וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטלפונים ועד תחתונים: 10 הדברים הכי נפוצים שאתם שוכחים בבית מלון

2.9.2018 / 14:20

מפתחות הבית, טבעות אירוסין, טלפונים סלולריים, דרכונים, הדובי האהוב של הילד ואפילו מזוודות. קבלו את רשימת עשרת הפריטים הנשכחים ביותר בבתי מלון

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: צפו איך ניתן לפרוץ לחדר המלון שלכם בעזרת נייר בלבד

בשגרת החיים, אנשים שוכחים דברים שונים בכל יום ויום: מפתחות, מטריות וגם את הטיפול בעציצים שבביתם. אבל מה קורה בזמן החופשה? אתר התיירות של קבוצת TUI הבריטית ערך בקיץ זה בדיקה מקיפה, שממנה נולדה רשימה של עשרת הדברים הנשכחים ביותר בזמן חופשה, בעיקר בבתי מלון ובאתרי נופש. הבדיקה עצמה נערכה בצרפת, אך נדמה כי היא מתאימה ליעדים רבים אחרים בעולם.


עוד על בתי מלון בוואלה! תיירות:
"אנשים רוצים שיתפסו אותם עושים סקס": סודותיו של עובד מלון
אחת ולתמיד: מה מותר ומה אסור לסחוב מבית המלון?
חופשה מזוהמת: 7 המקומות הכי מטונפים בחדר המלון שלכם
לשדרג בלי לשלם: 5 טריקים מנצחים לחופשה יוקרתית במלון

1. טלפונים ניידים

באופן פרדוקסלי, רוב הנופשים דבוקים למסך הסלולרי שלהם בזמן החופשה, אך עדיין - מסתבר כי הטלפונים הניידים מצויים ברשימה עשרת הפריטים הנשכחים ביותר בבתי מלון. כמובן, אובדן זה מביא עמו פאניקה של ממש, בעיקר בשל הרצון לחזור ולהיות שוב מחובר.

עוד באותו נושא

אחת ולתמיד: מה מותר ומה אסור לסחוב מבית המלון?

לכתבה המלאה

2. דרכונים

כאשר מטיילים רבים עושים את דרכם חזרה מהחופשה ומגיעים לשדה התעופה, הם עורכים חיפוש במזוודה, בתיק היד או בכיסיהם, ומגלים לחרדתם ששכחו את הדרכון שלהם בחדר המלון, בעיקר בתוך הכספת. ובכן, זהו יופי של תירוץ לשוב למלון ואף להאריך מעט את החופשה (מה שאכן קורה לעתים).

דרכון ישראלי. ShutterStock
לא כיף להגיע לשדה התעופה, ולגלות שהדרכון בכספת בחדר המלון/ShutterStock

3. תחתונים

בגדים תחתונים נוטים להסתתר במקומות הכי לא צפויים בחדרי המלון. ועבור עובדי המלון, זה לא בדיוק תענוג גדול לגלות אותם.

4. מזוודה

לא בא לכם לבצע כביסות מרובות אחרי חזרתכם מהחופשה? נראה כי חלק מהנופשים מצאו לכך פתרון: הם פשוט שוכחים את המזוודה בחדר בית המלון. בדרך כלל, הסיבה היא כי הם סומכים על בן או בת הזוג שייקח אותה. ואלו, מצדם, סומכים על בן/'בת הזוג האחר/ת. כך, המזוודה נופלת בין הכיסאות.

5. דובונים ובובות

לפעמים, גם הדובי החמוד של הילד לא ממש מצליח לשוב הביתה לאחר החופשה, מה שעלול ליצור דרמה משפחתית גדולה. יש מי שחוזרים ממש ברגע האחרון לאסוף את הבובה האבודה, ויש מי שמבקשים מהמלון לשלוח את האבדה בדואר.

אילוסטרציה. ShutterStock
לא תמיד הדובי זוכה לשוב הביתה/ShutterStock

6. בגדי ים

בגד ים הוא פריט נשכח קלאסי. ברוב המקרים, הוא נעזב על מרפסת חדר המלון, שם הוא תלוי לייבוש. נדמה גם שרוב השוכחים לא שמים לב לעובדה זו, עד הפעם הבאה שבה הם אורזים תיק לים או לבריכה.

7. מפתחות

בין אם מדובר במפתחות הבית או במפתחות הרכב - גם אלו נופלים קורבן לשיכחה בזמן טיולים וחופשות. הבעיה הגדולה היא כי רוב הנופשים לא יגלו את דבר האבדה עד אשר הם יגיעו הביתה וינסו לפתוח את הדלת הנעולה. אז כדי שלא להזדקק לשירותיו של פורץ מקצועי או סתם לשבור חלון כדי להיכנס פנימה, מומלץ מאוד להשאיר מפתח רזרבי אצל שכן אמין.

8. תכשיטים

טבעות, מחרוזות, צמידים, שעונים - רק תבקשו. מסתבר ששידות הלילה שלצד מיטות בתי המלון מתמלאות לפעמים בהפתעות אבודות שנשכחו מאחור. בבתי מלון רבים יספרו לכם כי אין זה נדיר לקבל שיחת טלפון בהולה מאורחים ששכחו מאחור טבעת אירוסין.

אישה עונדת עגיל. ShutterStock
אל תשכחי איפה את מניחה את העגילים שלך בחדר המלון/ShutterStock

9. משחקי חוף

לאחר שהקטנים בנו אינספור טירות בחול באמצעות כפות ואתי חפירה, או לאחר שהם התיזו שוב ושוב על אחיהם הגדולים באמצעות אקדחי המים שלהם - הגיע הזמן גם לאבד את כל אלו. ואכן, חדרי המלון מלאים בצעצועי חוף מעין אלו.

10. משקפי שמש

אחד האביזרים המככבים ברשימת הפריטים הנשכחים על ידי מטיילים בבתי מלון הוא משקפי השמש. ואולי יש גם מי שמותירים אותם מאחור כתירוץ מצוין לרכוש משקפיים חדשים, אופנתיים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully