וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קו ישיר לגן עדן: אייר סיישל פותחת קו לישראל

אחד היעדים שהכי חיכינו לו עומד להיות זמין מתמיד, לאחר שאייר סיישל הודיעה היום כי תחל לטוס ישירות מישראל ל-115 האיים שלה. קצת יותר מ-6 שעות טיסה ואתם משדרגים את האינסטוש שלכם בטורקיז מרענן. כמה תעלה הטיסה? הנה כל הפרטים

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: מלון "נורת' איילנד לודג'", אחד המלונות היקרים שבאיי סיישל

אם חלמתם על חופשה באיי סיישל - בקרוב תוכלו להגיע אליהם בטיסה ישירה מישראל: חברת התעופה אייר סיישל תחל לטוס ישירות מתל אביב לשייסל (Seychelles) החל מחודש נובמבר 2019, כך הודיעה היום (ג') חברת התעופה הלאומית של הרפובליקה של סיישל. הקו החדש ייקשר בין תל אביב לארכיפלג של סיישל הכולל 115 איים, ובסך הכל הקו החמישי הבינלאומי של המדינה.

הטיסות הישירות יתקיימו החל מה-27 בנובמבר השנה, ויופעלו על ידי מטוס איירבוס A320neo החדש, שיגיע החודש לחברה, ולצי המטוסים שעומד על 8 כלי טיס בלבד. הטיסה שתופעל אחת לשבוע, תצא מתל אביב בימי רביעי בערב בשעה 23:55 ותנחת בסיישל ב-08:25 , בעוד הטיסה החוזרת תצא מסיישל שבוע לאחר מכן בשעה 17:30 ותנחת בתל אביב ב-21:50. הפרש השעות בין סיישל לישראל הוא שעה אחת קדימה לטובת סיישל. משך הטיסה: 6 שעות ו-20 דקות.

למטוס האיירבוס A320neo שבו יתקיימו הטיסות, מחלקת עסקים (12 מושבים) ומחלקת תיירים (156 מושבים). בשתי המחלקות יהיו מערכות בידור Stream inflight, המאפשרות חיבור ל-Wi-Fi, הורדת סרטים ותוכניות טלוויזיה ישירות למכשירי הסלולר של הנוסעים.

לרגל השקת הקו, מציעה אייר סיישל מחיר התחלה עד ה-16 ביולי של 799 דולרים לסיישל ולטיסת המשך למאוריציוס ב-1,100 דולרים הלוך ושוב, לטיסות שיתבצעו מה-27 בנובמבר 2019 ועד ה-25 במרץ 2020. לוח הזמנים של הטיסות כבר מתוזמן כדי לספק טיסות המשך אל האי מאוריציוס, ובכך לאפשר למטיילים גישה לשני היעדים ההיפים ביותר באוקיינוס ההודי.

האי פרסלין איי סיישל. Shutterstock, ShutterStock
עוד יעד אפריקני בטיסה ישירה. האי פרסלין באיי סיישל/ShutterStock, Shutterstock

"תל אביב תהיה היעד הראשון שיופעל עם המטוס החדש"

המנהל המסחרי של אייר סיישל, צ'ארלס ג'ונסון, אמר: "אנו גאים שתל אביב תהיה היעד הראשון שלנו שיופעל עם האיירבוס A320neo. בהיותנו מפעיל ה-A320neo הראשון באפריקה, אנו שמחים להציע כעת לנוסע הישראלי את הטיסה הישירה היחידה מישראל לסיישל. מטרתנו היא להגדיל את תנועת התיירות על פני האוקיינוס ההודי. מכיוון שמגוון המסלולים שלנו כולל כבר את הודו ודרום אפריקה, אנו שמחים להציע יעדים פופולריים נוספים לנוסע הישראלי".

איי סיישל ידועים כיעד המעניק חוויה עוצמתית של חיבור לטבע: הים השקוף, הטבע הימי השופע, היערות הטרופים המדהימים ומזג האוויר החם. היעד נחשב לגן עדן טרופי בכדור הארץ. המדינה הוקמה בשנת 1976 ובירתה ויקטוריה. בסיישל חיים כ-95 אלף איש שמדברים שלוש שפות רשמיות: אנגלית, קריאולית-סיישלית וצרפתית. המטבע המקומי הוא רופי סיישלי, שערכו כ-0.26 שקל.

עוד באותו נושא

"יוון של אפריקה": הכל כלול חדש ביעד מפתיע במיוחד לקיץ

לכתבה המלאה
איי סיישל עדן איילנד נדלן נדל"ן. עדן איילנד סיישל,
115 איים ברחבי המדינה. האי "עדן" בסיישל/עדן איילנד סיישל

קונקשן ליעדים אחרים באפריקה

איי סיישל החלה להפעיל טיסות למרחקים ארוכים ב-1983, ואילו אייר סיישל מציעה כיום טיסות בינלאומיות ליוהנסבורג, מאוריציוס, מדגסקר ומומבאי. החברה מציעה גם יותר מ-350 טיסות מתוזמנות בשבוע ברחבי הארכיפלג, כולל שירותי שכר מקומי.

כחברת התעופה הלאומית של הרפובליקה של סיישל, אייר סיישל היא עמוד התווך של תעשיית התיירות של האזור כולו, וחלק ניכר מכלכלת הרפובליקה. חברת התעופה שומרת על שותפות אסטרטגית עם חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, המהווה 40% מבעלי המניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully