וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשינו אורגיה עם 100 בחורות": יומן אישי מאי הסקס חושף יחס מבזה לנשים

28.12.2018 / 7:03

מה שקורה באי בוונצואלה שמציע חופשת סקס סליזית נחשף ביומן של אחד המשתתפים שרק רוצה להחביא את התמונות מהאישה: מהאורגיות, דרך המשתתף מערב הסעודית ועד לסמים שגרמו לו לשכוח ערבים שלמים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

sexislandco

כבר סיפרנו לכם יותר מפעם אחת על "אי הסקס" - החופשה הסליזית שמציעה חברת תיירות בקולומביה שהחליטה לנצל את מעמד הזנות החוקי במדינה והציעה ללקוחותיה טיול שמרביתו מתמקד במין בתשלום, מה שהוביל, כמובן, ללא מעט סערות, מחאות ואפילו פנייה לאפיפיור.

בשבוע שעבר נחשף יומן של אחד מהמשתתפים בחופשה המפוקפקת שגורם לכמות גדולה יותר של תהיות. ריאן, רופא שיניים מניו יורק, שילם 4,600 יורו כדי להשתמש בכמות בלתי מוגבלת של סמים ולקיים אורגיות עם מספר רב של נשים בזנות. הוא כתב ביומן על כל מה שקרה מהרגע שהגיע לנמל בטרינידד וטובגו, ועד הלילה האחרון של החופשה. התיאור יכול להיות לא פשוט לקריאה ולא מתאים לצעירים מתחת לגיל 18.

עוד בנושא:
החופשה ב"אי הסקס" צוברת תאוצה: עכשיו גם נשים רוצות להצטרף
עדות מ"אי הסקס": זה מה שקורה בנופש שמציע סקס עם 60 נשים, סמים ואלכוהול

יום שישי, 14 בדצמבר

12:00 - "אני ביאכטה בדרך לאי הסקס! כל הבנות חיכו לנו על היאכטה. רוב האורחים האחרים מאוד לחוצים מהמפגש, יש פה אחד שממש רועד. בגלל שהייתי גם בשנה שעברה, ידעתי מה צריך לעשות, אז נכנסתי מהר ובחרתי את שתי הנשים הכי יפות, שיהפכו לשותפות שלי בארבעת ימים הבאים. האלכוהול כבר זורם, ואני לוקח את הבנות שלי לחדר למטה".

14:20 - "הגענו לאי וקיבלנו מפתחות לחדר. זה מלון עצום, והוא כולו שמור רק לנו. הלכתי לחדר עם שתי הבנות שלי, שכבתי על המיטה והתמוטטתי - אני אחרי טיסה ארוכה וכל הסקס שהיה על היאכטה".

17:30 - "שתי הבנות העירו אותי ולקחו אותי לארוחת ערב. זה היה בופה עם סטייקים, עוף וכו'. לאחד האורחים היה יום הולדת, אחרי שכולם סיימו לאכול, הבנות שרו לו יום הולדת שמח ורקדו עליו לפ-דאנס. כל האחרים ממש קינאו בו".

21:00 - "פתחו את המועדון במלון. שמתי לב שחלק מהבחורים השיגו סמים, אז חיפשתי את הדילר והעמסתי קצת גם. היה לו את כל סוגי הסמים - קוקאין, כדורים. התחלתי להסניף קוק עם הבנות. הדי ג'יי העלה חצי מהן לבמה והן התחילו לעשות מופע לסבי. באמצע הוא שאל אם מישהו רוצה לעלות איתן למופע סקס לייב. בחור בשם סמואל, המאצ'ו שבחבורה, עלה ישר והצטרף. מהר מאוד כל המועדון הפך לאורגיה אחת גדולה. לקחתי כל כך הרבה סמים שמהשלב הזה אני לא זוכר כלום".

עוד באותו נושא

הזוכה בכרטיס חינם לחופשה ב"אי הסקס" רווי האורגיות: בתול בן 16

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully