וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 המלונות הטובים במזה"ת: 3 מהם מישראל

23.4.2014 / 6:23

מלון מצודת דוד, מלון המלך דוד ומלון ממילא - שלושתם בירושלים - נמצאים בין עשרת המלונות הטובים במזרח התיכון לפי מגזין התיירות הנודע Condé Nast Traveler, שפרסם את בחירת הגולשים שלו. ואיזה מלון במקום הראשון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקום הרביעי ברשימת עשרת הטובים של המזה"ת. מלון מצודת דוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין התיירות המפורסם Condé Nast Traveler, פרסם את רשימת המלונות הטובים בעולם לשנת 2014, וגם מיפה אותם לפי אזורים בעולם, כשלעשיריה הראשונה התברגו שלושה מלונות ישראלים, כולם "ירושלמים": מלון מצודת דוד, מלון המלך דוד ומלון ממילא.

עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
השעון דופק: מלונות לפי שעה לזוגות דיסקרטיים
וולדורף אסטוריה י-ם: לישון במלון עם משרת אישי
למה כל כך יקר לנפוש במלונות בארץ?

מלון מצודת דוד נכנס למקום הגבוה ביותר מבין המלונות הישראליים, וזכה לציון של 92.5 על ידי הגולשים. על המלון נכתב באתר: "המלון האטרקטיבי הזה ממוקם במיקום מושלם, ממש במרכז העניינים, משקיף על העיר העתיקה ומגדל דוד. המבנה בן 11 הקומות מעוצב כמו פרסת סוס ובנוי מאבן ירושלמית, עם מרפסות ברוח הפאנג-שוואי. יש בו ספא נהדר עם 10 חדרי טיפול, כמו גם מסעדת השף 'סקאלה'. אתם תאהבו את המלון הזה".

המלון הישראלי הבא שברשימה המכובדת, הוא מלון המלך דוד, שזכה מהגולשים לציון של 83.6. על המלון נכתב: "מלון יפהפה על גבולה של העיר העתיקה, אוכל ואווירה נהדרים". ואילו אורחת אחרת הוסיפה: "התייחסו אלינו כמו לבני אצולה, היות ואחד מראשי המדינות התארח שם".

המלון השלישי שברשימה, מלון ממילא בירושלים, דורג מיד אחריו, במקום התשיעי, וזכה לציון של 83.3 מהמבקרים. על המלון, שהוא השני בבעלותה של קבוצת אלרוב מלונות יוקרה ברשימה (ביחד עם מצודת דוד), נכתב: "המלון מכיל 194 חדרים אך מרובם לא ניתן לראות את נוף העיר העתיקה. עם זאת, זה פחות חשוב כשהוא ממוקם ממש לצידה. בר היין במלון מגיש את מיטב היינות הישראליים, ואילו ב'מירור בר' תוכלו להאזין לצלילי די.ג'י מכל העולם".

מלון פארק הייאט דובאי. מתוך אתר המלון, אתר רשמי
הכי טוב באזור שלנו. מלון פארק הייאט, דובאי/אתר רשמי, מתוך אתר המלון

בראש רשימת המלונות הטובים ביותר במזרח התיכון נמצא מלון פארק הייאט בדובאי - מדינה שהכניסה חמישה נציגים לעשירייה הראשונה - כשהמלון זוכה לציון של 95.5 מהגולשים.

במקום השני נמצא מלון ארבע העונות שבדוחא, קטר עם ציון של 95 ואת השלישיה הראשונה סוגר מלון ארבע העונות בעמאן שנמצא אצל שכנתנו, ירדן, עם ציון של 92.7.

והנה עשרת המלונות הטובים במזרח התיכון, כפי שפורסם באתר Condé Nast Traveler:

1. מלון פארק הייאט, דובאי
2. מלון ארבע העונות, דוחא
3. מלון ארבע העונות, עמאן
4. מלון מצודת דוד, ירושלים
5. מלון גרוסונור האוס, דובאי
6. מלון גרנד הייאט, דובאי
7. מלון ג'ומירה אמירייטס טאוואר, דובאי
8. מלון המלך דוד, ירושלים
9. מלון ממילא, ירושלים
10. מלון ג'ומירה ביץ', דובאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully