וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להדק בגדי-ים: צפו בסרטון הבטיחות הנועז של הדיילות

10.12.2014 / 0:02

חברת התעופה אייר ניו זילנד ממציאה את עצמם מחדש בכל הנוגע לסרטוני הבטיחות המשעממים. אבל הפעם עשתה זאת עם דיילות ודוגמניות יפהפיות, המעבירות את נהלי הטיסה כשהן בביקיני בנופי איי קוק שבמדינה. את הסרטון הזה כנראה תראו עד הסוף

Air New Zealand

כולנו מכירים את סרטוני הבטיחות המשעממים שמוקרנים במטוסים לפני ההמראה, ויש לא מעט חברות תעופה שמדגימות את נהלי החירום בצורה ידנית. אבל לאייר ניו זילנד, שנבחרה השבוע לחברת התעופה הטובה בעולם ב-2015, כבר יצא שם של חברת תעופה שמשקיעה בסרטוני הבטיחות המקוריים שלה וממציאה את עצמה מחדש כל פעם.


עוד על דיילות בוואלה! תיירות:
צפו בסרטון הנועז שגרם לפיטורי דיילת אוויר
לעוף עליה: איך להתחיל עם דיילת במטוס?
הדיילות בספרד פשטו את הרגל ואת הבגדים
צילומים נועזים של דיילות בביקיני דלפו לרשת


בעבר הפיקה חברת התעופה סרטונים המשלבים את כוכבי "שר הטבעות", ההוביט", שיעור אירובי ושאר סרטונים מבדחים וכיפיים. באחד הסרטונים המיוחדים שלה, שכבר זכה לכמעט 7 מיליון צפיות ביוטיוב ונקרא "בטיחות בגן העדן", נראות דיילות החברה היפהפיות, כמו גם דוגמניות, שעוטות על עצמן בגדי ים של המגזין "ספורט אילוסטרייטד" (שחוגג 50 שנים למהדורת בגדי הים המפורסמת שלו) ומדגימות את הוראות הבטיחות אל מול נופי איי קוק בניו זילנד, שאכן נחשבים לפיסת גן עדן.

יתר על כן, גייסה החברה את הדוגמנית האמריקנית המוכרת, כריסטי ברינקלי (Christie Brinkley), שאומנם מלאו לה 60 בתחילת השנה אבל בהחלט נראית כמו בת 20, והופיעה על שער המגזין "ספורט אילוסטרייטד" לא מעט בשנות ה-70 וה-80. בנוסף, את הווידאו מלווה ברקע השיר "Safe And Sound" של ההרכב Capital Cities, שבעצמו זכה ליותר מ-150 מיליון השמעות ביוטיוב.

אז מה יש להוסיף, הדקו בגדי-ים וצפו ב-4 הדקות ו-10 השניות הכי "יפות" שתראו בזמן הקרוב.

דוגמניות בסרטון בטיחות  של אייר ניו זילנד. Air New Zealand Facebook,
יש בטיחות גם בגן העדן. הדוגמניות בסרטון של אייר ניו זילנד/Air New Zealand Facebook

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully