וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה אתם עושים את זה בחו"ל? על הרגלי המין בחופשה

איפה תיירים מקיימים יחסים? לכמה היה סטוץ בחופשה? כמה בוחרים להינשא או להיפרד דווקא בנופש ושאר היבטים על הרגלי מין וחופשות רומנטיות, שבדק אתר התיירות Expedia על תיירים אמריקאים

אילוסטרציה. ShutterStock
28 אחוזים "יותר אינטימיים" עם בן הזוג בחופשה/ShutterStock

חופשה היא הזדמנות מצוינת לנוח לרגע ממרוץ החיים, לגלות תרבות חדשה ולעלות תמונות יפות לאינסטגרם - אבל האמת היא שרבים מאיתנו מחליטים לנפוש כדי לבלות במיטה. כן, שובבים שכמונו מנצלים את הנופש כדי לקיים יחסי מין עם בן או בת-הזוג, או כדי להשיג סטוץ עם זר מקומי. אחרי הכל, אתם חייבים להודות שמפגשים רומנטיים הם חלק גדול מההנאה בטיול.


עוד על סקס ותיירות:
שירות בחדרים: המלון שמספק זונות וקונדומים לאורחים
"הר הסקס": אלפים עולים לרגל לקיים יחסי מין
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה


אז איפה התיירים בוחרים לקיים יחסים, מהי העיר שנחשבת לרומנטית מכולן והאם אנחנו באמת נועזים יותר כשאנחנו בחופשה? אתר התיירות Expedia ביחד חברת המחקרים GfK, ערכו מחקר שבדק מהם הרגלי המין וההיכרות הרומנטית של 1,000 אמריקאים מעל גיל 18 כשהם נופשים. לפניכם התוצאות.

נועזים יותר בחופשה?

28 אחוזים אמרו כי היו "יותר אינטימיים" עם בן הזוג במהלך חופשה, ו-39 אחוזים אמרו שהאינטימיות תלויה באיזה יעד הם נפשו. "אנחנו מניחים ש-33 האחוזים הנותרים הגבילו את הפעילויות הרומנטיות לעיר המגורים שלהם ושחיי המין שלהם לא תלויים בחופשות", נכתב בסקר.

לילה חפוז

על פי המחקר, ל-22 אחוזים מהנשאלים היה סטוץ במהלך חופשה. מספר זהה של 22 אחוזים הצהיר, שהיו שוקלים להפוך סטוץ למערכת יחסים רצינית, אבל 32 אחוזים אמרו כי הם מעדיפים לשמור סטוץ כזיכרון נעים מחופשה. ואילו 43 אחוזים ציינו כי עתידו של הרומן תלוי בשאלה: כמה רחוק מהם מתגורר הפרטנר המיועד. מה שנקרא, רחוק מהעין רחוק מהלב.

עוד באותו נושא

נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה

לכתבה המלאה

תמכור לי שוקולד ותעשה איתי סקס!

תפקידם של אנשי צוות המלון והעוסקים בענף התיירות הוא לדאוג לכם, התיירים, וזאת אולי גם הסיבה לכך שרבים מהנחקרים רוצים להחזיר להם טובה. 2 אחוזים מהאמריקאים הודו כי שכבו עם עובד בצוות המלון, דיילת או מדריך טיולים שבהם נתקלו במהלך חופשתם. 4 אחוזים אמרו כי שקלו זאת.

חוטיני חופשת צעירים תיירת סקסית. ShutterStock
ל-22 אחוזים מהנשאלים היה סטוץ במהלך חופשה/ShutterStock

ללכת נטורל

האם תיירים משחררים עכבות במהלך חופשה? 5 אחוזים מהנשאלות העידו כי הלכו טופלס בחוף הים, ו-3 אחוזים מכלל הנשאלים השתזפו בעירום מלא. אבל נראה שהאמריקאים שמרנים מדי, כש-64 אחוזים מהם לא השתזפו מעולם בעירום. נמצא שזה גם עניין של גיל - 9 אחוזים מהאמריקאים בגילאי 34-25 הלכו טופלס בחוף הים, לעומת 3 אחוזים בני 65 ומעלה.

איפה הם עושים את זה?

כ-65 אחוזים העידו כי מלון הוא המקום שבו הם בוחרים לעשות סקס. 23 אחוזים עושים את זה בג'קוזי, 20 אחוזים בחוף, 17 אחוזים באוהל, 10 אחוזים במרפסת, 10 אחוזים על סירה, 8 אחוזים עושים את זה במהלך טיול רגלי ו-4 אחוזים שוכבים ברכב מושכר. תזכרו את זה בפעם הבאה שאתם שוכרים רכב במהלך חופשה.

מתי לצאת עם בן זוג חדש לחופשה?

שאלה טובה. 29 אחוזים מהאמריקאים טוענים כי חודשיים של זוגיות זה זמן טוב לצאת לנופש ביחד. 27 אחוזים מאמינים שארבעה עד שמונה חודשים הם תקופה מתאימה יותר, ורק 10 אחוזים אומרים כי יצאו לחופשה עם בן זוג אחרי חודש בלבד.

מצד שני, 16 אחוזים לא ישקלו נסיעה עם הפרטנר שלהם עד שיחגגו שנה ביחד. גם המרחק של היעד משמעותי כאן - 29 אחוזים טענו כי כשהקשר עוד טרי, עדיף לטוס לנופש במרחק נסיעה קצר מהבית, ולא לפריז, למשל, שנמצאת במרחק של יותר מ-7 שעות טיסה מארצות הברית.

חוף נודיסטים נודיזם תיירת חוף ים. ShutterStock
64 אחוזים מהם לא השתזפו מעולם בעירום/ShutterStock

ים או בריכה?

האם האמריקאים מעדיפים לעשות את זה על החול החם או בתוך מי כלור? מסתבר ש-58 אחוזים מעדיפים לשכב בחוף הים, לעומת 24 אחוזים שביניהם סקס בבריכה הוא הפנטזיה האולטימטיבית. השאר בוחרים פשוט לנעול את חדר המלון ולתלות שלט "נא לא להפריע".

חופים הם רומנטיים יותר מערים

עם חול זהוב ורחש הגלים, אין פלא שחופי ים נבחרו כרומנטיים יותר מערים סואנות. 29 אחוזים מהנשאלים אמרו כי חופשות החוף היו רומנטיות יותר, ורק 5 אחוזים העידו שחופשות בעיר הציתו להם את הלב. 22 אחוזים העדיפו לנסוע למקומות אקזוטיים, בזמן ש-22 בחרו באזורים כפריים.

העיר הכי רומנטית

אבל אם אתם כבר נוסעים לעיר, כדאי שזה יהיה לפריז. מתוך רשימה של 50 יעדים שונים, 56 אחוזים מהנשאלים טוענים כי עיר האורות היא היעד הכי סקסי, ואילו 61 אחוזים טענו כי זהו היעד הכי רומנטי. במקום השני ביעדים הרומנטים ביותר נמצאים איי הבהאמה, ולאס וגאס כבשה את המקום השני ברשימה.

העיר הכי פחות רומנטית

במדינה המאוכלסת ביותר בעולם, סין, נבחרו שתי ערים ככאלו שהן הכי פחות אטרקטיביות מבחינת בילוי רומנטי. האמריקאים לא ממש מוצאים את ביג'יין וקאולון שבהונג קונג כרומנטיות וסקסיות. נו, טוב. הסינים תמיד יכולים לטייל בפריז כדי לספוג קצת רומנטיקה.

חופשה באיים המלדיביים. ShutterStock
בחוף יותר רומנטי מאשר חופשה עירונית. המלדיביים/ShutterStock

איזה שיגעון במלון

מה הכי חשוב שיהיה במלון שלכם כשאתם יוצאים לחופשה רומנטית? 64 אחוזים מהנסקרים, טוענים כי חדר עם נוף יפה יהפוך את החופשה למוצלחת יותר, 23 אחוזים לא מוותרים על הספא ואילו יתר מהנוסעים האמריקאים ציינו כי שירות חדרים זה המאפיין הרומנטי ביותר שבית מלון יכול להציע.

להיפרד בחופשה

חופשות לא רק מחזקות את הקשר - לפעמים הן עלולות להרוס אותו. במסגרת המחקר, 7 אחוזים מהנשאלים סיפרו כי הם סיימו מערכת יחסים במהלך חופשה. מתוכם, 45 אחוזים סבלו את בן הזוג בחופשה ורק אחריה הפרידו כוחות, 27 אחוזים עזבו באמצע, ו-12 אחוזים גרמו לבן הזוג לעזוב (אאוץ'!). בקרב האנשים שהמשיכו את החופשה שלהם, 16 אחוזים לנו בחדרים נפרדים.

התינשאי לי?

חופשה רומנטית יכולה להיות הזדמנות מצויינת לבקש את ידה של אהובתך. 52 אחוזים מהנשאלים אמרו כי סביר מאוד שיציעו נישואים במהלך חופשה, אבל 43 אחוזים ציינו כי זה בכלל לא סביר שיכרעו ברך במהלך הנופש. אנחנו בטוחים שבנות הזוג שלהם מאוד מאוכזבות מכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully