וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הישראלי המכוער: משפחה טינפה יחידת נופש באיטליה

7.9.2014 / 9:42

זה קרה שוב, הפעם ביחידת נופש ששכרה משפחה ישראלית באגם גארדה באיטליה. מנהל המלון מצא את הדירה עם טינופת על הרצפה, תחתונים, נייר טואלט וזבל בחדרים. בנוסף, המשפחה הסתלקה מהמקום מבלי לעשות צ'ק-אאוט, כפי שנהוג

הישראלי המכוער ונדליזם בדירה אגם גארדה באיטליה. באדיבות יאיר די קסטרו, סולו איטליה, מערכת וואלה! NEWS
כך נראה המטבח שהשאירו הישראלים באיטליה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות יאיר די קסטרו, סולו איטליה

משפחה ישראלית שנפשה בשבוע שעבר באגם גארדה באיטליה, גרמה אמנם ללכלוך וזוהמה ליחידת הנופש ששכרה, אבל גם לשמם הטוב של התיירים הישראלים.

הפעם נמצאה הדירה בצורה מבישה, כשזבל היה מפוזר בה, מגבות על הרצפה בחדרים, ערימה של כלים מלוכלכים בכיור ושאר טינופת. "היו שם כל מיני בגדים ותחתונים על הרצפה", סיפר בשיחה לוואלה! יאיר די קאסטרו, מנכ"ל חברת סולו איטליה שדרכה טסה המשפחה לנופש.

לדבריו, בדרך כלל הישראלים משאירים את החדרים בצורה נקייה או סבירה. "לא מבקשים שנשטוף את הדירה או שננקה חלונות, אבל במקרה הזה הישראלים השאירו אותה בצורה נוראית שמביישת את התייר הישראלי".


עוד בנושא בוואלה! תיירות:
כך הישראלי המכוער מנצל הטבות לתושבי הדרום
"גם בחג הזה הישראלים ייצאו זבלים"
צפו: עידן רייכל מבקש מכם להתנהג בכבוד בחו"ל


הישראלים לא הסתפקו בטינוף יחידת הדיור, אלא גם עזבו את המקום בשקט מבלי לעשות צ'ק-אאוט בצורה מסודרת. "בדרך כלל מקובל להשאיר בצ'ק-אין דפוזיט (ערבות) עבור נזק שייגרם חס וחלילה, או אם מישהו משאיר את הדירה בצורה מזעזעת ואז בכסף הזה מנקים אותה", מוסיף די קאסטרו . "בדרך כלל הישראלים משאירים בצורה נקייה או סבירה, אז לא מבקשים מאיתנו. אבל בעל הדירה התקשר אלי ושאל אותי: 'איזה תיירים אני שולח לו?! ושלח לי תמונות לאי-מייל, והזדעזעתי. כיוון שאני לקוח מספיק חשוב שלו, הוא אמר שלא יפסיק לעבוד איתי, אבל יש מסעדות שבאיטליה שהפסיקו לעבוד איתי כי הישראלים מחזירים מנות כל הזמן ומתנהגים באיטליה כאילו הם בישראל".

הישראלי המכוער ונדליזם בדירה אגם גארדה באיטליה. באדיבות יאיר די קסטרו, סולו איטליה, מערכת וואלה! NEWS
בלאגן אחד גדול/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות יאיר די קסטרו, סולו איטליה
הישראלי המכוער ונדליזם בדירה אגם גארדה באיטליה. באדיבות יאיר די קסטרו, סולו איטליה, מערכת וואלה! NEWS
מגבות ונייר טואלט על הרצפה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות יאיר די קסטרו, סולו איטליה
הישראלי המכוער ונדליזם בדירה אגם גארדה באיטליה. באדיבות יאיר די קסטרו, סולו איטליה, מערכת וואלה! NEWS
הישראלי המכוער ונדליזם בדירה אגם גארדה באיטליה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות יאיר די קסטרו, סולו איטליה

"הנזק התדמיתי הוא עצום"

ההוצאות על ניקוי הדירה הסתכמו בכמה מאות אירו, אבל הרושם שעשו הישראלים המכוערים באיטליה עלול להישאר עוד זמן רב בקרב התיירנים במקום, שנחשב לאחד מארבעת היעדים המשפחתיים הפופולריים בקרב הישראלים.


עוד כתבות בוואלה! תיירות:
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
למה חופשה בארץ עולה כל כך הרבה?
10 המלונות הטובים במזה"ת: 3 מהם מישראל


"חשוב לומר שזה לא כל הישראלים, אבל זה בהחלט גם לא קמצוץ שלהם", מסביר די קאסטרו. "הישראלי חושב שברגע שהוא נכנס לארוחת בוקר - הוא קנה את המלון ואת החברה שהטיסה אותו". לדבריו, ההתנהגות של חלק מהישראלים בחו"ל מתחת לכל ביקורת: מתלוננים שאין ירקות בארוחת הבוקר, עושים סנדביצ'ים לצהריים ומכניסים לתיק, מרוקנים את המיני-בר בחדר והופכים אותו למקרר ושאר התנהגויות שבאיטליה לא מקובלות.

"בשביל להרגיש בבית לא צריך לרדת ללובי עם פיצוחים או לחלוץ נעליים ולשים אותן על השולחנות", ממשיך די קאסטרו שנאלץ לספוג את מחיר ניקיון הדירה והחזרתה למצבה הקודם. "אני מקווה שלא נראה יותר מראות כאלו. הנזק התדמיתי הוא עצום", הוא מוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully