וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפשטות, מפוטרות ונועזות: הדיילות של 2014

28.12.2014 / 9:28

השנה שחלפה טמנה בחובה לא מעט אירועים עם דיילות בעולם: היו שצולמו בקמפיין נועז, אחרות הפתיעו נוסעים והיתה אפילו אחת שפוטרה כי הצטלמה בביקיני למגזין. זו היתה השנה שהיתה אצל נשות השחקים. קחו אוויר, מתחילים

דוגמניות בסרטון בטיחות  של אייר ניו זילנד. Air New Zealand Facebook,
את סרטון הבטיחות הזה תראו עד הסוף. דוגמניות מטעם אייר ניו זילנד/Air New Zealand Facebook

הן זוהרות, נראות טוב, רואות עולם יותר מכל אחד אחר וחיות איזושהי פנטזיה שרובנו רק יכולים לחלום עליה - דיילות אוויר היו מאז ומתמיד מושא להערצה ומספקות לא מעט עניין בעולם התעופה.


עוד על דיילות בוואלה! תיירות:
הדיילות בספרד פשטו את הרגל ואת הבגדים
צפו: כך הפתיעה דיילת אל על נוסע נבוך


השנה הן עלו לא מעט לכותרות, אם זה בזכות תמונות חושפניות, הפתעות שהכינו לנוסעים, סרטון בטיחות שבהן הופיעו בביקיני ושאר עלילות שהעלו את נותנות השירות בשחקים לסדר היום. אז אספנו עבורכם את הסיפורים הכי עסיסיים שפורסמו בוואלה! תיירות ב-2014. קחו אוויר, מתחילים.

מאמה מיה!

אחת ההפתעות שהיתה הצלחה אדירה ברשת, נוגעת לדיילת,קרקע, ובעצם לחברת תעופה שלמה, שהפתיעה את הנוסע החצי מיליון שלה במטוס ה"דרימליינר" - בואינג 787. דיילת של חברת התעופה הפולנית לוט, הפתיעה את הנוסע כשזה הגיע לדלפק הצ'ק-אין והגיש את הדרכון. היא החלה לשיר ולרכון אליו, כשהנוסע ההמום לא ידע את נפשו מרוב מבוכה. צפו בקטע המטריף.

חברת לוט מפתיעה נוסע. לוט, צילום מסך
הכינה לנוסע הפתעה בצ'ק-אין. דיילת לוט/צילום מסך, לוט

עלילה מסלול

ולפעמים יש לזכור שלהיות דיילת וגם דוגמנית, עלול לעלות לך בקריירה. כך, בכל אופן, חושבים בחברת טורקיש איירליינס, שפיטרה לפני מספר שבועות את זוהל סנגל (Zuhal Sengal), דוגמנית לוהטת בת 31, שהתפרנסה עד לא מזמן גם כדיילת אוויר.

במסגרת צילומיה למגזין איטלקי, הצטלמה הסנגל בפוזות נועזות, כך לפי הטורקים, וגם השתתפה בסרטון פרסומת כשהיא עוטה על עצמה ביקיני שחור קטנטן - מה ששבר את גב הגמל הטורקי - וגרם לסילוקה מהחברה. עכשיו תיאלץ הדיילת בדימוס להתפרנס מדוגמנות בלבד, אבל אחרי שזכתה לחשיפה בכל העולם - מובטלת היא לא תישאר לאורך זמן. צפו בסרטון שגרם לפיטוריה.

דיילת טורקית ודוגמנית פוטרה מטורקיש איירליינס. פייסבוק Zuhal Sengal, אתר רשמי
קפה, תה או סוכריה על מקל? הדיילת זוהל סנגל/אתר רשמי, פייסבוק Zuhal Sengal

ביקיני איירליינס

עוד בעניין דיילות שמתערטלות, לא ברור עם הצילומים החושפניים של דיילות חברת וייטג'ט (VietJet) הוייטנאמית לקמפיין חדש הודלפו לרשת, או נשלחו לשם על-ידי החברה עצמה - מה שבטוח הוא, שעשר הדיילות שצולמו בביקיני בתנוחות שונות במטוס גרמו לפרסום עולמי עבור חברת התעופה.

בתמונות נראות הדיילות (ואולי בכלל דוגמניות הלבשה תחתונה) בפוזות פרובוקטיביות בין המעברים במטוס, פותחות את תאי האחסון וגם על מסלול ההמראה למרגלות המטוס. דיילת אחת אפילו צולמה כשהיא הולכת על ארבע על כנף המטוס. צפו בתמונות הפרובוקטיביות.

דיילות וייטג'ט אייר בביקיני. Do Long/Ngoc Trinh/Facebook, צילום מסך
קמפיין מכוון או לא? דיילות חברת וייטג'ט/צילום מסך, Do Long/Ngoc Trinh/Facebook

איך להתחיל עם דיילת במטוס?

ללא מעט נוסעים יש פנטזיה לקיים רומן, או קשר כלשהו עם דיילת אוויר. הת'ר פול, דיילת אמריקנית, הכירה את בעלה בטיסה ומספקת טיפים לגברים באתר כיצד ניתן לכבוש את לבן של הדיילות במטוס.

בין הטיפים החשובים שהיא מונה, חשוב ליצור קשר עין, לחגור חגורה כשהיא מבקשת ממך ולעולם, אבל לעולם - לא לצלצל בפעמון הקריאה לדיילות. לקריאת שאר הטיפים לחצו כאן.

דיילת שירות בטיסה אירופלוט דיילים מטוס. ShutterStock
חשוב ליצור איתה קשר עין. דיילת בטיסה/ShutterStock

נא להדק ביקיני!

סרטוני הבטיחות המשעממים במטוסים חוזרים על עצמם כמעט בכל חברות התעופה. לאייר ניו זילנד כבר יצא שם של חברת תעופה שממציאה את עצמה מחדש, ובכל שנה היא מייצרת סרטון בטיחות מיוחד. השנה צולם סרטון הבטיחות שלה באיי קוק, שבטריטוריה הניו זילנדית, בהשתתפות "שחקניות" מיוחדות במינן.

חברת התעופה גייסה דוגמניות בגדי ים של המגזין "ספורט אילוסטרייטד" ואת הדוגמנית האמריקנית המוכרת, כריסטי ברינקלי (Christie Brinkley), שאומנם מלאו לה 60 בתחילת השנה אבל בהחלט נראית כמו בת 20, וביחד עם דיילות החברה צילמו סרטון בחופי איי קוק המדהימים, שמבטיח שתצפו בו עד סופו.

אז הדקו בגדי-ים וצפו ב-4 הדקות ו-10 השניות הכי "יפות" שתראו בזמן הקרוב.

עוד באותו נושא

נבחרה חברת התעופה הטובה בעולם ל-2015

לכתבה המלאה
דוגמניות בסרטון בטיחות  של אייר ניו זילנד. Air New Zealand Facebook,
בטיחות בגן העדן. דוגמנית "ספורט אילוסטרייטד" באיי קוק/Air New Zealand Facebook

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully