וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת מסרבים לסלוח לדוגמנית שציירה גרפיטי באתר מורשת עולמית

23.8.2020 / 0:00

אמנית האיפור אלכסנדרה מילאם הצטלמה בביקיני באתר מורשת עולמית בבריטניה וסיימה את הצילומים בכתובת גרפיטי על אחד הסלעים העתיקים במקום. צוות המתנדבים שעבד שעות ארוכות בחום הכבד כדי להסיר את שמה מהסלע כתב על המעשה ואילץ אותה להתנצל. לצערה, גם זה לא עזר

סרטוני הטיקטוק של אלכסנדרה מילאם/Alexandra Milam

אמנית האיפור והדוגמנית הלונדונית אלכסנדרה מילאם, בת ה-24, נסעה בשבוע שעבר לדלת דרדל שבדורסט, אנגליה, והצטלמה בביקיני על סלעים בני 180 מיליון שנה השייכים לאתר המורשת העולמית חוף היורה. האתר היפיפה נחשב לאחד מציוני הדרך האייקונים ביותר של דורסט. אולם, רגע לפני שאלכסנדרה חזרה הביתה, היא דאגה לחרוט את שמה בגיר על אחד הסלעים במקום. היא ושאר התיירים גם השאירו ערמות של אשפה אחריהם, שמילאו לא פחות מ-90 שקיות זבל כשפונו בידי הלולוורת' ריינג'רס וצוות המתנדבים. אלה גם בילו שעות בקרצוף הסלעים בכדי להסיר את כתובות הגרפיטי שהשאירו המבקרים, כולל אלכסנדרה שלנו.

אלכסנדרה מילאם. Alexandra Milam, אתר רשמי
אלכסנדרה מילאם מתוך הצילומים בחוף/אתר רשמי, Alexandra Milam
אלכסנדרה מילאם. Alexandra Milam, אתר רשמי
אלכסנדרה מילאם מתוך הצילומים בחוף/אתר רשמי, Alexandra Milam
דלת דרדל בחוף היורה בדורסט, אנגליה. ShutterStock
ככה נראית דלת דרדל בחוף היורה בדורסט, אנגליה/ShutterStock

לאחר שבילו שעות במחיקת הכתובות בחום של 30 מעלות, פרסמה לולוורת' ריינג'רס בפייסבוק: "הסרת גרפיטי הלילה על ידי הלולוורת' ריינג'רס. ואם אי פעם רצית לדעת איך זה מרגיש להסיר מאות כתובות בחום של 30 מעלות במשך יותר משעתיים, ובכן התמונה האחרונה אומרת הכל".

אלכסנדרה, משפיענית בתחום האופנה והאיפור, מיהרה להתנצל על מעשיה וציינה שתתרום מדי חודש 30 ליש"ט לארגון צדקה בריטי שהוקם ע"י האמנית ארין טירל, המסייע לניקוי החופים ולהצלת יונקים ימיים. היא אמרה: "אני מרגישה נורא בגלל האירוע המחריד הזה בחיי ואני רוצה להביע את צערי העמוק על הנזק שנגרם כששמי נכתב בחוף היורה. למדתי לקח ענק, כזה שילווה אותי לנצח. פניתי בחזרה לקהילה כדי להכיר את כל האנשים שהקריבו מזמנם היקר כדי לתקן את האסון הזה. אני רוצה להפיץ את המודעות בנושא לכל מי שלא מבין את היופי והחשיבות של המקום הזה. אני מאוכזבת שלא הבנתי את זה באותו רגע ואני לא רוצה שאף אחד אחר יעשה את אותה טעות. אולי שום דבר לא יבטל את הנזק שעשיתי אבל אני אנסה להשתפר ואני מקווה שאנשים יתנו לי את ההזדמנות". ארין טירל, מקימת הארגון, השיבה: "ממש מחמם את הלב לראות כשמישהו שעושה מעשה רע מנסה לפצות על מעשיו. היא התנצלה והרגשתי שהיא באמת רוצה לעזור והתכוונה לכל מילה שלה".

לצערה, לא כולם הסכימו לתת לה הזדמנות שנייה. בפוסט שפרסמה משתמשת האינסטגרם ליידי קורן, בה רואים את אחת המתנדבות מסירה את שמה של אלכסנדרה מהסלע, נכתב: "התנהגות מגעילה של תיירים בדלת דרדל, אחד מהאתרים הכי יפים שלנו. כאילו זה לא נורא מספיק שהשארת טונות של זבל מאחור, אז גם להוסיף גרפיטי של השם שלך? בתמונה זו נראית גברת צעירה שמנקה מרצונה את הבלאגן שלך (תודה רבה ל@annaloistaylor על הניקיון!) ולא, תרומה לצדקה אינה פוטרת אותך מהמעשה. 'משפיעני רשת' צריכים להתנהג יפה יותר...".

ג'יימס וולד, הבעלים של מתחם לולוורת' שבבעלותו דלת דרדל, תיאר את האירוע בסוף השבוע כ"איום ונורא". הוא אמר: "יש לנו צוות מדהים שמבצע ניקיונות יום ולילה ויש גם כמה מתנדבים פנטסטיים. הם לא רק מנקים אחרי אנשים, הם חולקים טיפים ומחלקים שקיות זבל לאנשים על החוף. אנחנו מנסים לחנך אנשים, אבל לא כל אחד יודע להקשיב. זה קורה באופן קבוע. ביום ראשון בבוקר אספו כ-50 שקיות זבל והיו בערך עוד 40 מיום שישי. זה מחריד. זוהי סביבה טבעית ולפקח עליה זה סיוט גמור. זה נורא איך אנשים מסוימים מתנהגים".

אלכסנדרה מילאם. alexandra.milam/Instagram, צילום מסך
אלכסנדרה מילאם מדגמנת על רקע אתר המורשת העולמית/צילום מסך, alexandra.milam/Instagram
אלכסנדרה מילאם. Alexandra Milam, אתר רשמי
אלכסנדרה מילאם מתוך הצילומים בחוף/אתר רשמי, Alexandra Milam

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully