וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרה חברת התעופה הטובה בעולם ל-2015

2014 כבר בימיה האחרונים ובעולם התעופה מיהרו להכריז על חברת התעופה הטובה בעולם לשנה הבאה - אייר ניו זילנד. וגם: לאיזו חברה יש 600 ערוצי בידור בטיסה? למי יש את הארוחות הכי טובות במחלקת תיירים? ולאיזו חברה יש את הלאונג' הכי מפנק? הבחירות

אייר ניו זילנד. ShutterStock
הכי טובה לשנת 2015. אייר ניו זילנד/ShutterStock

מי מכם שיטוס בשנה הבאה לחו"ל, כדאי שימצא את עצמו/ה בדרך לניו זילנד - שם תוכלו ליהנות משירותי חברת התעופה הטובה ביותר בעולם - אייר ניו זילנד - שנבחרה לחברת התעופה הטובה ביותר ב-2015.


עוד על חברות תעופה בוואלה! תיירות:
חברות התעופה שחייבים לראות בישראל
מחלקת תיירים פלוס: באיזו חברה עדיף לטוס?
אל-טעם וריח: למה האוכל בטיסות כל כך גרוע?
מיהי חברת תעופה הכי בטוחה בעולם?


אתר דירוג חברות התעופה AirlineRatings.com, שמדרג את חברות התעופה בעולם לפי קטגוריות של מצויינות בשירות, קייטרינג, מחלקות, מערכת בידור בטיסה ושאר פרמטרים תעופתיים, בחר בחברת התעופה הניו-זלינדית זו השנה השנייה ברציפות כטובה ביותר בתבל עקב הבטיחות בה, החידושים התעופתיים שלה, התוצאות הכלכליות שהציגה, כמו גם המוטיבציה של צוות האוויר לקבוע מגמות בעולם התעופה.

האתר גם שיבח את צי המטוסים הצעיר של אייר ניו זילנד ואת שימת הדגש על איכות הסביבה. החברה גם זכתה במקום הראשון בקטגוריית "מחלקת תיירים פלוס הטובה ביותר". יו"ר אייר ניו זילנד, כריסטופר לוסון, אמר ש"הפרס מכיר במאמץ היוצא מן הכלל של 11 אלף עובדי החברה".

חברות התעופה הטובות ביותר שדורגו אחרי אייר ניו זילנד הן:
2. אתיחד (אבו דאבי)
3. קתאיי פסיפיק (הונג קונג)
4. קוואנטס (אוסטרליה)
5. אמירייטס (איחוד האמירויות)
6. סינגפור איירליינס (סינגפור)
7. אווה אייר (טייוואן)
8. לופטהנזה (גרמניה)
9. אול ניפון איירווייז (יפן)
10. בריטיש איירווייז (בריטניה)

מטוס בעיצוב הלו קיטי של חברת התעופה Eva Air. אווה אייר, אתר רשמי
הטייוואנים יודעים לפנק, אפילו "הלו קיטי" טסה איתם. מטוס של אווה אייר/אתר רשמי, אווה אייר

מיהי חברת התעופה שיש לה 600 ערוצי בידור במטוס?

פרסים חשובים נוספים חולקו בקטגוריות אחרות. למשל, את פרס "המחלקה הראשונה הטובה ביותר" קטפה חברת התעופה של אבו דאבי, אתיחד, בפרס "מחלקת העסקים הטובה ביותר" זכתה קתאי פסיפיק ובפרס "מחלקת התיירים הטובה ביותר" זכתה חברת התעופה התאילנדית, תאי איירווייז.

ואם ייצא לכם לנוח מעט בלאונג' לפני הטיסה, כדי שתעשו זאת בטרקלין של חברת קוונטאס האוסטרלית, שזכתה בקטגוריית "הלאונג' הטוב ביותר". קוואנטס גם זכתה בפרס "הקייטרינג הטוב ביותר", כשהיא מציעה לנוסעים במחלקת התיירים בחירה של ארבע מנות שונות. יצויין כי AirlineRatings.com הוא אתר אוסטרלי.

את "מערכת הבידור הטובה ביותר", שכוללת מוזיקה, סרטים, מידע על הטיסה ומשחקים תמצאו בחברת אמירייטס, שזוכה בקטגוריה זו בפעם השנייה ברציפות, ולה כ-600 ערוצי בידור. את הדיילים הנחמדים ביותר תמצאו בחברת וירג'ין אוסטרליה, שזכתה בפרס "צוות הקבינה הטוב ביותר".

בקטגוריית "חברת הלואוקוסט הטובה ביותר" דורגו ארבע חברות תעופה: ג'ט בלו באמריקה, סקו?ט באסיה, קולואה במזרח התיכון ואפריקה ונורוויג'ן באירופה.

נציגות ישראלית, למי שתהה, לא השתלבה בין הזוכים השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully