וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי שוקולד: איפה בעולם תוכלו לנפוש בלי ישראלים?

15.3.2015 / 0:05

אנחנו יוצאים לחופש כדי להתרחק מכל מה שמוכר לנו וכדי לנוח, ובסוף מוצאים את עצמנו מוקפים ישראלים. אם אתם משפחה הרפתקנית, או זוג שמחפש חופשה שקטה וייחודית - הנה 7 מקומות בעולם שלא תשמעו בהם את המילה "שלום"

מדגסקר. ShutterStock
גן עדן על פני האדמה. חופי מדגסקר/ShutterStock

אחרי שהתיירים הישראלים דיגמנו בסרטונים לא מחמיאים ברשת, ודרשו שיפתחו להם את הדלת וימכרו להם את השוקולד, אין ספק שהמחשבה על חופשה נטולת עברית קוסמת מתמיד. לא ברור למה, אבל למרות שאנחנו אוהבים להתלונן כי בכל מקום שומעים עברית, את החופשות שלנו מחוץ לארץ, אנחנו אוהבים עדיין לעשות יחד.


עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
איפה אתם בחג? הדילים הכי אטרקטיביים לפסח
בריחה מהחורף: הוכרזו החופים הטובים בעולם ל-2015
מריחים חופש: היעדים החדשים של הישראלים לפסח הקרוב


רגע לפני שהחופשה הכי ארוכה מהעבודה מגיעה לפתחנו, הנה המלצות לשבעה מקומות מושלמים לטיול משפחתי על גבי הגלובוס, שככל הנראה טרם יתא לכם לראות.

1. קזחסטן

קזחסטן היא אחת המדינות הגדולות בעולם (חצי מגודלה של ארה"ב), כך שזה די מפתיע שהישראלים עוד לא כבשו גם אותה. עם אלפי קילומטרים של חופי ים, שמורות טבע רבות, הרים ומדבריות, המדינה הזו מציעה אופציות מגוונות לטיולים אתגריים וגם כאלה שמתאימים לכל המשפחה.

בשנה האחרונה עושה קזחסטן מאמצים עילאיים למשוך לתחומה השקעות זרות, כך שעיר הבירה החדשה שלה אסטנה, משופעת במבנים אדריכליים חדישים, מגדלי תצפית, פירמידות, מסעדות ומרכז קניות ענק.

איך מגיעים? טיסה מתל אביב לקייב או לתורכיה ומשם בטיסת המשך לעיר הגדולה ביותר במדינה אלמטי, או לעיר הבירה אסטנה. כך או כך, יש צורך בויזה.

כמה זה יעלה לכם? המחירים נעים בין 700 דולרים לכמעט כפול לאדם. הרבה תלוי כמה סבלנות יש לכם להמתין לטיסת ההמשך.

אסטנה, קזחסטן. ShutterStock
לא, זו לא וגאס. אסטנה/ShutterStock
אגם קאינדי בקזחסטן. ShutterStock
אגם קאינדי בקזחסטן/ShutterStock

2. מדגסקר

לא לחינם מדגסקר נפקדת ממפת התיירות הישראלי. לא קל או זול להגיע אל האי האפריקני המרהיב ביופיו, שהוא ביתם של מאות מיני חיות וצמחייה שונות, ונחשב לגן עדן על פני אדמה. אבל, אם שבעתם מבניינים וחופים מתויירים וטבע זה הדבר שלכם בחיים, זה המקום בשבילכם.

באי, שהוא הרביעי בגודלו בעולם, קיימות אין סוף שמורות טבע, יערות טרופים וחופים מרהיבים, שהטיול בהם מאפשר פגישה בלתי אמצעית עם חיות בשטח הטבעי שלהן כמו זיקיות ולמורים המיוחדים לאי.

איך מגיעים? בטיסה מיוהנסבורג וממנה אל עיר הבירה של מדגסקר - אנטננריבו. ניתן להגיע גם דרך פריז או מינכן.

כמה זה יעלה לכם? כרטיס טיסה עם קונקשן יעלה לכם כ-בין 2,000-2,500 דולר לאדם.

מדגסקר. ShutterStock
עצי באובב שיחודיים לאי/ShutterStock
מדגסקר. ShutterStock
טבע מגוון ונדיר. זיקית ייחודית למדגסקר/ShutterStock

3. צפון יוון

אחרי שהיחסים הדיפלומטיים עם התורכים התדרדרו, יוון חזרה לאטרקטיביות ממנה היא נהנתה, עוד טרם ימי הקלאבים הכל-כלול. בכל החגים הישראלים, וגם בימי חופשת הקיץ, חופי האיים היוונים, עמוסים בתיירים מכל העולם, ובמיוחד בישראלים.

דווקא צפון יוון, שאומנם מתאפיינת בשטח הררי, ובמסלולי טיול שמשלבים טבע וכפרים, אבל מציעה גם חופי ים מרהיבים, נשארה יחסית בתולית למטייל הישראלי. מזג האוויר באפריל הוא אידיאלי עבור אלה שמעוניינים לעשות טרקים ולטייל במחזות השונים, מכיוון שהשלגים מפשירים והנחלים שוצפים. לאלה שרוצים לשלב חופשת בטן-גב, קיימים מספר איים לא מוכרים למטייל הישראלי כמו האי תאסוס, או עיירות נופש כמו פארגה (parga) שנממצאת מרחק של כמה שעות בנסיעה ברכב מסלוניקי, והיא דוגמא מצויינת לכפר דייגים שהפך לאחד המוקדים הכי אטרקטיביים באיזור, בזכות הנוף הייחודי שלו.

איך מגיעים? טיסה לאתונה או לאיסטנבול, משם לסלוניקי. ולאחר מכן ממשיכים ברכב או מעבורת ליעד.

כמה זה יעלה לכם? כ-450 דולרים לאדם.

עוד באותו נושא

יוון למתקדמים: חופשת "בטן-גב" נוסח ג'יימס בונד

לכתבה המלאה
מנזר במטאורה צפון יוון. ShutterStock
המנזרים התלויים של מטאורה, צפון יוון/ShutterStock
חוף פרגה צפון יוון. ShutterStock
פרגה. כפר דייגים שהפך לאטרקציה תיירותית/ShutterStock

4. מאוריציוס

עוד אי שקיבל את הכינוי גן עדן, הוא מאוריציוס, שנמצא באוקיינוס ההודי ושייך לארכיפלג. באי תמצאו טבע מדהים ביופיו, חופי טורקיז והרי געש. בשל העובדה שהאי נשלט בעבר על ידי מדינות אירופאיות רבות, האוכל והתרבות שתמצאו פה, הם מגוונים ושונים ומציעים חוויה משולבת של מזרח ומערב. בתקופה של חודש אפריל מזג האוויר משתפר, והימים הופכים לפחות חמים ולחים, בניגוד לרוב חודשי השנה.

איך מגיעים? טיסה מצרפת לנמל התעופה הבינלאומי של מאוריציוס סר סיווסאגור ראמגולאם.

כמה זה יעלה לכם? הרבה. טיסה ו-6 ליליות במלון 3-4 כוכבים תעלה לאדם בחדר זוגי לא פחות מ-3,000 דולר.

אזור שאמארל הידוע בצבעיו העזים, מאוריציוס. ShutterStock
הרי געש פעילים לצד טבע יוצא דופן. מאוריציוס/ShutterStock

4. ארמניה

ארמניה היא מדינה הררית בעיקר שנמצאת באזור הקווקז בדרום מערב אסיה, והיא מורכבת מנוף מגוון שכולל נהרות ועמקים, וטבע רב. לצד כל הירוק הזה, מדובר על מדינה שההיסטוריה שלה מציצה מכל פינה. עיר הבירה העתיקה ירבן (Yerevan), שמשקיפה אל עבר הר האררט, נחשבת לנוחה עבור מטיילים מערביים, ומי שטייל במדינה המיוחדת הזו, מספר שהאוכלוסיה המקומית היא אדיבה וידידותית, ושהאוכל נהדר וזול.

איך מגיעים? ניתן להגיע לארמניה דרך מוסקבה או קייב , או דרך רכבת מטיביליסי שבגיראורגיה. יש צורך בוויזה.

כמה זה יעלה לכם? 500-600 דולר לאדם.

ארמניה. ShutterStock
היסטוריה ניבטת מכל פינה. ארמניה/ShutterStock

5. איסלנד

איסלנד שמכונה "ארץ הקרח והאש" היא מדינת אי ייחודית שמשלבת תופעות טבע כמו הזוהר הצפוני אליו נוהרים תיירים בחודשי החורף, הרי געש, קרחונים, גייזרים וגם עיר בירה מודרנית העונה לשם רייקייאוויק. בשל העובדה שהמדינה חוותה משבר כלכלי לא פשוט לפני 7 שנים, המחירים בהם כיום נוחים מבעבר, והיא נחשבת לידידותית ונוחה למטיילים.

אם אתם מעוניינים להספיק לראות את כל מה שיש למדינה המיוחדת הזו להציע, עדיף לשכור רכב, או לצאת בטיול מאורגן. אם אתם פחות הרפתקניים, ניתן להגיע לעיר הבירה ולצאת ממנה לטיולי יום, בהם תוכלו לראות גייזרים מתפרצים, מפלים וכפרי דייגים קטנים, שנמצאים מרחק נסיעה של שעות בודדות.

איך מגיעים? הטיסות הכי זולות הן דרך פרנפוקט בגרמניה ומשם ממשיכים לעיר הבירה של איסלנד - רייקייאוויק .

כמה זה יעלה לכם? מלון שלושה כוכבים ברייקייאוויק וטיסה לזוג באפריל יעלו לכם כ- 1,700 דולרים לאדם. ואם החלטתם ללכת על טיול מאורגן ולראות את כל מה שיש לאי המדהים הזה להציע המחירים כבר מאמירים לכ-2,500 יורו לאדם.

העיר רייקג'אוויק, איסלנד. ShutterStock
רייקייאוויק . עיר מודרנית ששוכנת קרוב לטבע/ShutterStock

7. פיליפינים

הפיליפינים אומנם הפכו בשנים האחרונות למעט יותר פופולריים אצל הישראלים, אבל עדיין עם כמות של כמה אלפיי איים, ישנם כאלה פחות מתויירים שניתן עוד ליהנות מהם מבידוד יחסי. חודשי מרץ-מאי הם העונה החמה והיבשה באיים, כך שהם מולצים לטיול.

האי הגדול ביותר בו שוכנת עיר הבירה מנילה הוא לוזון, ושם תוכלו לראות לצד אלמנטים מערביים, גם כפרים פשוטים, שדות אורז, נופים מרהיבים והרי געש רבים הפזורים באי. קבוצות איים נוספות מומלצות לטיול הן ויסיאס, בו מצוי האי בורקאי שזכה בשנת 2012 לתואר ה"אי הכי יפה בעולם" ופאלאוון - שנחשבת לגן עדן לצוללנים ולאלה שמחפשים הרבה שקט. תושבי האיים, מדברים אנגלית, מה שהופך את הטיול לנוח יותר עבור המטייל המערבי.

פיליפינים. ShutterStock
האי הכי יפה בעולם נמצא שם. האי בורקאי בפיליפינים/ShutterStock

איך מגיעים? ניתן להגיע בטיסה ישירה מהונג קונג למנילה - בירת הפיליפינים.

כמה זה יעלה לכם? טיסה בתאריכים המבוקשים של חופשת הפסח תעלה לכם כ-1,500 דולרים לאדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully