וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה לה חם: נוסעת פתחה את דלת המטוס ויצאה לטייל על הכנף

8.9.2020 / 9:09

לאחר נחיתת מטוס הנוסעים האוקראיני, חל עיכוב ביציאת הנוסעים. האישה התלוננה שחם לה מדי, ויצאה לשיטוט מאוד לא שגרתי ואפילו נחה לה בישיבה על הכנף

מערכת "אסור לפספס"

(בווידאו: נוסעת משתמשת ברגליים כדי להפעיל את המסך בטיסה)

כולנו מכירים (או לפחות זוכרים מפעם, כשטסנו) את התסכול הקשה הזה, כאשר תקועים במטוס זמן רב לאחר שהמטוס כבר נחת. אתם חשים כה קרובים אל היעד, אבל עדיין - נאלצים להמתין במטוס בשל בעיה טכנית כזו או אחרת.

עם זאת, בעוד שהשכל הישר של רובנו מונע מאיתנו לפתוח את דלתות המטוס בעצמנו, נוסעת אחת באוקראינה החליטה שהדבר הכי טוב שהיא יכולה לעשות הוא לפתוח את דלת יציאת החירום של המטוס ולצאת לשאוף אוויר על גבי כנף מטוס הבואינג 737, ואף ישבה על הכנף.

בסרטון שאורכו כדקה, נראית הנוסעת צועדת על גבי הכנף אל מול הצופים ההמומים בנמל התעופה הבינלאומי בוריספיל (Boryspil) שבקייב. לאחר שהבינו מה קורה, הזעיק צוות המטוס את הנוסעת בחזרה פנימה.

"התלוננה שחם לה מדי"

רשת CNN מדווחת כי הנוסעת הבלתי מזוהה עלתה עם בן זוגה וילדיה על טיסת חברת התעופה אוקראינה אינטרנשיונל איירליינס (UIA) מאנטליה שבטורקיה אל בירת אוקראינה. עם פי הדיווחים, היא חזרה שוב ושוב על העובדה שחם לה מדי ועליה לצאת ולהתקרר מעט.

עוד דווח כי בשל מעשיה, הוחלט לאסור עליה לטוס עוד בחברת התעופה האוקראינית. בהצהרה משותפת שנמסרה על ידי חברת התעופה, לאחר האירוע הגיעו למקום נציגים של מערך האבטחה בנמל התעופה, המשטרה המקומית וגם רופאים, שקבעו היא הנוסעת לא היתה תחת השפעה של אלכוהול ו/או סמים.

נוסף על כך, בהצהרת חברת התעופה נמסר כי הנוסעת הציגה בפני ילדיה דוגמה הורית שלילית, וככל הנראה היא צפויה לקנס כספי גבוה באופן מיוחד. על-פי הדיווח, דובר נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל סירב להתייחס למקרה, שהתרחש בסוף חודש אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully