וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית מצריה נעצרה אחרי שהצטלמה בלבוש חושפני ליד פירמידה

20.12.2020 / 0:03

סלמה אל שימי התלבשה בסגנון פרעוני, אך חשוף מידי ליד פירמידה בת 4,700 שנה ונעצרה יחד עם הצלם שלה. מאוחר יותר היא התנצלה: "אוהבת את מי שעומד לצידי וגם מי שהתנגד לי"

מתוך סט הצילומים של סלמה בפירמידות/salma.elshimy.officiall

דוגמנית מצרית נעצרה יחד עם הצלם שלה. הסיבה: היא הצטלמה ב"לבוש לא ראוי" ליד פירמידה בת 4,700 שנה. סלמה אל שימי, ידוענית וכוכבת טיקטוק מקומית, לבשה תלבושת מצרית עתיקה בזמן שהיא ביקרה בפירמידה ליד קהיר ב-30 בנובמבר.

דוגמנית בפירמידות במצרים. salma.elshimy.officiall, אתר רשמי
הלבוש שסיבך את סלמה/אתר רשמי, salma.elshimy.officiall

היא העלתה פוסט לרשת החברתית עם שמלה לבנה ודי חושפנית שלא כיסתה לגמרי את החזה שלה. היא החזיקה מעין מחבט מסורתי בזמן שהיא צעדה באתר הקדוש. לפי הדיווח סלמה שמה על עצמה גלימה בעקבות בקשת הצוות של המקום, אך מאוחר יותר היא הורידה אותה כשהגיעה לאזור הצילומים.

לאחר שנעצרו ונחקרו, משרד התובע הראשי בעיר גיזה (העיר השלישית בגודלה במצרים המונה כ-7 מיליון תושבים) הורה לשחרר את השניים בערבות של 1,000 לירות מצריות לכל אחד (כ-200 שקלים בסך הכל), כך דיווחו כלי התקשורת המקומיים, .סלמה והצלם שלה ייאלצו כעת להתייצב בפני בית משפט באשמת
צילום ללא אישור ראוי, אחרי שהצטלמו ללא רשות באתר הארכיאולוגי. מוסטפה וואזירי, מנהל רשות העתיקות במצרים הבהיר: "כל מי שמבזה את התרבות שלנו ייענש". משרד התיירות והעתיקות במצרים פרסם הודעה רשמית בנושא בפייסבוק בה כינה את התמונות "בלתי הולמות", והדובר ציין כי הממשלה "מעוניינת בשימור האתרים הארכיאולוגיים החשובים במדינה וכי כל מי שיפגין רשלנות בכל הנוגע לעתיקות או לתרבות והציווליזציה המצרית הייחודית שלנו ייענש".

סלמה העלתה פוסט לפייסבוק שלה בו הודתה לחבריה ששלחו לה הודעות עידוד. היא כתבה: "תודה לכל מי שעומד לצידי וגם לאלו שתוקפים אותי. בסופו של דבר אני אדם. אני מכבדת את האנשים ומכבדת את כל הדעות. אני לא רוצה שאף אחד יכעס עליי".

עוד בוואלה!

בלוגרית הצטלמה בעירום מלא בלגונה קדושה לקולומביאנים וחטפה על זה בראש

לכתבה המלאה

זו ההתנצלות שלה

אך למרות זאת - התמונות עדיין באינסטגרם שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully