וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הראשון שצריך לבדוק בחדר מלון, כדי לוודא שהוא נקי

איזה פריט קטן ומפתיע יחשוף את רמת ההיגיינה בחדר המלון כולו, איך תבצעו את "מבחן הרחרוח" וכיצד תימנעו ממגע עם חיידקים שהותירו אחריהם אורחים קודמים? כמה דברים שכדאי לדעת אחרי שעשיתם צ'ק-אין

האורחים שמצאו את חדר המלון מלא בחרקים/Dan Bell

בווידאו: האורחים שמצאו את חדר המלון מלא בחרקים

כידוע, גם בבתי המלון היוקרתיים ביותר, החדרים לא תמיד יהיה נקיים כפי שאנו מצפים. היו אף מקרים שתועדו בתקשורת, שבהם אנשי צוות הניקיון לא החליפו מצעים בין אורח לאורח.


עוד בנושא:
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
האמת המלוכלכת נחשפת: ככה מנקים את חדר המלון שלכם
נחשפו הפריטים הכי מזוהמים בחדר המלון שלכם


לכן, אחד הדברים החשובים שיש לעשות כאשר נכנסים לחדר, הוא לגשת למיטה ולחפש סימנים לנוכחות אפשרית של מישהו ששכב בה לפניכם. עם זאת, אתר הלייף סטייל Well and Good מציע עוד כמה פעולות שמומלץ לכם כאשר אתם נכנסים לראשונה לחדר האירוח שלכם.

הכתב האריסון ג'ייקובס ממגזין Business Insider, בילה בשנה האחרונה 300 לילות בבתי מלון ובדירות Airbnb. לדעתו, בדיקה של הקומקום החשמלי או של מכונת הקפה תהווה אינדיקציה מצוינת לבדיקת מצב הניקיון בחדר. הסיבה: מכשירים אלו טומנים בחובם לחות תמידית.

"גיליתי כי שמכשירים אלו מהווים מדד מעולה לרמת הניקיון בחדר כולו", הוא מספר. "כמעט בכל חדר מלון יש קומקום חשמלי או מכונת קפה, וכידוע, אם לא מנקים אותם באופן קבוע - והכוונה שלי היא לניקוי יסודי עם חומץ ולא סתם שטיפתם במים חמים - הרי שבמהרה מצבם יהיה דוחה למדי". ג'ייקובס מסביר כי מדובר בפריט קטן בחדר, שניקויו טומן בחובו מלאכה מעייפת ומשמימה. ולכן, במקומות רבים מעלימים ממנו עין ולא מתחזקים אותו היטב.

חדר מלון צ'ק אין חופשה. Shutterstock, ShutterStock
לפני שנכנסים, כדאי לבצע את בדיקת הקומקום/ShutterStock, Shutterstock

לכו בעקבות חוש הריח

בעוד שהקומקום ומכונת הקפה יספקו מדד כללי על מצב ההיגיינה, יש מי שמציעים לערוך בחדר המלון את "מבחן הרחרוח". ג'ייסון טטרו, מנחה טלוויזיה בנושאי מדע, המכונה גם "איש החיידקים", אומר כי עם כל הכבוד למכונת הקפה, אתם לא באמת יודעים מה מצב החיידקים השורצים על השלט רחוק או על מתגי התאורה בחדר. "לכן, הייתי מציע לכם לסמוך על חוש הריח שלכם. זאת מאחר שפעולות ניקוי כמו שאיבת אבק או חיטוי הפריטים בחדר, יותירו אחריהן ריח של ניקיון. מאידך, אם אתם מזהים ניחוחות מסוג אחר, כגון עובש או ריח גוף - עליכם לפקפק במידת הניקיון של החדר".

טטרו מוסיף ומציע, כי בין אם אתם שוהים במלון חמישה כוכבים ובין אם בדירת Airbnb פשוטה וחמודה, מומלץ לקחת את העניינים בידיים. "אתם פשוט יכולים לנקות כמה מהפריטים בחדר, בעזרת מגבוני ניקוי. כך למשל, את השלט רחוק, מתגי התאורה, השעון המעורר ומשטח השולחן. נכון, לעולם לא תרגישו בנוח כמו בבית שלכם, אך בעזרת השיטות וההצעות הללו, לפחות תעבירו חופשה נעימה מבלי לחשוש מרביצה בתוך חיידקים של אנשים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully