וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תתלבשי או שתרדי מהמטוס": דיילים דרשו מנוסעת להתכסות כי בגדיה "בלתי הולמים" - אבל ברשת לא מבינים על מה המהומה

20.3.2019 / 0:13

נוסעת מבריטניה נותרה רועדת מעצבים אחרי שצוות חברת התעופה תומאס קוק איירליינס דרשו ממנה לשים על עצמה משהו ולא - תאלץ לעזוב את המטוס. היא פרסמה תמונה שלה בבגדים "הפרובוקטיביים" שלבשה בטיסה וברשת זעמו על הדיילים: "מה בדיוק הבעיה עם מה שהיא לובשת?!"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

אמילי או'קונור בת ה-21 מברמינגהם עוררה מהומה בטיסת תומאס קוק איירליינס לטנריף, כשנדרשה לעזוב את המטוס - אם לא תלבש על עצמה משהו. היא לבשה חולצת קרופ שחורה של זארה, שבעיניי צוות הטיסה הייתה חושפנית מדי. או'קונור נותרה רועדת מעצבים, אחרי שלדבריה ארבעה חברי צוות הקיפו אותה, העירו הערות במערכת הכריזה וניסו להוריד בכוח את דבריה מתא המטען כי היא סירבה להיענות לדרישתם. הם טענו בפניה שהלבוש שלה "בלתי הולם" וגורם ל"אי נוחות" בקרב נוסעים אחרים. בתגובה היא נעמדה על הרגליים ושאלה את הסובבים האם יש למישהו בעיה עם מה שהיא לובשת - ואף נוסע לא השיב.

או'קונור, שטסה לטנריף למטרת נופש ב-2 במרץ, קיבלה בסופו של דבר ג'קט מבת דודתה ונותרה על הטיסה. בטיסה חזרה לברמינגהם, כך סיפרה, היא לבשה את אותם בגדים ולא קיבלה כל הערה על הלבוש שלה - לא בשדה, לא בביקורת הדרכונים, לא בעלייה למטוס ולא מצוות הדיילים.

נוסעת התבקשה לרדת מהמטוס בגלל לבוש "בלתי הולם". צילום מסך
אמילי או'קונור התבקשה לרדת מהמטוס בגלל לבוש "בלתי הולם"/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully