וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מתכננת פשיטה על נופש "אי הסקס" ומאיימת לסגור אותו

26.7.2019 / 0:22

הרשויות בארה"ב התריעו בפני מארגני נופש הסקס השנוי במחלוקת שיפשטו ויסגרו אותו אם יימצא שהם עוברים על החוק. יותר מכך - הם מבטיחים להביא לגירושם של מהגרים שנתפסו מבלים במסיבה. מארגני האירוע ממהרים להרגיע: "אין להם כלום עלינו. הם סתם מאיימים"

Sex Island

נופש "אי הסקס" הנועז עומד שוב בפני סכנת ביטול שבועות ספורים לפני פתיחתו. הפעם המשטרה הפדרלית של ארה"ב מאיימת לפשוט על חופשת הסקס במהלכה, לעצור מבלים שיתפסו עם סמים אסורים ולהביא לסגירתו במקום אם יתגלה שמארגני האירוע עברו על החוק. הנופש השנתי השנוי במחלוקת שזכה לשם "אי הסקס" מציע ל-50 נופשים מלאי של 100 נשים בזנות עמן יוכלו לקיים יחסי מין מבוקר ועד לילה. גלגולו הקודם של נופש האורגיות הפרוע התקיים על אי מול חופי ונצואלה ועבר בשלום על אף איומי הסגירה, אולם השנה המסיבה תתקיים באתר נופש לא ידוע בנבאדה - המדינה היחידה בארה"ב שהזנות בה היא חוקית, וברשויות הביעו דאגה ממה שמארגני האירוע, חברת "הנערות הטובות", מתכננים להם.

הנופש הקרוב יפתח ב-2 באוגוסט ויימשך ארבעה ימים. 30 גברים כבר הבטיחו השתתפות בעלות של 6 אלף דולר לכרטיס וצפויים להגיע לשדה התעופה של לוס אנג'לס בתאריך המיועד, שם מסוק פרטי יאסוף אותם אל האי הסודי בו יתקיים הפסטיבל. כבכל שנה, כל נופש יתבקש לבחור מדי יום שתי נשים יפיפיות שיבלו לצדו ויוכל להחליף אותן עם נשים אחרות בהסכמת "בעליהן".

פרסומת לאי הסקס. אתר רשמי
האם זה סופו של "אי הסקס"?/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"אי הסקס" חוזר לסיבוב סליז נוסף והפעם במקום אהוב על הישראלים - אבל האם זו הונאה?

לכתבה המלאה

הפרסומת לחופשת הסקס בנבאדה:

Sex Island)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully