וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תבואו: מת"א לברזיל והפיליפינים בפחות מ-750$

22.6.2015 / 13:54

אתיופיאן איירליינס מסמנת את הנוסעים הישראלים, ולא רק שתטוס 14 טיסות שבועיות לתל אביב, אלא גם מציעה לכם להגיע למקומות הרחוקים בעולם במחירי רצפה: 747 דולר לברזיל, 573 דולר לקייפטאון ושאר יעדים חלומיים. אז מי דיבר על מחאה?

יח"צ - חד פעמי

היחס לאתיופים בישראל, שעורר את גל המחאה של השבועות האחרונים, לא מפריע לראשי אתיופיאן איירליינס, חברת התעופה הגדולה באפריקה, להגדיל את מספר הטיסות מישראל ואליה, משתי טיסות שבועיות ל-14(!) בשבוע.


עוד על חופשת הקיץ שלכם:
הלונלי פלאנט בחר: 10 היעדים שחובה לבקר באירופה השנה
אנטליה מתגעגעת לישראלים: 19$ ללילה ב"הכל כלול"
לא רק בטן-גב: הסוד השמור ביותר ביוון


כן, כנראה שהכיוון של הישראלים לחופשה בארצות המזרח ויעדי אפריקה השונים תופס תאוצה, ולא רק שחברת התעופה מסמנת את ישראל כיעד מועדף, כך לפי מנכ"ל אתיופיאן בישראל הנוק טאשאגר (Hanok Teshagar), היא גם מציעה מחירי רצפה ליעדים חדשים שהיא משיקה.

כך, למשל, הקו לסאו פאולו, ברזיל, שמוצע לנוסעים במחיר התחלתי של החל מ-747 דולרים, שבו תוכלו לטוס בדרימליינר, "מטוס החלומות" החדיש של בואינג, שהיה הראשון שנחת בארץ הקודש לפני כשלוש שנים בזכות אתיופיאן. זו תהיה טיסה לא קלה אמנם, של 18 שעות, כולל עצירה באדיס אבבה, בירת אתיופיה, אבל במחיר של פחות מ-750 דולר - תעשו אתם את החושבים.

עוד בצפון אמריקה, אתיופיאן החלה לטוס אתמול, 21 ביוני, גם ללוס אנג'לס, יעד שללא ספק אהוב על הישראלים. כיום אל על טסה ישירות לעיר המלאכים האמריקנית, אבל אם תרצו לטוס עם אתיופיאן תאלצו לעצור באדיס ובדבלין (עוד יעד חדש). הבעיה היא, שכבר אין מקום למחירי ההשקה בקיץ, שטרם נמסרו מהחברה, אך אמורים להיות נמוכים מ-2,000 דולרים.

בנוסף, משיקה החברה יעדים למזרח, כמו טיסה למנילה שבפיליפינים, שאמנם כוללת עצירה באדיס אבבה ל-10 שעות, אבל בזמן השהות תקבלו מלון, ארוחות והסעות לשדה הלוך ושוב על חשבון החברה. וכמה זה יעלה, אתם שואלים? החל מ-743 דולרים ואתם על החוף בפיליפינים, לוגמים מהקוקטייל ליצ'י-אננס שלכם. הקו ייפתח לראשונה ב-8 ביולי ויפעל שלוש פעמים בשבוע.

עוד במזרח, אתיופיאן תטיס אתכם גם לטוקיו - 14 שעות טיסה, שבהן תעצרו באדיס אבבה, במתכונת הדומה למנילה, שבה תקבלו בחינם מלון, אוכל והסעות עד לזמן ההמראה ליפן. כרגע תהיה בטיסה גם עצירה בהונג קונג, אבל בקרוב מאוד תוכלו לטוס מאדיס ישירות לארץ השמש העולה. כמה יעלה, אתם תוהים? כאן המחיר כבר יותר יקר, אבל עדיין זול מהמתחרים - החל מ-1,213 דולרים.

פיליפינים. ShutterStock
פחות מ-750 דולרים ואתם על החוף. הפיליפינים/ShutterStock

לא רק טיולי שורשים של יהודים אתיופים

"יותר ויותר ישראלים באים לגלות את המדינה"

"הרבה יהודים אתיופים טסים אל המשפחות ולטיול שורשים באתיופיה, אבל יותר ויותר ישראלים באים לגלות את המדינה ואת אתריה הרבים", מסביר טשאגר את הגידול בתדירות הטיסות לישראל וממנה.


עוד בוואלה! תיירות:
תכירו: חברת תעופה מהמזה"ת נבחרה לטובה בעולם ב-2015
טריפאדווייזר חושף: זהו המלון הטוב בעולם, והוא מושלם
בלתי נתפס: צפו במטוס החלומות ממריא בצורה אנכית


אתיופיאן איירליינס טסה ל-85 יעדים בינלאומיים בחמש יבשות, ובשנה שעברה הטיסה כשישיה מיליון נוסעים ב-80 מטוסיה השונים, שכולם על טהרת יצרנית המטוסים בואינג, אבל בקרוב גם איירבאס תיכנס לשוק האתיופי, מבטיח טשאגר.

בנוסף, מדובר בחברת התעופה שטסה להכי הרבה יעדים באפריקה - 50 במספר. עכשיו היא גם מצרפת יעד חדש, שעד כה נהגו לטוס אליו חברות תעופה בקוד-שייר עם אתיופיאן - קייפטאון שבדרום אפריקה. הטיסה שתצא מתל אביב החל מה-2 ביולי ותעצור באדיס אבבה לפני שתגיע לקייפטאון, תעלה בסך הכל החל מ-573 דולרים. להבדיל, בדקנו כמה תשלמו באל על על טיסה לקייפטאון באותם תאריכים והמחיר יותר מכפול - 1,211 דולרים.

אז כן, אתיופיאן שוברת את השוק בכל הנוגע לתעופה למזרח, צפון אמריקה ואפריקה, ובמקביל מצטיידת במטוסים חדישים - כעת יש ברשותה 13 מטוסי דרימליינר, בואינג 787, ועוד שישה יגיעו בשנתיים הקרובות. החברה מסמנת את ישראל ואת קהל הנופשים שלה, שכידוע יוצא לחו"ל בהמוניו גם בעתות מלחמה או משברים כלכליים, ואין דבר שהישראלים אוהבים יותר מאשר כשמדברים אל הכיס שלהם. ועל זה - לא תהיה שום מחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully