וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עידן רייכל מבקש מכם להתנהג בכבוד בחו"ל

27.5.2014 / 12:16

לפני שהישראלים עומדים להציף את העולם בקיץ הקרוב, התגייס הזמר הפופולרי לצלם סרטון עבור עמותת "שגרירים של רצון טוב", ומבקש מכם להתנהג בהתאם ולזנוח את תופעת "הישראלי המכוער"

יוני מרדכי במאי, רון מנה צלם

המוזיקאי עידן רייכל מוביל בימים אלו סרטון הסברה בהתנדבות, שיוקרן בטיסות אל על, כחלק מפעילות התנדבותית מטעם "עמותת שגרירים של רצון טוב" לשיפור תדמית המדינה ותדמיתו של התייר הישראלי בחו"ל.

העמותה, שפועלת במטרה להגביר את המודעות לתדמית התייר הישראלי בחו"ל, פנתה אל רייכל, כאמן ישראלי אהוב וכמי שמופיע המון ברחבי העולם, וביקשה ממנו להירתם לפעילות החשובה של פני התייר הישראלי בחו"ל, שכידוע זוכה לא מעט לביקורות שליליות.

עוד על החופשה שלכם בחו"ל בוואלה! תיירות:
מהו הדבר שהכי מפריע לכם בטיסה?
מהו היעד הנחשק בעולם של TripAdvisor ל-2014?
באיזו עיר בעולם תשלמו הכי הרבה על מונית לשדה התעופה?

בסרטון פונה רייכל אל הנוסעים ומבקש מהם, לייצג את המדינה בכבוד ולזכור כי "בחול המדינה זה אתה" (סלוגן העמותה). הסרטון ההסברתי הינו חלק ממגוון פעילויות של עמותת "שגרירים של רצון טוב" המורכבת ממתנדבים, ביניהם, אנשי עסקים, סטודנטים, אנשי חינוך, אמנים ורבים אחרים המאמינים שצריך וניתן להביא לשינוי התנהגותי בקרב הישראלים שטסים לחו"ל ולעיתים קרובות מייצגים את המדינה באופן שלילי בהתנהגותם.

עידן רייכל שגרירים של רצון טוב. סיון פרג',
ממעמקים קוראים אליכם. ראשי עמותת "שגרירים של רצון טוב" עם רייכל/סיון פרג'

רייכל: "התדמית שלנו כתיירים בעולם נוגעת לכולנו"

פעילות העמותה, ברובה, הסברתית והיא כוללת מלבד סרטונים, גם חלוקת גלויות "תודה" – מחווה במסגרתה תיירים ישראלים מעניקים לנותני השירות השונים שלהם את הגלויות. באמצעות פעולת אמירה התודה, ניתן להראות צד אחר בישראליות, שאינו רעשני או מתלהם כפי שלעיתים נדבק בסטיגמה של התייר הישראלי.

המוסיקאי עידן רייכל, נעתר לפניית ראשי עמותת "שגרירים של רצון טוב", קטי אלון יובל לימון וליאור ורונה והסכים להשתתף בפעילות העמותה, בהתנדבות.

חברי העמותה מרבים להופיע בהרצאות חינוכיות אל מול בני נוער רבים, לרבות תלמידים אשר עומדים לפני יציאה לפולין במסגרת משלחות הנוער. ראשי עמותת "שגרירים של רצון טוב", קטי אלון יובל לימון וליאור ורונה, הסבירו: "דעת התושבים בחו"ל על ישראל ועתידה נקבעת בראש ובראשונה על סמך ההכרות האישית והפרטית שלהם עם 'שגרירים' טובים או רעים של מדינתנו. דעת האדם הפרטי מחלחלת לדעת מקבלי ההחלטות ולבסוף יכולה להשפיע על היחס שאותו אנו מקבלים ועל עתידנו ועתיד מדינתנו לטוב או לרע".

עידן רייכל מסר: "אני שמח לקחת חלק בפעילות של שגרירים של רצון טוב. החשיבות בהעלאת המודעות בכל מה שקשור לתדמית שלנו כתיירים ברחבי העולם נוגעת לכולנו, וזה לא מצריך מאיתנו יותר מידי. חיוך קטן, נימוס בסיסי וכבר אנחנו חברה טובה יותר לעצמנו וכלפי חוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully