וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו ההתנהגויות שהכי מעצבנות בטיסה - וכולכם עושים אותן

1.8.2024 / 0:01

תינוק על המטוס, כן או לא? ומה עם לטוס יחף ולשמוע מוזיקה בלי אוזניות? חברת התיירות "קיאק" ערכה סקר מקיף שגילה את המעשים וההתנהגויות שהכי מפריעים לשאר הנוסעים

הנקמה שחיכתה לנוסעת שהסתירה את המסך בטיסה/וואלה!

נוהגים לטוס באופן קבוע? ובכן, בטח נחשפתם להתנהגויות מעצבנות מאוד של נוסעים אחרים על המטוס, אבל איזה מעשה הכי מעצבן את שאר הנוסעים? חברת התיירות "קיאק" ערכה רשימה המפרטת את ההתנהגויות הנפוצות ביותר שעליהן מתלוננים בטיסות - ותתכוננו כי זו רשימה ארוכה ביותר.

"נימוסי טיסה הם מאותם דברים שכולם מסכימים עליהם באופן כללי, אבל בפועל רבים מתווכחים לגביהם" אמר מאט קלארק, סגן נשיא השיווק בצפון אמריקה של החברה. "אפילו בצוות שלנו בחברה לא הצלחנו להגיע להסכמה לגבי האם זה בסדר או לא בסדר להשעין לאחור את המושב בטיסה. לכן, רצינו לשים סוף לוויכוח אחת ולתמיד," אמר קלארק.

בסופו של דבר, בעוד שבצוות שלהם הייתה התלבטות בנושא, הנוסעים שנשאלו הסכימו כמעט פה אחד שזה בסדר, ונתנו להשענת המושב לאחור ציון אישור של 88%. אבל, כ-33% - או אחד מכל שלושה - ציינו שזו התנהגות שמתאימה רק לטיסות ארוכות או טיסות לילה.

סקס במטוס. GettyImages
גם זו התנהגות ממש לא מתאימה על המטוס/GettyImages

הנשאלים התלבטו בסוגיה - האם המושב האמצעי בשורה זכאי לשתי משענות ידיים או לא - כש-57% אמרו שלא. ומה לגבי לטוס יחף? ההתנהגות המגונה הזו נפסלה על ידי 76 אחוזים מהנשאלים בסקר. בנושא דומה, 68 אחוז התנגדו לרעיון לדחוף עם הרגליים את גב המושב שמלפניהם, בעוד ש-56% טוענים שחייבים להשאיר את הנעליים על הרגליים ועל הרצפה.

הבאה של אוכל בעל ריח רע לטיסה קיבלה גם היא 92% של "לא" נחרץ, עם חוסר חיבה מיוחד כלפי דגים משומרים, ביצים קשות וכל מי שאמיץ מספיק כדי להעלות מטוס צלעות. במקביל, 55% אומרים שאכילת דברים פריכים היא חוסר נימוס מוחלט בטיסה.

עוד בנושא
סקר בדק: מיהם הנוסעים השנואים במטוס?

המזיע, המסריח והחופר: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה

76% מהנשאלים הסכימו שזה לא בסדר לצפות במשהו בלי אוזניות, בעוד ש-69% אמרו שביצוע של שיחות טלפון עדיף לשמור לאחרי הירידה מהמטוס. בנושא דומה, 94% קבעו שאסור לדבר עם מישהו שעוטה אוזניות.

מסתבר שגם לצחוק מסצנה מצחיקה שראית בטלוויזיה או בסרט זה לא משהו מתאים, ככה לפחות לפי 58% מהמשיבים. נחירות חזקות גם מעצבנות 66% מהנוסעים, כמו גם השימוש בשינה כתירוץ לא לזוז ולאפשר לאחרים לצאת מהמקום שלהם. הישענות על כתפו של אדם אחר בזמן שאתה מנמנם היא גם לא מקובלת, כך חשבו 77% מהנוסעים. עוד עולה מהסקר שבערך אחד מארבעה אנשים התלונן על תינוקות בטיסות, וחלקם אף תמכו באיסור על הכנסת תינוקות למטוס.

אז אחרי שאמרנו את כל זה, אנחנו מאחלים לכם טיסה נעימה וכמה שפחות התנהגויות מוזרות על המטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully