וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי הסקס" חוזר לסיבוב סליז נוסף והפעם במקום אהוב על הישראלים - אבל האם זו הונאה?

10.5.2019 / 0:16

אירוע "אי הסקס" השנוי במחלוקת שמציע חופשה סליזית עם נערות ליווי וסקס "ללא הגבלה" חוזר ומארגניו מבטיחים הפעם "הפתעה מיוחדת" למנצח בטורניר הפוקר. במקביל עולות ברשת טענות שמדובר בעוקץ עם קורבן לכאורה שטוען כי ביטלו לו את הנופש בדקה ה-90 וכספו לא הוחזר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Sex Island/Sex Island

התגעגעתם? כי "אי הסקס" חוזר! הנופש הסליזי בן ארבעת ימים שמציע למשתתפיו סקס ללא הגבלה עם 100 נערות ליווי ומסיבות רוויות אורגיות, סמים ואלכוהול יתקיים בקיץ הקרוב בלאס וגאס, נבדה - כך פרסמו באתר החברה "Good Girls". האירוע השנוי במחלוקת מציע ל-50 לקוחותיו הפוטנציאלים ליווי צמוד של "שתי נערות ליווי לטיניות יפייפיות" לאורך כל המסע - עם אפשרות להחליף אותן עם עמיתיהם לטיול אם במקרה עולה בדעתם לגוון. תמורת תשלום של 6,000 דולר, מארגני האירוע בלאס וגאס מבטיחים לכם "חוויה מינית שלא חלמתם עליה", עם מסיבות רוויות אורגיות, אלכוהול ומריחואנה. כל "הטוב הזה" יקרה ב-4 ביולי, יום העצמאות האמריקאי, ויימשך עד ה-7 ביולי. מיקום מדויק של האירוע יימסר ללקוחות בבוא העת.

למרות הטענות הקשות נגדם בדבר השימוש בנשים בזנות, חלקן על סף הקטינות ועל סחר מבזה בגוף האישה - באתר הרשמי נכתב שפסטיבל הסקס ידידותי לזוגות, וגברים מוזמנים להצטרף לחגיגה - אם יבחרו זאת - גם עם בנות הזוג שלהם. באתר נכתב: "תוכלו ליהנות מחברת 100 נשים יפות בסביבה ידידותית לאלכוהול ומריחואנה. המשימה של הבנות היא לרצות אותך ולגרום לך להרגיש בבית. אם יש לך פנטזיות מסוימות, תנו לנו או לבנות שלנו לדעת מזה ואנחנו נהפוך את הפנטזיות שלכם למציאות. תוכלו ליהנות מסביבה עוצרת נשימה לצד הנשים שלך באי הסקס האחד והיחיד".

אי הסקס. sexislandco, צילום מסך
אי הסקס חוזר - אבל האם הוא בכלל קיים?/צילום מסך, sexislandco

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"עשינו אורגיה עם 100 בחורות": יומן אישי מאי הסקס חושף יחס מבזה לנשים

לכתבה המלאה
icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

sexislandco
  • עוד באותו נושא:
  • אי הסקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully