וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה מזהיר: אתם שמים סרט זיהוי על המזוודה בטיסה? זה עלול לעלות לכם ביוקר

2.7.2024 / 0:03

כמעט לכולנו יש את ההרגל לצרף למזוודה סרט צבעוני, תג מזוודה או אביזר אחר כדי שהיא תבלוט על המסוע ונוטכל לאסוף אותה בקלות, אלא שמומחה מסביר שהתוספת הזו עלולה לגרום לקשיים ולעיכוב המזוודה וגם: מהו המאכל שאסור בתכלית האיסור להגיע איתו במזוודה לשדה התעופה?

ככה מעמיסים מזוודות לתוך תא מטען במטוס/@clt_vip

הרבה אנשים שמגיעים לשדה התעופה, שמים סימן זיהוי אישי על התיק או המזוודןת שלהם כדי לחסוך זמן בזיהוי שלהם על המסוע אחרי שהם נפרקים מהמטוס. אלא מסתבר שטריק המזוודות הוותיק הזה עלול דווקא לעכב את הגעתן למסוע.

הנוסעים פיתחו הרגל לצרף סרט צבעוני, תג מזוודה או אביזרים אחרים כדי שהמזוודות שלהם יבלטו בין מאות התיקים שמסתובבים להם על המסוע, אבלג'ון, שהוא עובד שינוע מזוודות בנמל התעופה בדבלין, חשף שדווקא אותן תוספות למזוודות מעכבות את הגעת המזוודות של הנוסעים.

"סרטים שאנשים קושרים על המזוודות שלהם כדי לזהות אותן בקלות, יכולים לגרום לבעיות בסריקה של התיק כשהוא עובר בדרכו לקרוסלות המטען באגף הנוסעים הנכנסים" הוא אמר ל-RSVP Live. נכון, אמנם התוספת הזאת מקלה עליכם את הזיהוי של המזוודה, אך היא מושכת תשומת לב לא רצויה מסורקי המזוודות בשדה התעופה.

מזוודה עם סרט. GettyImages
שמים סרט על המזוודה? לא בטוח שזה רעיון טוב/GettyImages

"אם לא ניתן לסרוק את התיק באופן אוטומטי, הוא עלול להגיע לבדיקה ידנית, מה שעשוי לגרום לכך שהתיק לא יעלה לטיסה," הסביר ג'ון. למעשה, הוא מסביר שדווקא שליחת המזוודה ללא כל אמצעי זיהוי, וקילופה מסרטים ומדבקות נסיעה ישנות, מעניקה לה סיכוי טוב יותר להגיע יותר בקלות ובמהירות.

" כדאי להסיר מדבקות ישנות מהתיק, זה יכול ליצור בלבול בתהליך הסריקה," הוא הציע.

עוד על מזוודות
נפתרה התעלומה: ככה כל המזוודות מוכנסות ומסודרות בתוך המטוס

הדיילת בלום עם הטיפ הכי חשוב איך לא לאבד מזוודה


סיבה נוספת שבגללה מזוודות רבות נמשכות הצידה היא... שיש בהן מרציפן. "לעולם אל תארזו מרציפן במזוודה שלכם. יש לו צפיפות דומה לזו של חלק מהחומרים הנפיצים, כך שהתיק שלכם יסומן באבטחה, יוצא החוצה ואתם תיקראו מהמטוס לבדיקת התיק", הזהיר מומחה המזוודות מדבלין.

בנוסף, כדאי שתדאגו שהמזוודה או הטרולי שלכם יהיו בצבע שחור או אפור, אבל בטח שלא צבעוניים. שאזאד עלי, מומחה אבטחה בטיולים מזהיר שמזוודה צבעונית מושכת תשומת לב שלילית ומגדילה את הסיכון שהיא תיגנב.

"למרות שמזוודה צבעונית עשויה להיות אופנתית ויהיה לכם אולי יותר קל למצוא אותה במסוע אחרי הטיסה - לא רק לכם היא אטרקטיבית יותר", הזהיר עלי, "עדיף לרכוש מזוודה שנראית פשטה יותר וכמו רוב המזוודות ואם זה אפשרי - אז תבחרו מזוודה שחוקה שלא תבלוט בין האחרות ועם מנעול באיכות גבוהה. זה יכול לעשות את ההבדל שישמור על החפצים שלכם בטוחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully