וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס עם 60 נשים? ההפתעה הלא נעימה שמצפה למי שיגיע ל"אי הסקס"

9.11.2017 / 23:53

בעוד הממשל הקולומביאני מאיים להוציא מחוץ לחוק את נופש הסקס שמארגנת חברת התיירות "Good Girls" ומתכנן הפתעה למי שיעז להגיע, החברה חושפת פרטים חדשים ומפתים על הנופש כולל מידע על נוסעים מפורסמים שכבר הבטיחו את מקומם בטיסה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מסיבה ב"אי הסקס"/sexislandco

חברת התיירות הקולומביאנית, "Good Girls", ניצלה את מעמד הזנות החוקי במדינה והציעה ללקוחותיה טיול שמרביתו מתמקד במין בתשלום. היא הבטיחה ללקוחותיה, תמורת תשלום של 1,140 ליש"ט (כ-5,300 שקלים), טיסה לאתר נופש בו יוכלו ליהנות מארבעה ימים של סקס עם 60 נשים, שתיים לכל גבר, אספקה של סמים קשים, ארוחות שחיתות, מסיבות מטורפות ואפילו גולף ורכיבה על סוסים למי שרוצה להירגע בין לבין. במסגרת שיווק "אי הסקס", יצא לרשת סרטון המקדם את האטרקציה התיירותית המפוקפקת, אולם זה הוסר בשל הסרסור הבוטה בנשים, שעדיין לא חוקי כשלעצמו בקולומביה.

הממשל בקולומביה זועם על החלטת חברת התיירות לשווק את קולומביה כיעד תיירותי שכולו סקס ומתכנן פעולת תגובה שאולי תביא לביטול הנופש. חרף היותה של הזנות חוקית במדינה, באזור בו צפוי להיערך הנופש נפוצה במיוחד תופעת הסחר בקטינות. השלטונות הקולומביאנים הודיעו כי הם מתכוונים לגרש את כל מי שינחת בארצם מתוך מטרה לצאת לחופשת הסקס. הם אף הודיעו בעבר שמארגני הנופש צפויים להיעצר ולהשפט על מעשיהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההפטחה היא - 30 גברים ו-60 נשים בנופש הסקס הקולומביאני/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"תיירות":

עוד באותו נושא

"אי הסקס": החברה שמציעה ללקוחותיה גולף, סוסים - ו-60 נשים

לכתבה המלאה

ראש העיר קרטחנה , סרג'יו לונדונו, הבטיח שהמשטרה המקומית לא תאפשר למסיבת הסקס הפרועה לצאת לפועל. הוא צייץ בטוויטר: "זה לא מקובל שהם רוצים למכור אותנו כיעד המיועד למין. זה לא התיירות שאנחנו מעוניינים לקדם". שר הפנים של קולומביה, פרננדו ניניו, הביע גם הוא את דעתו ברשתות החברתיות ואמר שתיירות הסקס צריכה לעבור בחוק – ובמקרה כזה לא בטוח שינתן לה אישור חוקתי. הוא אמר: "בדומה למדיניות שלנו נגד עבירות מין, התעללות מינית ופורנוגרפיה, גם את זה, בדיוק מאותן סיבות, לא נאשר".

נופש "אי הסקס" מעצבן את הרשויות בקולומביה. sexisland.co, צילום מסך
אלכוהול, סמים, מסיבות על יאכטה וסקס זמין/צילום מסך, sexisland.co

חברת התיירות מסרבת להיכנע ללחצים

בעוד הממשל מאיים, מארגני הנופש מתעקשים שהנסיעה תצא לפועל כמתוכנן וחושפים פרטים חדשים על הנופש שייערך בין ה-24 ל-27 בנובמבר על אי קאריבי מסתורי. לדוגמא, בין המוזמנים לנופש הקרוב תוכלו למצוא כוכב פופ בריטי מפורסם שהביא לנו כמה להיטים מוכרים בזמנו. סלב אמריקאי נוסף, גם הוא זמר פופ, הבטיח את מקומו בנופש הבא, כך טוענים בחברת התיירות אך נמנעו מלחשוף את זהותם.

מהחברה נמסר שעבור כרטיס ל"חבילת הזהב", יקבלו הנופשים וילה ענקית עם "נוף מושלם". הווילה כוללת מיטת קינג סייז, טלוויזיה, מיזוג אוויר וכמה תוספות המיועד למבוגרים בלבד. באתר האינטרנט של החברה נכתב: "אם אתה רוצה להרגיש כמו מלך, זו האופציה הטובה ביותר בשבילך, ליהנות מהטיול היוקרתי הטוב ביותר לשלושה, אתה ועוד 2 נשים בתפקיד בנות זוגך האהובות, עם היחס, השירותים והאירועים הטובים ביותר". כל נופש יקבל שתי נשים שילוו אותו למשך 24 שעות ו"מלאו אחר כל צרכיו", מבטיחים בחברה (וכמובן לא טורחים לציין שאותן נשים עברו כל הנראה סחר בגופן ואולצו למכור אותו תמורת תשלום זעום).

כרטיס ל"אי הסקס" כולל גם ארוחות חינם. sexisland.co, צילום מסך
ארוחות מוגשות על נשים עירומות? הממשל הקולומביאני זועם/צילום מסך, sexisland.co

באתר נכתב גם: "כל הארוחות, ההסעות, הכניסה לספא, רכיבת על סוסים, כרטיסי VIP למועדונים, בקבוק שמפניה, סיור במסוק, תוספות, אירועים, סיורים וכמובן הווילה היוקרתי שלך כלולה בתשלום. המטרה שלנו היא להפוך את הפנטזיות שלך למציאות. בת הזוג שלך תרצה אותך ותתנהג אליך כמו מלך". עוד נכתב שהלקוחות יוכלו "לחיות כפי שתמיד חלמו לעצמם" ותיארו את המקום כ"סביבה דיסקרטית ונהדרת לגברים שרוצים להגשים את הפנטזיות הפרועות ביותר שלהם".

לתיירים הפוטנציאליים נאמר שעל היום הראשון תתקיים אורגיה אליה כולם מוזמנים להצטרף. למחרת כל לקוח יוכל ליהנות מחצי שעה בליווי 16 בנות, ואילו הימים השלישי והרביעי יכללו מסיבות ביאכטה מפוארת עבור 100 אנשים. בנוסף, יוכלו הנופשים ליהנות בימים אלו בעיסויים ארוטיים, שלישיות וכן רכיבה על סוסים וגולף למי שאינו רוצה לבלות את כל זמנו בסקס. כל זה כמובן - אם הנופש לא יבוטל ומארגניו ישלחו לכלא.

הווילה של הנופשים ב"אי הסקס". sexisland.co, צילום מסך
כל נופש ישהה בוילה עם מיטת קינג סייז ושלל הפתעות/צילום מסך, sexisland.co
מסיבות על היאכטה ב"אי הסקס". sexisland.co, צילום מסך
מסיבות עד הלילות והפסקה למשחק גולף בין סשן לסשן/צילום מסך, sexisland.co
אי הסקס. http://sexisland.co/, אתר רשמי
האם הממשל הקולומביאני יצליח לעצור את החגיגות?/אתר רשמי, http://sexisland.co/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully