וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך זה נראה כשדיילת אוויר עובדת מהבית

קריסטן בארקר, דיילת אמריקנית שהוצאה לחל"ת כמו רבים מעמיתיה בעולם, הכינה ביחד עם בעלה הקומיקאי סרטון הומוריסטי שבו היא נראית "עובדת מהבית" ומציעה, בעצם, פרופיל שירות מלא בסלון ביתה

סרטון כשדיילת אוויר עובדת מהבית. צילום מסך, צילום מסך
קירסטן מציעה לבעלה מבחר אלכוהול מהדיוטי פרי. מתוך הסרטון שהפיק הזוג/צילום מסך, צילום מסך

בימים אלה, כשאין יותר מדי על מה לשמוח בתחום חברות התעופה בעולם, יש דיילת אחת שמנסה להעלות מעט חיוך על השפתיים שלנו. אז הדקו את חגורות הבטיחות שלכם, כי אתם עומדים לצאת למסע מצחיק מבלי שתצטרכו להגיע לשדה התעופה.

הקומיקאי ווס בארקר ואשתו, קריסטן, דיילת בחברת ווסט ג'ט האמריקנית, צילמו מערכון קומי על יום בחייה של דיילת שנאלצת, כמו רבים אחרים בעולם, "לעבוד מהבית". הסרטון המצחיק זכה כבר לכ-800 אלף צפיות והפך להיט בקרב צוותי האוויר בעולם.

במסגרת המערכון, קריסטן מסבירה היכן יציאות החירום בבית, מבקשת מבעלה לאחסן את המחשב הנייד שלו לפני המראה ואף מציעה לו לקנות מבחר אלכוהול מהדיוטי פרי, מגבות חמות וגם לבחור בין חטיפים מתוקים או מלוחים - פרופיל שירות מלא לפי כל הכללים (לפחות בביזנס). קריסטן אפילו מקיימת עם בעלה שיחת "פייס טיים" מחדר השינה, כאילו היא שוהה במלון בחו"ל.

צפו בסרטון המצחיק

קריסטן מקבלת הודעות מדיילים בכל העולם

קריסטן, כמו רבים אחרים בתחום התעופה, הוצאה לחל"ת בגלל הצניחה בטיסות בעולם התעופה עקב התפרצות נגיף הקורונה. בעוד יש אחרים המסוגלים לעבוד מהבית, היא וחבריה לעבודה כמובן שאינם יכולים לעשות זאת. "ראינו שהרבה מהחברים שלנו עובדים מהבית, ואף אחד מאיתנו לא באמת יכול לעבוד מהבית בתחום שלו", אמר ווס, שבנוסף להיותו קומיקאי הוא גם קוסם ויוצר תוכן וידאו.

והתגובות לא איחרו לבוא. "תודה רבה לך! בתור דיילת עם עתיד לא ברור כרגע, זה באמת הצחיק אותי בקול רם", כתב אחד המגיבים בפייסבוק. "זה פשוט גאוני. כל הדיילים ברחבי העולם יכולים בוודאי להעלות חיוך כרגע, ואני יודע שזה משותף שוב ושוב בקהילת דיילי האוויר שלנו".

אחר כתב: "הייתי חייב איזה צחוק טוב! היו לי דמעות על פניי! עשית לי את היום! אני יודע שהתפקיד שלך לא קל. גם אני עובד בענף הנסיעות". והתגובות החיוביות המשיכו להגיע. "החיים שלי בתוך סרטון. תודה על הצחוקים. כשאני לקראת חודשיים של חל"ת בבית ללא שכר, זה סוג המוטיבציה שאני צריכה. אולי אפילו אעשה את זה לבעלי ולילדים שלי", נכתב בתגובה נוספת.

בסך הכל, התגובות היו חיוביות להפליא, אומר ווס. "קריסטן מקבלת הודעות מדי יום מדיילים בכל העולם שחושבים שממש הצלחנו להצחיק, וזו המחמאה הגדולה מכולן", אמר. "זה כל כך חשוב כששום דבר לא בטוח וכולם חרדים ונמצאים על הקצה, עד שאפשר לחייך גם על המגוחך שבדברים מסוימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully