וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית התפשטה כדי להצטלם על פיל - ועררה זעם

21.11.2020 / 23:01

דוגמנית רשת עוררה את זעמם של ארגונים למען זכויות בעלי חיים כשהצטלמה שוכבת בעירום על פיל. התמוננה גרפה אלפי לייקים, אבל גם ספגה ביקורת קשה כיוון שהפילים מוחזקים לעיתים קרובות בתנאי מחייה גרועים ומאולפים באכזריות

ככה בעלי חיים סובלים מהתנהגות בני אדם/מערכת וואלה! News

דוגמנית קנדית ואושיית רשת עוררה מחלוקת לאחר שהצטלמה בעירום על גבי פיל. ג'סיקה ראסט, שהופיעה לאחרונה על שער מגזין הגברים MAXIM, פרסמה את התמונה ברשתות החברתיות במהלך חופשה שלה בבאלי לפני כשנתיים, אבל רק כעת התמונה זוכה לביקורת לאחר פרסום המגזין בכיכובה.

לדבריה, היא קיבלה השראה ליצור את התמונה לאחר שצפתה בתכנית טבע באוסטרליה ויצאה למסעות בספארי במהלך נסיעותיה. בתמונות היא נראית במעבה הג'ונגל באינדונזיה, כשהיא עירומה ושוכבת על גבו של פיל שיושב על הקרקע.

בכיתוב לתמונה היא ציינה: "פשוט להיות פיית יער. אנחנו זה הטבע. זה טבעי. האם אתם מוצאים את זה אמנותי או פוגעני? בעיניי הכל (וכולם) זה אמנות". היא הוסיפה: "התמונה צולמה בשלווה רבה - היו פעילים למען בעלי חיים שעזרו לי לבצע את הצילום".

בתמונה אחרת היא נראית רק בתחתוני ביקיני כשהיא עומדת על קצות האצבעות ומנשקת פיל בין העיניים.

ראסט, שכיכבה על שער גיליון MAXIM אוסטרליה בספטמבר, מחזיקה במעל ל-328,000 עוקבים באינסטגרם והיא מפרסמת לעתים קרובות תמונות זוהר מאתרי יוקרה ברחבי העולם. היעדים האחרונים שלה כללו את דובאי, יערות הגשם באמזונס וגם ישראל.

עוד ממסעותייה בעולם

רכיבה על פילים 'שוברת את הרוח שלהם'

פעילים למען זכויות בעלי חיים קוראים כבר זמן רב לאנשים שלא לרכוב כלל על פילים בזמן חופשה. מעבר לחשש לגבי הבטיחות, הם מסבירים כי בעלי החיים מוחזקים לעיתים קרובות בתנאי מחייה גרועים וכי מאלפי הפילים הללו נוהגים בהם באכזריות.

מנהלי הקמפיין "הגנת בעלי חיים בעולם" מסבירים כי לא ניתן לביית את הפילים באופן דומה לכלבים או כבשים. "הם ביסודם חיות בר", קבע מדריך שפרסמה הקבוצה. "הטבע הפראי והעוצמה הפיזית הגדולה שלהם פירושם שלא ניתן להכשיר פילים בקלות להסיע מטיילים או לבצע טריקים. תהליך האימון המסורתי - המכונה 'פאח'אן' או "ריסוק פילים" משתמש בטכניקות של הרעבה ועינויים של פילים צעירים כדי לשבור את רוחם הטבעית".

חברת Charity Animals Asia אמרה כי על ידי השתתפות ברכיבת פילים, "תיירים למעשה שותפים להתאכזרות קיצונית בבעלי חיים ודוחפים את הפיל האסייתי המלכותי אל עבר הכחדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully