וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטוס הגדול בעולם לא טס, אז הוא הפך למסעדת גורמה

כשאין הרבה טיסות בגלל הקורונה, סינגפור איירליינס "הפכה" את האיירבאס A380 שלה - למסעדה. הסועדים יעברו צ'ק אין, יוכלו להזמין מנות גורמה מתפריט, לצפות בסרט תוך כדי הסעודה וישורתו על ידי דיילים. אבל המסעדה תהיה פתוחה למשך סופ"ש אחד בלבד

מטוס איירבוס A350-900 של סינגפור איירליינס/צילום: אדי גרלד, עריכה: ניר חן

(בווידאו: מטוס ה-A350-900 של סינגפור איירליינס)

חברת התעופה סינגפור איירליינס פותחת מסעדה חדשה במיקום מפתיע: מטוס איירבוס A380 דו-קומתי. מדובר בחלק מיוזמה שיווקית המכונה "גלה את סינגפור איירליינס שלך" (Discover Your Singapore Airlines).

חוויית הסעודה המקורית תיערך במטוס מקורקע, הממוקם בנמל התעופה סינגפור צ'אנגי (Singapore Changi), שנבחר לא אחת לנמל התעופה הטוב בעולם. שם המסעדה הוא A380@Changi, והכניסה אליה תיערך בדומה לעלייה רגילה למטוס נוסעים: האורחים יחלפו בעמדות הבידוק הביטחוני של נמל התעופה ויעלו למטוס באמצעות גשר עלייה למטוס ("שרוול").

על פי הודעה לעיתונות שהוציאה חברת התעופה, את הסועדים ישרתו אנשי צוות אוויר, והם יוזמנו לצפות בסרטים במערכת הבידור שבמטוס, תוך כדי אכילה. בסיום הסעודה, הם יקבלו מארז שי של חברת התעופה.

אתר Travel and Leisure מציין כי תחילת האירוע בסיור מודרך במטוס עצמו, כולל גישה לאזורים המשמשים את הצוות ואינם נגישים בדרך כלל לנוסעים. לאחר מכן, הם יתיישבו במושב שיועד להם, תוך שמירה על ריחוק חברתי, ויבחרו את המנות מתפריט שיוגש להם. ניתן יהיה לבחור בארוחה בסגנון בינלאומי או בסגנון סינגפורי מסורתי.

המיזם המקורי יפעל למשך יומיים בלבד: ב-24 וב-25 באוקטובר. ניתן יהיה להזמין מקום במסעדה-מטוס החל מ-12 באוקטובר.

נוסעים סועדים במחלקת עסקים בסינגפור איירליינס. אתר רשמי, אתר רשמי
את הסועדים ישרתו אנשי צוות אוויר. מחלקת עסקים בסינגפור איירליינס/אתר רשמי, אתר רשמי

ויש גם סיורים מאחורי הקלעים

כחלק מהמלך השיווקי, חברת התעופה הסינגפורית תפתח בחודש נובמבר את מתקני ההדרכה שלה לקהל הרחב, עם סיורים מאחורי הקלעים. נוסף על כך, בדומה לחברות נוספות בעולם, מציעה החברה משלוח של מנות מטוסים של מחלקת העסקים והמחלקה הראשונה, הכוללים יין, שמפניה וכלי אוכל שיוצרו במהדורה מוגבלת.

"בשל מגפת הקורונה, שהפחיתה באופן דרסטי את מספר הטיסות שלנו, החלטנו ליצור פעילויות ייחודיות שיאפשר לנו לשמור על קשר עם הלקוחות שלנו במהלך תקופה זו", אומר גו צ'ון פונג (Goh Choon Phong), מנכ"ל חברת התעופה סינגפור איירליינס. "החוויות הללו מציעות משהו לכולם - מהנוסעים הקבועים שלנו שמתגעגעים לאוכל ולטיסות ועד למשפחות עם ילדים המחפשות אחר פעילות מהנה עם ילדיהם".

חברת התעופה הסינגפורית תכננה להשיק "טיסות לשומקום", בדומה לחברות תעופה כגון קוואנטס האוסטרלית. מדובר בחוויית טיסה בשמי המדינה, המדמה טיסה לחו"ל. עם זאת, פרויקט זה בוטל בשל ההשפעה הסביבתית השלילית שכרוכה בכך, וכן בגלל שיקולים פיננסיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully