וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקיע מחליפה מיתוג ומציגה: זה היעד החם של הקיץ

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 11:08

ארקיע מתכוננת חזק לקיץ הקרוב, עם טיסות בעיקר ליעדים קצרים, החלפת מיתוג ("רוצים חו"ל - עושים חו"ל") וגיוס של ליטל שוורץ כפרזנטורית. ואיזה יעד יככב ברשימת היעדים של החברה?

פרסומת ליעדי קיץ של ארקיע 2024/צילום: ארקיע

לכבוד עונת הקיץ של שנת 2024, משיקה חברת ארקיע קמפיין חדש בכיכובה של הקומיקאית ליטל שוורץ, תחת המסר "רוצים חו"ל - עושים חו"ל". את הקמפיין ילווה ביצוע חדש לשיר "אמור שלום" של ההרכב המוזיקלי שוקולד מנטה מסטיק, אותו כתב אהוד מנור, הלחין ועיבד מתי כספי (על שמו של אהוד מנור נקרא אחד ממטוסי החברה).

לצד הקמפיין שיעלה בימים הקרובים, ארקיע חושפת את היעדים המובילים והמגמות של הקיץ הקרוב, כשהיא רושמת עלייה של מעל 30% בהיקף הטסים בארקיע לפי דו"ח נתב"ג לחודש מאי 2024.

בתוך כך, נמשכת מגמת העלייה בישראלים שטסים לחו"ל כשהיום, יום רביעי 19 ביוני 2024, יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-54,300 נוסעים ב-333 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-28,400 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-25,900 נוסעים.

ליטל שוורץ פרזנטורית של ארקיע. זיו ריינשטיין
אמרו שלום. ליטל שוורץ מוצגת היום כפרזנטורית של ארקיע/זיו ריינשטיין

טורקיה בחוץ, איי יוון בפנים

בקיץ הקרוב צפויה ארקיע להטיס למעלה מחצי מיליון נוסעים - גידול של 25% לעומת התקופה המקבילה. עם הפסקת הטיסות לאיסטנבול, ארקיע רשמה עלייה בטיסות לאיי יוון, כשהאי המוביל הינו קורפו ואחריו רודוס, כרתים, מיקונוס וקוס. לפי מנכ"ל ארקיע עוז ברלוביץ', היעד החם של הישראלים השנה ביוון יהיה האי קורפו.

לפי החברה, היא זיהתה עלייה של 30% בביקוש לטיסות לאתונה לעומת אשתקד, ואחריה בטומי, אמסטרדם ורומא. עוד נרשמה עלייה של 42% בביקושי החבילות של ארקיע, כש-53% מההזמנות היום מתבצעות בצורה ספונטנית, מה שמעיד, לטענתה, על כך שהישראלים מעדיפים להזמין סמוך למועד הטיסה וליעדים קלילים וקרובים כמו איי יוון.

ארקיע מפעילה טיסות ל-27 יעדים בינלאומיים וביניהם, אתונה, אמסטרדם, בטומי, ברצלונה, זנזיבר, כריתים, מיקונוס, קורפו, קוס, קלמטה, ורודוס. במאי האחרון הודיעה ארקיע על חכירת מטוס בואינג 737-700 שמצטרף החודש לצי החברה, לצד Airbus 321 CEO שיצטרף גם הוא לצי המטוסים. אלו מצטרפים למטוסי ה-A321 neo LR החדישים ומטוסי האמבראר E-195.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חוף בכפר סידרי, קורפו. זיו ריינשטיין
היעד החם של הישראלים לפי מנכ"ל ארקיע. קורפו/זיו ריינשטיין

"אנחנו מברכים את ליטל שוורץ שמצטרפת למשפחת ארקיע", אמרה עינת יונגר כרמלי סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בארקיע. "חיפשנו את האדם שיעביר את הסיפור של ארקיע בצורה הטובה ביותר, ואין ספק כי ליטל היא האדם המתאים לכך. בקיץ 2024 הוספנו יעדים חדשים, ותגברנו את היעדים המובילים שלנו כדי לספק מענה לישראלים שרוצים וצריכים להתאוורר. מחכה לנו קיץ עמוס במהלכו חצי מיליון ישראלים יטוסו עמנו, נטיס את חברי הנבחרת האולימפית למשחקי האולימפיאדה בפריז 2024 וזה לא הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully