וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נולד בטיסה ויקבל טיסות חינם לכל חייו. אבל רק ליעד אחד

תושבת תימן שטסה מקהיר ללונדון ילדה במהלך הטיסה. חברת התעופה איג'יפט אייר העניקה לתינוק טיסות ללא הגבלה, אבל רק ליעד אחד: מינכן. ויש לכך סיבה טובה

דייל בחברת "אל בוראק" יילד אישה לובית במהלך טיסה לניאמיי, בירת ניז'ר/עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: תינוק שנולד בטיסה מטריפולי לניאמיי, בירת ניז'ר)

זו נראתה עוד טיסה שגרתית של חברת התעופה המצרית איג'יפט-אייר (EgyptAir) מקהיר ללונדון. אלא שעל טיסה שהתה הנוסעת היאם נאסר נג'י דעבן, תושבת תימן בת 38, שהיתה בהיריון מתקדם. במהלך הטיסה, חשה היאם בצירים, וקברניט המטוס החליט לבצע נחיתת חירום במינכן שבגרמניה. אך היאם הקדימה אותו, וילדה את תינוקה עוד לפני הנחיתה.

למחרת המקרה, הודיעה חברת התעופה כי העולל יזכה לקבל כרטיסי טיסה חינם לכל חייו. עם זאת, מדובר בטיסות חינם למינכן בלבד.

בפוסט שפרסמה החברה בעמוד הפייסבוק שלה, היא בירכה את היולדת, כמו גם את ד"ר מואטז פתחי, רופא שהיה במטוס וסייע לנוסעת, וכן את הצוות והנוסעים, על אופן ההתנהלות במהלך הלידה. כאמור, ההודעה הסתיימה בהכרזה על טיסות חינם ליילוד, לכל חייו, אל וממינכן.

הנוסעת שקראה לילד שלה "שמים"

אתר Fox News מציין כי אין זו כמובן הפעם הראשונה שבה תינוק נולד במהלך טיסה. כך למשל, בשנת 2017 נולד תינוק במהלך טיסה של חברת התעופה ההודית Jet Airways, בעוד שאנשי הצוות ומספר נוסעים סייעו בלידה. במקרה זה, קיבל היילוד אישור לטיסות חינם לכל ימי חייו במטוסי החברה.

רק בחודש שעבר, נוסעת מאלסקה ילדה במטוס שעשה את דרכו לאנקורג' (Anchorage). במקרה זו, מדובר היה בטיסה שהוגדרה "רפואית". הנוסעת, קריסטל היקס מהעיירה גלנאלן (Glennallen) שבאלסקה, היתה בשבוע ה-35 להריונה, ונזקקה להטסה חירום לבית החולים בעיר אנקורג'. אך 20 דקות לאחר ההמראה, היא כבר ילדה במטוס.

בשל נסיבות הלידה, היא החליטה לקרוא לתינוק סקיי (שמים). כאשר התבקשה לציין את מקום הלידה, היא כתבה את שם העיר אנקורג'. "לא רציתי לכתוב 'מטוס' או 'שמים'", אמרה לכתבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully