways ושהיא משלימה הכנסה באמצעות מכירת תחתונים תמורת 25 ליש"ט וגובה כסף נוסף על "שירות אישי". בבלוג שלה היא גם מציעה "בידור למבוגרים" במהלך הטיסה אם הנוסע מוכן לשלם.

בבלוג שלה היא כותבת: "תצטרכו לשלם 50 ליש"ט כדי להבטיח שניפגש. המחיר מאוד תלוי בבקשה ואין מו"מ. אם נרשמתי למלון בעבודה, הפגישה תיערך כאן (לונדון)".

על פי הדיווח של ה-SUN, הדיילת גם פוגשת אנשים ממדינות אחרות, כל עוד הגברים מוכנים לשלם על מלון אחר כדי להגן על פרטיותה. אבל לא רק הנוסעים "נהנים" מהשירותים שלה. הדיילת טוענת שהיו לה "רגעי תשוקה" עם כמה חברי צוות שלה. באחד הפוסטים שלה, היא העלתה תמונה עם כוס יין בידה וטענה שהיא השתכרה יחד עם הטייס, כך ש"הוא יכול לעשות לי מה שהוא רוצה".

דיילים שנחפשו לתמונות אישרו שאכן נראה שמדובר בקולגה שלהם ואחד מהם העריך בשיחה עם ה-SUN שייתכן שהיא נלאצת להשלים הכנסה בשל קיצוצי הקורונה. דובר חברת התעופה הגיב לפרשה ואמר: "אנחנו מצפים לסטנדרטים הכי גבוהים של התנהגות מהקולגות שלנו ואנחנו חוקרים את הטענות האלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully