וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים רוצים שיתפסו אותם עושים סקס": סודותיו של עובד מלון

29.6.2018 / 16:14

ג'ייקוס טומסקי עבד במשך כעשור בתפקידים שונים במלונות, והוא כתב ספר שחושף את הצד האפל של המקצוע. בתפריט: גופות, זוהמה והרבה סקס. "אנשים מתייחסים לבתי מלון ממש גרוע", אמר

אשה מגלחת רגליים בבריכה במלון/צילום: reddit

רוב בני האדם חושבים על בתי מלון כעל מקומות נוצצים, ובכל רגע נתון חולמים על הפעם הבאה שיתכננו חופשה ויגיעו לאחד מהם כדי להתפנק ולקבל שירות של מלכים. עם זאת, האנשים שנמצאים בצד השני של המתרס - העובדים בבתי המלון - רואים את הדברים קצת אחרת. לצערם, הדברים שנתקלו בהם במהלך עבודתם הם לא כאלה שאפשר לשכוח, יש דברים שיילכו איתם כבר עד הקבר.

עוד בנושא

השכנים נגד המלון עם החלונות השקופים: "כל הזמן עושים שם סקס"
בת 19 הציעה סקס בחינם מחדרה במלון - ואלפי גברים הגיעו

חדרנית חדר מלון. ShutterStock
האנשים שרואים את הכל - עובדי בית המלון/ShutterStock

ג'ייקוב טומסקי כתב ספר בשם: "ראשים במיטות: זיכרונותיי מבתי מלון", ובו תיאר את קורותיו בעשר שנות עבודה בתפקידים שונים במלונות. "לפעמים אתה נתקל בגופות של אנשים מתים", הוא סיפר בראיון לתקשורת הבריטית, "אנשים מתים בכל מקום, לפעמים בשנתם. יש הרבה מוות במקומות האלה. לצערנו, יש גם אנשים שמגיעים למלון במטרה לסיים את חייהם, כי הם מעדיפים להתגלות על ידי זרים אחרי המעשה".

עוד דבר שעובדים במלונות נתקלים בו לא מעט הוא כמובן אנשים שמקיימים יחסי מין, ולא תמיד מדובר באנשים שקיוו לא להיתפס. "יש אנשים שאוהבים להיחשף בפני זרים, אנשים רוצים להיתפס בשעת מעשה", אמר ג'ייקוב, "הם מתקשרים לקבלה ומבקשים שיביאו להם משהו, כדי שמי שיבוא יתפוס אותם על חם. בכל פעם שהייתי פותח את הדלת כחדרן, לא הייתי יודע למה לצפות. אפשר ממש לפחד לפני שפותחים דלתות של חדרים".

גיף בחור פותח דלת ונדהם. Giphy
"אפשר ממש לפחד לפני שפותחים דלתות של חדרים"./Giphy

לדבריו, לא מעט אנשים מתנהגים כמו "ילדים" כשהם מתארחים בבית מלון. "אתם בטח יכולים לדמיין את הזוהמה שאנשים משאירים מאחור", סיפר, "נתקלתי בדם, בצואה ובסימנים של הרפתקאות סקס. כמובן שגם בשאריות של סמים. לאנשים יש הרגלים מגעילים במלונות, משום מה, זה כאילו שהם יצאו מהבית בפעם הראשונה. אנשים מתייחסים לבתי מלון יותר גרוע מלכל מקום אחר. לא אכפת להם מי צריך לנקות אחריהם, הם פשוט משאירים הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully