וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייל שונא נשים? סילק שתי צעירות מהטיסה כי לבשו חולצות בטן

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 9:16

שתי צעירות שעלו לטיסה של חברת ספיריט איירליינס האמריקנית, גורשו על ידי הדייל שטען שחולצות הבטן (קרופ) שלהן חושפניות מדי. הן תיעדו את הוויכוח שהסלים במטוס, ואז סולקו ממנו. "מדובר באפליה ושנאת נשים של הדייל", הן טוענות

מיס יוניברס לשעבר התבקשה לכסות את החולצה שלה בטיסה - כי היא חושפנית מדי/INSTGRAM

שתי נוסעות האשימו דייל בחברת התעופה האמריקנית ספיריט איירליינס בסקסיזם, זאת לאחר שלטענתן הוא הוציא אותן מהמטוס בגלל הלבוש שלהן, שכלל חולצות בטן (קרופ) חושפניות.

"זה פשוט משפיל שצריך ללוות אותנו מחוץ למטוס ולהתייחס אליו כמו לעברייניות רק בגלל שלבשנו חולצות בטן", אמרה אחת מהנשים ששמה טארה לדיילי מייל, בעודה מפרטת את סיבת סילוקן מהטיסה ביום שישי האחרון.

טארה וחברתה תרזה טסו מלוס אנג'לס לניו אורלינס, כדי לחגוג את יום הולדתה של הראשונה, כשהדייל סימן אותן כשעלו למטוס. על פי הדיווחים, השניים נכנסו למטוס כשהן לבושות בסוודרים דקים, אולם הסירו אותם כי היה להן חם, מה שגרם לדייל להעיר להן על הלבוש. "הוטרדנו על ידי דייל גבר שאמר לנו 'להסתיר' את הבגדים שלנו כי לבשנו חולצות קרופ", כתבה תרזה.

עוד בנושא:
נוסעת בת 21 טוענת: "נזרקתי מהטיסה בגלל מחשוף גדול מדי"
נשים לא מורשות לעלות לטיסות בגלל לבוש חושפני: האם קיים קוד לבוש שלא ידענו עליו?
שפנפנת הפלייבוי לא הורשתה לעלות למטוס בגלל לבוש חושפני

לחצו להפעלת הסרטון

"אחי, פשוט תירגע"

על פי הדיווחים, העניינים התלהטו לאחר שטארה שאלה את הדייל, לכאורה, מהי המדיניות שהן הפרו. סרטון של הוויכוח בין השתיים לדייל שהועלה לאינסטגרם ולטיקטוק, מראה את הדיילים אומרים לזוג לכבות את המצלמה בנייד בזמן כשהן מוחות על התלונה של הצוות. "אין שום כלל שאומר שאת לא יכולה ללבוש קרופ-טופ", אומרת אחת מהשתיים בסרטון, "אחי, פשוט תירגע".

תרזה כתבה בכיתוב על הסרטון שהעלתה, כי "כולם (כולל צוות הטיסה) הסכימו כי אין שום דבר רע במה שלבשנו וכי חולצות קרופ אינן נוגדות את קוד הלבוש שלהן". עם זאת, הן טענו שאנשי הצוות נזפו בנוסעים שניסו לתמוך בהן, כולל גברת עם תינוק.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
מטוס ספיריט איירליינס. ShutterStock
"כולם (כולל צוות הטיסה) הסכימו כי אין שום דבר רע במה שלבשנו". ספיריט איירליינס/ShutterStock

"תעזבו את הטיסה או שנביא משטרה"

בסופו של דבר, המצב הסלים עד לנקודה שבה סילקו את השתיים מהמטוס. "לאחר מכן הוא המשיך להתייחס אלינו בצורה גרועה ולא נתן לנו נימוקים מדוע הוא רצה לזרוק אותנו מהטיסה", כתבה תרזה. "נוסעים אחרים הצטרפו וניסו להגן עלינו, אבל בסופו של דבר אשת צוות בכירה יותר שיקרה לנו ואמרה שנעזוב את הטיסה או שהיא תביא את המשטרה".

עוד אמרה תרזה, כי אשת הצוות "אמרה לנו שהיא תזמין מחדש את הטיסה שלנו ואז כשהיא יצאה מהמטוס היא אמרה שאין טיסות וגם סירבה לתת לנו החזר". כתוצאה מכך, הנוסעות נאלצו להשקיע מעל 1,000 דולר כדי להזמין טיסה חדשה בחברת תעופה אחרת.

"זה פשוט מזעזע, שבשנת 2024 מוציאים אותנו ממטוס בגלל דייל אחד שלא אוהב את החולצות שלנו", כעסה תרזה. "כל מי שעבד בשדה התעופה הסכים איתנו שמדובר בדעות קדומות של הדייל, אפליה ושנאת נשים ושעלינו לנקוט בצעדים משפטיים. דיברנו עם המשטרה שאמרה את אותו הדבר".

אוהבת קרופ טופ. תרזה

מאז טארה וטרזה יצרו קשר עם חברת ספיריט בנוגע למחלוקת על קוד הלבוש בטיסה, אך לא שמעו ממנה בחזרה.

על פי חוזה הטיסה של חברת התעופה, נוסע/ת עשויים להתבקש לרדת מהמטוס אם הוא או היא מופיעים ב"לבוש לא הולם" או אם הלבוש שלו/ה "מגונה, מעורר זימה, או פוגעני באופיו". עם זאת, השתיים טענו שהן יצרו קשר עם נציג ספיריט, שאמר להם שהחברה לא מפרה את הסטנדרטים שלה.

"התקשרנו לתמיכה של ספיריט ואפילו הם אמרו שאין שום דבר נגד חולצת בטן בקוד הלבוש שלהם", התעקשה טארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully