וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה ביוון? 7 תיירים שונים נעדרים או נמצאו מתים לאחרונה

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 10:43

תייר אמריקני שנעדר באי מתראקי נמצא מת; גופת הולנדי נמצאה אתמול באי סאמוס; תייר בריטי מת בטיול בשבוע שעבר באי סימי, שני צרפתים נעדרים באי סיקינוס ועוד שניים אחרים מתו. האם מדובר בקללה נגד התיירים ביוון הקיץ?

האי קורפו, יוון/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: זיו שטיינר

ישראלים רבים יטוסו ליוון הקיץ, אבל מסתבר שמשהו לא טוב עובר על התיירים שמגיעים למדינה לאחרונה: שבעה מהם נעדרים או נמצאו מתים במדינת החופשות הפופולרית, כמובן גם עלינו, באיים שונים בשבועות האחרונים.

המקרה האחרון היה של תייר אמריקני, שנעדר מזה כמה ימים, ונמצא מת בחוף הסלעי של האי מתראקי (Mathraki), כך לפי דיווחים מקומיים. גופתו של האיש נמצאה ביום ראשון בחוף נידח באי שממערב לקורפו על ידי תייר אחר.

הקורבן דווח כנעדר ביום חמישי האחרון על ידי המארח שלו, חבר יווני-אמריקני, ולפי הדיווחים הוא נראה לאחרונה ביום שלישי בבית קפה מקומי בחברת שתי נשים שעזבו מאז את האי הקטן. פרטים על התייר, כולל שם ועיר הולדתו, לא היו זמינים מיד, כך לפי הדיילי מייל.

האי מתראקי, יוון. ShutterStock
חיים בו רק כ-100 איש. האי מתראקי שבו נמצא לאחרונה התייר האמריקני מת/ShutterStock

דלת ביתו של התייר נשארה פתוחה, כך גם האור והמזגן

מתראקי הוא אי קטנטן ומיוער ששטחו 3.5 קמ"ר, וגרים בו קצת יותר מ-100 איש בלבד. ביום שישי האחרון התפרסמה ידיעה על נעדר לא מזוהה במתראקי. על פי הדיווחים, האיש נראה לאחרונה ביום שלישי ושהה עם חברו היווני-אמריקני.

החבר דיווח על נעדר האיש ביום חמישי, לאחר שחזר לביתו ומצא את דלת הבית פתוחה, האור דולק ומיזוג האוויר פועל. אבל האיש, יחד עם תעודת הזהות שלו ומסמכי הנסיעה שלו, נעלמו. לא אושר אם אותו אדם הוא אותו אדם שגופתו נמצאה ביום ראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בן 59 מלוס אנג'לס יצא לטייל בחום כבד ביוון בשבוע שעבר, וטרם חזר

שורה של היעלמות של תיירים

התייר האמריקני שמת, הוא האחרון בשורה של היעלמות של תיירים מאיי יוון בשבועות האחרונים. חלקם עדיין נעדרים, אך שניים נוספים נמצאו מתים לאחר שיצאו לטרקים או לטיולים בחום כבד במיוחד.

תייר הולנדי בן 74 נמצא אתמול (ראשון) על ידי רחפן של מכבי האש שוכב עם הפנים כלפי מטה בעמק במרחק של כ-300 מטר מהמקום שבו נראה לאחרונה לפני שבוע באי סאמוס. עדים מספרים שהוא התקשה לנוע בזמן שהלך תחת השמש הלוהטת.

גם בשבוע שעבר, ד"ר מייקל מוסלי, מגיש הטלוויזיה הבריטית האהובה ובעל טור באתר מייל אונליין הבריטי, נמצא מת באי סימי לאחר שהתמוטט בטיול. אשתו אמרה שהוא הלך במסלול הלא נכון והתמוטט רגע לפני שהגיע למרינה, במקום שבו כבר לא ניתן היה לראות בקלות את גופתו.

ביום שישי האחרון דווחו שתי תיירות צרפתים נעדרות בסיקינוס (Sikinos), אי קיקלאדי מבודד בים האגאי, שבו חיים פחות מ-400 בני אדם. הנשים, אחת בשנות ה-60 לחייה, השנייה בשנות ה-70, עזבו את בתי המלון שלהן כדי להיפגש - ומאז לא נראו.

גם באיים הקיקלאדיים, באי אמורגוס (Amorgos), נמשכים החיפושים אחר תייר אמריקני בן 59 שנעדר מיום שלישי שעבר. האיש, סגן השריף של מחוז לוס אנג'לס בדימוס, אלברט קאליבט מ"הרמוסה ביץ'", יצא לטיול לבדו בתנאים חמים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully