וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TripAdvisor הכריז: זהו היעד הטוב בעולם ל-2015

25.3.2015 / 13:36

אתר התיירות העולמי פרסם את בחירתם של מיליוני גולשים עבור היעד הטוב בעולם השנה, כשהעיר מרקש משאירה אבק בעיניים ללונדון, פריז, ברצלונה ושאר ערים ותיקות שתמיד דורגו במקומות הראשונים. איטסנבול דורגה במקום ה-3 המכובד. ואיפה ניו יורק?

מרקש מרוקו. ShutterStock
מיליוני גולשים בחרו בה כיעד הטוב בעולם השנה. מרקש/ShutterStock

אתר התיירות הנודע טריפ אדוויזר (TripAdvisor) חילק את פרסי בחירת הגולשים ליעדים הטובים ל-2015, כשהיעד הכי מבוקש השנה היא העיר מרקש שבמרוקו. הגולשים הצדיקו את בחירתם בזכות השווקים, הגנים, הארמונות והמסגדים היפים של העיר הקסומה, כמו גם הסמטאות החבויות והחצרות הקטנות שבעיר ההיסטורית.


עוד על יעדים מומלצים השנה:
בלי שוקולד: איפה בעולם תוכלו לנפוש בלי ישראלים?
מקומות מדהימים בעולם שלא תאמינו שקיימים
בריחה מהחורף: הוכרזו החופים הטובים בעולם ל-2015


מרקש הקדימה יעדים פופלריים נוספים, כמו לונדון, רומא ופריז ששלושתם נמצאים בעשירייה הפותחת. במקום השני והמכובד דורגה העיר סיאם ריפ (Siem Reap) שבקמבודיה ומיד אחריה עיר שדי מוכרת לקהל הישראלי - איסטנבול.

את החמישייה הראשונה של היעדים המבוקשים בעולם סוגרות האנוי, בירת וייטנאם, ופראג הצ'כית, יקירת הישראלים.

במקום השישי דורגה לונדון, בשביעי רומא האיטלקית ובמקום השמיני בירת ארגנטינה בואנוס איירס. את העשירייה הראשונה סוגרות פריז, בירת צרפת הרומנטית, וקייפטאון שבדרום אפריקה.

המסגד הכחול איסטנבול. ShutterStock
קטפה את המקום ה-3 והמכובד. המסגד הכחול באיסטנבול/ShutterStock

ואיפה ניו יורק?

העיר ניו יורק לא נעלמה מהרדאר של הגולשים והיא פותחת את העשירייה השנייה במקום ה-11. אחריה דורגה עיירת הסקי השוויצרית צרמט (Zermatt), ברצלונה במקום ה-13 ואחריה עיר טורקית נוספת - גרמה (Goreme) ובמקום ה-15 אובוד (Ubud) באינדונזיה. במקום ה-16 יקירת התרמילאים קוסקו בפרו, סנט פטרסבורג הרוסית במקום ה-17, אחריה בנגקוק בתאילנד, קטמנדו בנפאל ואתונה היוונית במקום ה-20.

את 25 היעדים הגדולים של 2015 סוגרות הערים הבאות: בודפשט, הונגריה, במקום ה-21, אחריה קווינסטאון מניו זילנד, הונג קונג ששייכת לסין, דובאי מאיחוד האמירויות הערביות ובמקום האחרון אך ללא ספק חביב - סידני, אוסטרליה.

"התחרות בין הערים הפופולריות בעולם מעולם לא היתה קשה יותר", אמר דובר טריפאדוויזר, ג'יימס קיי. לדבריו, מחירי לינה זולים בשילוב ביקורות מצוינות של הגולשים עזרו לערים אסייתיות, אפקירניות ומזרח אירופיות לעקוף יעדים ותיקים, כמו ניו יורק ורומא.

ומהו היעד המועדף עליכם בעולם? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully