וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות מ"אי הסקס": זה מה שקורה בנופש שמציע סקס עם 60 נשים, סמים ואלכוהול

12.10.2018 / 0:12

לאור ההצלחה הכבירה של "אי הסקס", חברת התיירות הקולומביאנית תקיים גם השנה את מסיבת הסקס הגדולה והמפוארת בעולם. מה מתוכנן בה? מבחר של 60 נשים - שתיים לכל גבר - שימלאו אחר הפנטזיות שלכם, אורגיה של חצי שעה עם 16 נשים, סמים קשים, אלכוהול והופעה של אמן בינלאומי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

sexislandco

אחרי המהומה שעוררה חופשת "אי הסקס" בשנה שעברה, קשה היה להאמין שמארגניה יחליטו לקחת אותה לסיבוב שני - אבל השבוע התבשרנו שהמסיבה הסליזית ביקום חוזרת גם השנה - והפעם המארגנים מבטיחים לנו אירוע גדול ופרוע יותר, עם הרבה יותר סקס, סמים ואלכוהול - והופעה בלעדית של אמן פופ בינלאומי. מוכנים לטירוף?

חברת התיירות הקולומביאנית "Good Girls" ניצלה את מעמד הזנות החוקי במדינה והציעה ללקוחותיה טיול בן ארבעה ימים שמרביתו מתמקד במין בתשלום. בשנה שעברה, הובהר ללקוחות הפוטנציאלים שב"אי הסקס" ממתינות להם 60 נשים ש"ישמחו" להגשים להן פנטזיות מיניות. ראוי לציין שאותן "עובדות מין ברמה גבוהה" כפי שהן מכונות באתר החברה הן נשים בזנות שמשתכרות שכר זעום עבור סחר בגופן וסביר להניח שלו הייתה להן ברירה - אף אחת מהן לא הייתה בוחרת מרצונה החופשי לבוא ו"לשעישע" את הגברים הסליזיים שנרשמים לחופשה שכזו.

מסיבות על היאכטה ב"אי הסקס". sexisland.co, צילום מסך
"אי הסקס" חוזר לסיבוב שני/צילום מסך, sexisland.co

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אחרי 4 ימים מטורפים: הנופשים באי הסקס מסרבים לעזוב

לכתבה המלאה

גם בממשל הקולומביאני ממש לא היו מרוצים מהאטרקציה התיירותית החדשה ואיימו להביא לביטולה ולגירושם של כל מי שייקח בה חלק. על אף האיומים, הנופש יצא לפועל כמתוכנן, אולם הועבר מהי הקולמביאני קרטחנה לאי קאריבי מסתורי כדי לא להרגיז יותר מדי את המקומיים. על אף הניסיון להציג את החופשה כאטרקציה תיירותית חוקית ומהנה, הסרטון המקדם אותה הוסר במהירות מהרשת מחשש שמדובר בסרסור בוטה בנשים, שלא חוקי כשלעצמו בקולומביה. באזורים שבהם מגלים סובלנות יתרה לזנות, כמו קרטחנה - האזור שבו הוצעה בהתחלה חוויית "אי הסקס" - נפוצה במיוחד תופעת הסחר בקטינות ולכן, בעקבות בקשת הכמרים המקומיים שעדכנו אפילו את האפיפיור בחששותיהם, המארגנים שינו את מיקום האירוע.

נופש "אי הסקס" מעצבן את הרשויות בקולומביה. sexisland.co, צילום מסך
אמן פופ בינלאומי יופיע השנה במסיבה הסליזית/צילום מסך, sexisland.co

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully