וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת בת 21 טוענת: "נזרקתי מהטיסה בגלל מחשוף גדול מדי"

צעירה אמריקנית ש"העזה" לעלות לטיסה עם מחשוף עמוק, הורדה ממנה רגע לפני ההמראה. נוסעת נוספת שיצאה להגנתה - סולקה אף היא מהמטוס. חברת התעופה: "לא מורידים אף אחת ממטוס בגלל מחשוף, אלא בגלל התנהגות לא ראויה"

נוסעת נזרקה מטיסה עקב מחשוף גדול. dailymail, צילום מסך
דיילות ניגשו לנוסעת וטענו כי לבושה חושפני מדי. הנוסעת שנזרקה מהטיסה/צילום מסך, dailymail

אירוע יוצא דופן התרחש זמן קצר לפני המראתו של מטוס נוסעים של חברת התעופה האמריקנית ספיריט איירליינס (Spirit Airlines). בעת שהמטוס כבר ניצב על המסלול בנמל התעופה של ניו אורלינס, בדרכו לפורט לודרדייל (Fort Lauderdale) שבפלורידה, התבקשה אחת הנוסעות, שלבשה מחשוף עמוק, לכסות את חזה.

לדברי הנוסעת, ששמה לא פורסם, היא עטתה על עצמה מעיל, אך הדבר לא סיפק את הדיילת, וכאשר נוסעת נוספת יצאה להגנתה - שתיהן הורדו אחר כבוד מהמטוס. ה"דיילי מייל" מדווח כי לפחות שניים מנוסעי הטיסה אף העלו לפייסבוק סטטוס בנושא, וסיפרו כי שתי דיילות ניגשו אל הנוסעת וטענו כי לבושה חושפני יתר על המידה. כאשר היא החלה להתייפח, הגיעה נוסעת נוספת כדי להגן עליה, וגם היא נזרקה מהמטוס.
"זה אפילו לא העניין של הכסף. זה פשוט היה כה מביך", אמרה הנוסעת לכתבים.

קאתי סופ, הנוסעת שיצאה להגנתה של האישה, העלתה אף היא סטטוס לפייסבוק ובו כתבה: "ספיריט איירליינס עשתה טעות גדולה וזרקה אותי מהמטוס אחרי שהצעתי טישיו לבחורה השקטה והצעירה שהתייפחה... היא ניסתה להרים מעט את המחשוף כדי לכסות את עצמה יותר בכל פעם שניגשה אליה דיילת בטענות. הדיילות פנו אליה בגסות רוח ובקול רם, ואמרו כי אם לא תצליח לכסות את חזה כראוי, היא תורד מהטיסה".

לאחר שהורדו מהמטוס, הנוסעת השנייה נאלצה ללון בטרמינל. "יצאתי להגנתה של אישה כנועה ושפלת רוח", היא כתבה מאוחר יותר. דונה פריאטו, אמה של הנוסעת בעלת המחשוף, אמרה כי "בתי הושפלה בעת שהדיילת הרימה עליה את קולה".

מטוס ספיריט איירליינס. ShutterStock
"לא מורידים אף אחת ממטוס בגלל מחשוף". ספיריט איירליינס/ShutterStock

"אנשי הצוות רצו להשיג מושב נוסף עבור עמית שלהם"

בחברת התעופה טוענים כי להורדת הנוסעת לא היה קשר למחשוף, אלא לשכרות ולעוינות שהפגינה כלפי הצוות. "היא אמנם שתתה בירה לפני האירוע, אבל בהחלט לא היתה שיכורה", אומרת קאתי סופ. "היא היתה מודאגת מאוד ולחוצה בגלל כל המצב".

"אני מעריכה שהכל קרה בגלל שהמטוס היה מלא עד אפס מקום, ואנשי הצוות רצו להשיג מושב נוסף עבור עמית שלהם שהיה צריך לטוס אל היעד שלנו", מסכמת סופ.

פול ברי, דובר חברת התעופה אמר, כי "לא מורידים אף אחת ממטוס בגלל מחשוף. אנשים מורדים מהמטוס בגלל התנהגות לא ראויה".

אין זו הפעם הראשונה שבה דווח על נוסעים שהורדו מטיסה בשל לבוש הנחשב לא הולם. בחודש מאי האחרון, לא הורשתה הרקדנית מגי מקמאפין לעלות לטיסה מבוסטון לסיאטל, מאחר שלבשה מכנסונים זעירים. זאת למרות שהציעה לעטוף את אזור חלציה בבגד נוסף. לבסוף, פוצתה הרקדנית בסכום של 280 דולרים.

אירוע מצער אחר קרה לפני מספר חודשים, בעת שצעירה מלונדון בעלת חזה בגודל 36L נאלצה לוותר על נסיעה ברכבת הרים, לאחר שעמדה בתור הארוך וגילתה שהיא לא עומדת בתנאי הבטיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully