וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית העירום שזעזעה את הירושלמים הצליחה לעצבן הפעם את הטורקים

28.10.2018 / 0:02

הדוגמנית הבלגית שעוררה סערה כשהצטלמה בעירום על רקע הכותל בירושלים עשתה את הדרך הארוכה לאיסטנבול והצטלמה במסגד כשהיא לבושה בבורקה וחושפת את איבר מינה

@Marisa Papen

לא ברור אם השניים עושים זאת לשם האמנות או כי הם סתם אוהבים לקחת סיכונים מיותרים - אולם הפעם נראה שמריסה פאפן, דוגמנית עירום בלגית, וג'סי ווקר, צלם ובעל מותג המשקפיים ENKI Eyewear, בחרו ללכת את הצילומים הנועזים לגמרי בגלל הסיבה השנייה. פאפן הגיעה למקום הקדוש לטורקים כשהיא לבושה בבורקה וחשפה את איבר מינה מול המצלמות ואלפי התיירים שחגים סביבה. היא עצמה מודה שהסיכון הוא חלק מהעניין: "אנחנו כמו בוני וקלייד במשימת ג'יימס בונד. אף אחד לא מצליח לתפוס אותנו".

הטענה שלה לא לגמרי נכונה. מריסה פאפן, שהצטלמה בעירום ב-50 מדינות שונות ברחבי העולם, כבר נתפסה בידי השוטרים כשהצטלמה בעירום על רקע מקדש עתיק בלוקסור, מצרים. היא נעצרה, הוחזקה בכלא ושוחררה משם ממש במזל. גם אותנו היא הצליחה להרגיז פעם (לא באופן אישי). היא הצטלמה בעירום מלא על רקע הכותל בירושלים ולצד דגלי ישראל והצליחה לעורר הרבה זעם בקרב הקהילה הדתית בעיר. אחרי שעיצבנה את כל העולם ואשתו, החליטה הדוגמנית הפרובוקטיבית להגיע (תמיד בליווי ג'סי הצלם) לאיסטנבול ולהצטלם בעירום במקדש איה סופיה, שהיה בעברו כנסייה וכיום משמש כמוזיאון המשמר את מורשת הבנייה המקומית.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דוגמנית נתפסה מצטלמת בעירום במקדש מצרי והושלכה לכלא קשוח במיוחד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully