וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסודות של אירופה" נחשפים: האתרים השווים שלא שמעתם עליהם

זיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות על היעדים הפחות מוכרים של היבשת האהובה על המטיילים הישראלים

בווידאו: זיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות על היעדים הפחות מוכרים של היבשת האהובה על המטיילים הישראלים/צילום: זיו ריינשטיין ואולפן וואלה

הייתם כבר בחופשה רומנטית או בדיסנילנד עם הילדים בפריז, שתיתם קפה ואכלתם פיצה ברומא, ביקרתם במוזיאון הארי פוטר בלונדון ומיצתם את האטרקציות של ברצלונה? עכשיו תנו לגלות לכם כמה מהסודות של אירופה, היבשת האהובה על הישראלים.

* מונטנגרו - הישראלים לאט לאט מגלים את הקסם של מונטגרו - קצת פחות משלוש שעות טיסה, מזג אוויר מושלם, אוכל טעים ותמורה מעולה לכל אירו שתוציאו, כי מדובר באחת המדינות הזולות באירופה.

* נדלג לגרמניה, אבל דווקא לא לברלין אלא לאחותה הקטנה לייפציג - רק שעתיים נסיעה מברלין - שהלונלי פלאנט בחר בה בין 10 היעדים שחובה לבקר בהם באירופה - היא מציעה יופי של סיטי ברייק שכולל שופינג ואמנות.

* נשארים בסביבה הגרמנית - אוסטריה, והפעם אל טיול קצת שונה: טיול אופניים לאורך הדנובה, שבו כל המשפחה יכולה לרכוב יחד בין נופים מישוריים, טירות ומזג אוויר נעים, כשכל הכבודה שלכם מדלגת בנפרד ותחכה לכם במלון עם הגעתכם לנקודת הלינה הבאה. מניסיון, זו חוויה מדהימה.

* סלובניה - על הרי האלפים היוליאניים כבר שמעתם? הם נמצאים בגובה 2,800 מטרים בסלובניה - יהלום אירופי שלא מלוטש מספיק - ומכאן גם היופי שלו: עמקים ירוקים בלתי נגמרים, יין מעולה בכלום כסף, חוות דגי לברק שגדלים בים האדריאטי ואגם בלד הנהדר. והמחיר? גם הוא לא מלוטש.

* כמו לונדון אבל עם הרבה יותר טבע, מוזיקה ובירות גינס - אירלנד היא יעד מגניב במיוחד שמתאים גם לסוף הקיץ ולסתיו. ביקרנו שם ממש לאחרונה בטיסה ישירה, ועפנו - בואו תראו.

* בא לכם על איטליה? את רומא ודאי כבר טחנתם, את מילאנו וונציה העמוסות תיירים גם כן. אבל אזור אמלפי שליד נאפולי מציע נוף מטורף ב"דרך הפנטזיה", צוקי ענק שמזדקרים מהים, כפרים של עשירי איטליה, בהם סופיה לורן וכמובן ערש לידתו של הלימונצ'לו. בליסימו של חופשה!

רוצים לראות עוד פרקים ותכניות של וואלה+? הורידו ללא עלות את אפליקציית וואלה + לטלוויזיה החכמה שלכם, ותוכלו ליהנות מעוד המון תכנים מעניינים ומגוונים.

ערוץ וואלה+ משודר גם בסלקום TV, פרטנר, יס + וסטינג TV.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully