וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 טעויות שכדאי להימנע מהן כשטסים עם טרולי בלבד

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 9:30

אם יש לכם אפשרות לארוז הכל לחופשה בטרולי שעולה למטוס - הרווחתם. אבל יש כמה דברים שאתם חייבים "לא" לעשות כדי שלא תיאלצו למסור את תיק היד שלכם בשער העלייה למטוס

גבר לא מצליח להכניס מזוודה לתא המטען במטוס/צילום: Larry Lee

האפשרות להכניס את כל הציוד שלכם לחופשה בטרולי בלבד, בניגוד לשליחת מזוודה לבטן המטוס, מביאה עמה אינספור יתרונות. אתם לא צריכים לדאוג שחברת התעופה תאבד או תזיק לכבודה שלכם, אתם יכולים לפסוח על מסוע קבלת המזוודות שכולם ממתינים בו אחרי הנחיתה, ובדרך כלל קל יותר לנוע כשאתם נוסעים/טסים מנקודה אחת לשנייה.

לארוז את כל החפצים שלכם לתוך כבודת יד כשאתם רגילים למקום מרווח במזוודות גדולות, עלול להיות קצת מרתיע - אבל זה לא בלתי אפשרי כל עוד אתם מתכננים את האריזה כמו שצריך. להלן חמש טעויות שכדאי להימנע מהן כשאתם בוחרים לטוס עם כבודת יד בלבד.

עוד בנושא:
הטריק המגוחך איתו תגניבו עוד תיק לטיסה מבלי לשלם
אזהרה: זו הסיבה בגללה אסור לכם לטוס עם מכנסיים קצרים
לעולם אל תטוסו עם מזוודה צבעונית - מזהיר מומחה אבטחה

אישה אורזת בגדים במזוודה. ShutterStock
הצלחתם לארוז הכל בטרולי? יש בכך אינספור יתרונות/ShutterStock

טעות 1: אל תדחסו את הטרולי עד הסוף

אתם עשויים לחשוב שכל עוד אתם יכולים להכניס הכל לטרולי, גם אם הוא מתפוצץ, השגתם את המטרה. אל תעשו את זה לעצמכם! כדאי לוודא שיש מקום בכבודת היד לדברים כמו מזכרות. כדאי גם לזכור שאולי לא יהיה קל לקפל ולגלגל את הבגדים בסוף הטיול; הדבר האחרון שאתם רוצים הוא שייגמר לכם המקום ותיאלצו לרכוש מזוודות או תיקים נוספים ביום האחרון לטיול שלכם.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

טעות 2: לא ממקסמים את חלל הטרולי

אמנם אינכם רוצים להעמיס יתר על המידה את הטרולי שלכם, אך תרצו גם לוודא שאתם עדיין ממקסמים את המקום הפנוי בטרולי. שקלו לגלגל את הבגדים שלכם או להשקיע באריזת קוביות כדי לדחוס את הציוד ובאמת להפיק את המירב מחלל הטרולי. אתם יכולים גם לשקול ללבוש כמה מהפריטים המגושמים יותר שלכם במטוס כדי להימנע מלנסות לדחוס אותם לטרולי.

כלב ג'ק ראסל בטרולי. ShutterStock
ודאו שאתם ממקסמים את המקום הפנוי בטרולי/ShutterStock

טעות 3: לא לבדוק פעמיים את נהלי הכבודה של חברת התעופה

כדאי לבדוק שוב את נהלי הכבודה של חברת התעופה שבה אתם טסים - במיוחד באירופה, שבה כללי כבודת היד נוטים להיות מחמירים יותר מאשר בצפון אמריקה. ודאו כי כבודת היד שלכם נמצאת בקלות מתחת למגבלות הגודל המקסימליות, כאשר היא מלאה בבגדים כדי להבטיח שלא תצטרכו לשלם עמלות נוספות או תיאלצו למסור אותה בגייט.

אריזת מזוודה לחופשה. ShutterStock
בדקו את משקל וגודל הטרולי כשהוא ארוז, לא לפני/ShutterStock

טעות 4: להביא נוזלים במיכלים גדולים מדי

כן כן. כולנו יודעים שאתם לא יכולים לטוס עם נוזלים מעל 100 מ"ל - אבל האם ידעתם שאפילו הבקבוקים כמעט ריקים או חצי מלאים שלכם יכולים להילקח אם התווית מעל מגבלת הגודל? זה אומר שלא תמיד תצליחו לברוח מהבאת משחת השיניים או מוצרי הטיפוח שלכם במיכל גדול רגיל, גם אם נשאר להם רק שימוש אחד או שניים. אם אתם אורזים נוזלים או ג'ל בטרולי, ההימור הטוב ביותר שלכם הוא תמיד להביא מוצרים בגודל מיניאטורי, או להעביר את השמפו/סבון מהבקבוק הגדול לתוך בקבוקוני נסיעות לשימוש חוזר.

שמפו סבון בית מלון. ShutterStock
כדאי להעביר את השמפו מהבקבוק הגדול לתוך בקבוקוני נסיעות/ShutterStock

טעות 5: לא לקחת בחשבון את המשקל של הטרולי

אולי אתם מומחים בלמלא את חלל הטרולי כמו שצריך - אבל עדיין כדאי להיות מודע מהו משקלו. לא נהוג לשקול את התיק לפני העלייה למטוס, אבל אם במקרה תיאלצו לשקולו אותו ואתם חורגים מעבר למגבלת המשקל, תצטרכו למסור את הטרולי בגייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully