וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו שם מקורי לחברת התעופה הזו - ותקבלו טיסות חינם למשך שנה

בכירי חברת התעופה הדרום-אפריקנית החדשה מחפשים אחר "שם מדליק, ייחודי ומלא בהשראה". עבורם, מגפת הקורונה דווקא הביאה עמה הזדמנות עסקית ייחודית

עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: חברות התעופה הבטוחות בעולם, 2018)

בתקופה שבה חברות תעופה רבות בעולם מתקשות להישאר עם הראש מעל המים, דרום אפריקה מתכננת להשיק חברת תעופה חדשה שתציע טיסות פנים ברחבי המדינה, החל מהחורף הקרוב.
אך רק דבר אחד פעוט חסר כדי להתחיל לפעול: שם לחברה.

אתר Travel and Leisure מדווח כי בחברה החליטו לוותר על פנייה למשרדי מיתוג או יועצים עסקיים, ולפנות ישירות אל הציבור הרחב. כך נולדה תחרות חדשה למציאת השם הקולע ביותר. הזוכה המאושר יוענק פרס מפתה במיוחד: טיסות חינם במטוסי החברה למשך שנה שלמה.

בכירי חברת התעופה החדשה מחפשים אחר "שם שהוא מדליק, ייחודי ומלא בהשראה", נכתב באתר האינטרנט שהוקם למטרת התחרות. "אם השם שלך ייבחר, תהיה הזוכה המאושר בטיסות למשך שנה, בשווי של 480,000 ראנד" (כ-97,000 שקלים).

מטוס שדה תעופה המראה. ShutterStock
מחפשים אחר "שם שהוא מדליק, ייחודי ומלא בהשראה"/ShutterStock

המגפה יצרה הזדמנות ייחודית

חברת התעופה החדשה היא מיזם משותף של גידון נוביק, מייסד חברת התעופה הדרום אפריקנית Kulala ושל קבוצת Global Aviation. טיסותיה הראשונות ינועו בקו יוהנסבורג-קייפטאון, נתיב הנחשב לאחד העמוסים בעולם (מקום 12 בעולם מבחינת נפח התעבורה). הצפי לתחילת הפעילות הוא חודש דצמבר הקרוב.

כך, בעת שרבים בתחום התעופה בעולם מצמצמים פעילות עד יעבור זעם, סבר נוביק כי זה הזמן לצאת במיזם חדש.

"המגפה יצרה הזדמנות ייחודית להקים חברת תעופה שהיא לא רק יעילה באופן ניכר, אלא גם יצירתית מאוד וגדושה ביכולת המצאה", אומר נוביק. "בדומה לאופן שבו Uber שינתה את הדרך שבה אנו נעים ממקום למקום, כך גם בפני ענף התעופה ניצבת הזדמנות אדירה לחשוב מחדש על הקשר שלה עם הנוסעים שלה, ולהיות מוכווני לקוחות באופן מוחלט וטוטאלי", מוסיף ג'ונתן אייצ'ה, בכיר לשעבר בחברת Uber, המעורב בפרויקט החדש.

אם גם אתם מעוניינים להשתתף בתחרות, יש להירשם בטופס במקוון שבאתר החברה. אך כדאי למהר, מאחר שהתחרות פתוחה עד אמצע חודש אוקטובר בלבד.

אתר התחרות:
brandnewairline.co.za

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully