וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך הפתיעה דיילת אל על נוסע בחנוכה

17.12.2014 / 14:31

יצחק לוי בקרמן המריא לפריז אתמול, במסגרת גיוס כספים לעמותה הפועלת למען ילדים בסיכון בישראל שעושה לא מעט נסים. הוא לא ידע שאשתו ואל על מכינים לו "נס" פרטי קטן ומרגש משלו. צפו

צילום מסך

יצחק לוי בקרמן עומד בראש עמותת "ילדי אור החיים", הפועלת למען ילדים בסיכון בישראל ובקרב הקהילה היהודית בצרפת. העמותה מטפלת בכ-2,000 ילדים מדי שנה ודואגת להם לפעילויות הקשורות לחגי ישראל וכן לצרכים יומיומיים.
במסגרת פעילותו בעמותה, טס בקרמן לעיתים קרובות ליעדים שונים והוא נחשב ללקוח ותיק של אל על.

מטורף: מה שעשתה חברת התעופה לנוסע

לקראת חנוכה תשע"ה, יצאה אל על בקמפיין אינטרנטי בשם "נס חנוכה", במסגרתו קרוביהם של מי שטסים במהלך החנוכה מסבירים למה מגיע להם לזכות ב"נס".

אשתו של בקרמן, אלישבע, כתבה על קיר הפייסבוק של אל על ונימקה מדוע על בעלה לזכות בנס: "ברצוני להציע לכם את בעלי מר לוי יצחק בקרמן לתת לו את הפרסים בחנוכה. בעלי הקים פרויקט מיוחד עבור ילדים קשיי יום שנקרא "ילדי אור החיים", שבו משתתפים כ-2,000 ילדים בכל שכבות גיל.
בעלי טס ביום שלישי 16.12 לפריז בטיסה 323, שיוצאת בשעה 9 בבוקר, שזה ערב חנוכה, לערב הצדעה שייערך בפריז למען הילדים, במטרה להאיר את האור בימי החנוכה, ומשאיר כאן בבית חמישה ילדים מתוקים שמסכימים 'לתת' את אבא שלהם עבור מטרה זו.

"לכן נראה לי, שמן הראוי לאל על גם לקחת חלק בפרוייקט זה ולהפתיע את בעלי במתנות שאתם מחלקים, וגם הילדים בבית יראו שגם חברת התעופה מוקירה את הפעילות של אבא שלהם".


עוד בוואלה! תיירות:
נבחרה חברת התעופה הטובה בעולם ל-2015
דיילת פוטרה עקב צילומים נועזים שלה במגזין
האם מצאנו את "תאילנד" החדשה של הישראלים?


עם הגעתו של מר בקרמן לדלפק הצ'ק-אין של אל על, ניגשה אליו נציגת החברה והפתיעה אותו עם מתנה קטנה לחג. הנציגה ליוותה אותו לטרקלין המלך דוד, ושם קיבל במתנה גם תווי קנייה בשווי 1000 שקלים.

אל על נס חנוכה. גיל לוין,
דואג כל חייו לילדים, אז עכשיו דאגו לו. בקרמן בטיסה לפריז/גיל לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully